Comunicat de presă Holiday Market 16 martie 2011

28 Views

A a doua ediție a Târgului Internaţional de Turism “Holiday Market”, organizat de A.N.A.T. iși va deschide porţile în perioada 17 – 20 martie 2011 la Palatul Parlamentului sub sloganul „ o 9atitudine în turism !” și având ca parteneri
Primaria Generală București și A.N.P.C.P.P.S.R. (Asociația Naționala a Protecției Consumatorului și Promovarea
Programelor și Strategiilor din România).

Descarca documente :
Comunicat presa 16 martie 2011 | Plan general expozitie
Formular acreditare presa  |  Lista evenimente targ
Holiday Market va oferi publicului larg ofertele speciale „Inscrieri Timpurii” pentru destinații românești și Early Boooking pentru destinațiile externe, evenimente, prezentări de destinații și produse turistice.
Ediția 2011 a “Holiday Market” reunește peste 100 de expozanți, pe o suprafață de peste 5.000 mp, unde își prezintă ofertele agenții de turism ANAT, Birouri de Turism în România ale unor țări, parteneri străini ai agențiilor românești din tări ca Cipru, Bulgaria, Malta, Indonezia, Israel, Turcia, Asociațiile de promovare a turismului regionale Litoral – Delta Dunării, Maramureș, Bucovina, Brașov, Sighișoara, Sibiu, Prahova, Rasnov, Gorj, cât și autorități locale – Primăria Municipiului Câmpulung, Primăria Municipiului Alba-Iulia, Consiliul Județean Harghita.

Ministerul Turismului și Dezvoltării Regionale va participa, din nou, cu stand propriu, pentru promovarea Brandului Turistic al Romaniei .
o 9 atitudine in turism!
Reprezintă motto-ul unui concept nou pe piața turistică din România, o campanie a Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România si a Asociatiei Naționale a Protecției Consumatorului și Promovarea Programelor și Strategiilor din
România, care isi propun o mai buna informare si protectie a consumatorilor de servicii turistice, numai in agentiile de turism membre ANAT.

Corina Martin, Preşedinte ANAT:
„ANAT își continuă misiunea de a oferi cele mai reușite Târguri de vacanțe.
La Holiday Market am pregatit din nou cele mai atractive vacanțe, la tarife de „Oferte Speciale”. Târgul este dedicat vacanțelor de vara si programelor noastre Inscrieri Timpurii /Early Booking. Demaram si o noua Campanie de educatie si informare a consumatorului de servicii turistice roman, alaturi de partenerii nostri, ANPCPPSR , sub sloganul „ o 9 atitudine in turism !”, pentru ca un turist informat va lua cea mai buna decizie de alegere a unei vacante. Vom invita, deci, turistii romani in agentiile ANAT, pentru ca noi respectam dreptul de informare al consumatorilor, oferim garantii si protectie , siguranta si consultanta”.

Sorin Mierlea, Presedinte A.N.P.C.P.P.S. Romania “ Prin semnarea parteneriatului cu A.N.A.T., in februarie 2011 , am convingerea ca miscarea de protectie a consumatorilor
in Romania va avea de castigat nu doar un partener, ci si “O 9 Atitudine in Turism”, ceea ce va aduce agentilor economici din domeniu, seriosi si care isi respecta clientii, beneficii directe, iar consumatorilor, o mai mare incredere in sectorul respectiv.

Participam cu incredere la Holiday Market 2011 , pentru a prezenta , alaturi de Partenerul nostru ANAT , un exemplu prin care agentul economic si consumatorul nu sunt adversari, ci parteneri in sensul real. Ne propunem sa construim o campanie comuna pentru realizarea unei mai bune informari si educari, atat a agentilor de turism, cat mai ales a consumatorului de servicii turistice, astfel incat votul dat de consumator, prin alegerea unui
serviciu din domeniul turistic, sa fie facut in cunostinta de cauza.

Consumatorul are nevoie sa stie ca drepturile sale sunt respectate si ca beneficiaza de asistenta permanenta , nu doar prin miscarea de protectie a consumatorilor, ci si din partea A.N.A.T. , prin parteneriatul nostru .

Sustinem Holiday Market pentru ca promovam drepturile consumatorului de servicii turistice , prin agentiile ANAT !”

Sorin Oprescu, Primar Municipiul Bucuresti
„Ca Primar General al Bucurestiului voi susţine mereu proiectele majore care să ducă la consolidarea poziţiei Bucurestiului în plan national si internaţional, printre acestea regăsindu-se şi turismul. Bucureştiul are un potenţial fantastic de dezvoltare. Este o metropolă în continuă mişcare. Am ambiţia să demarez acele proiecte care să redea Bucureştiului locul pe care îl merită în circuitul turistic european, iar astfel de manifestari importante ca Targul International de Turism „Holiday Market” organizat de ANAT cu siguranta reprezinta o oportunitate pentru Bucuresti de a deveni un important
centru turistic si nu doar centrul politic, financiar şi de afaceri al Romaniei. Sper ca impreuna cu ANAT sa realizam proiecte frumoase pentru turismul bucurestean si ii asigur pe aceasta cale de tot sprijinul PMB in promovarea celor mai bune soluţii pentru dezvoltarea unor produse turistice cu adevărat competitive pentru capitala!”

Premile Holiday Market 2011
Tombola biletelor de intrare. Și în acest an, organizatorii au alocat premii importante pentru Tombola Târgului, unde toți vizitatorii vor avea ocazia să câștige pachete turistice în România și străinătate, prin completarea şi depunerea cuponului atașat biletului de intrare în urnele special amenajate la intrările în expoziție.

Premiile oferite sunt:
1 sejur de 7 nopţi în Croația, Hotel Tirena 3* oferit de PARALELA 45 TURISM
1 sejur de 7 nopţi în Croația – Insula KRK oferit de PARALELA 45 TURISM
7 nopţi la Hotel Iaki 4*, Mamaia oferite de HOTEL IAKI 4*
1 sejur de 1 săptămână în Bulgaria oferit de ALLTUR
1 sejur pentru 2 persoane in Corfu, Hotel 3*, oferit de EUROPA TRAVEL
5 Bilete Autocar Eurolines oferite de EUROLINES
7 nopţi la Hotel Mistral Resort 3* – Moieciu de Sus oferit de MISTRAL RESORT MOIECIU – MISTRAL TOURS
2 Caduri de atracții la Constanța City Pass oferite de MISTRAL TOURS
1 Week-end prelungit de 3 nopti la Hotel Aquarell, Ungaria oferit de HOTEL BEST WESTERN-AQUARELL
1 sejur de 7 nopţi în Grecia – Halkidiki – Sithonia oferit de MELI TOURS
4 bilete cu valabilitate 4 luni pe destinaţiile Cluj, Timişoara, Bucureşti, Londra, Istanbul oferite de MEDALLION AIR
1 Week-end prelungit la Hotel Rozmarin, Predeal oferit de FAMILY TRAVEL
1 Week-end la Hotel Lexi Star 3*, Tg. Jiu, „Acasă la Brâncuși” oferit de GORJ TURISM
2 nopti la Hotel Tarnava, oferit de Hotel Tarnava 3*
Concursuri radio
Europa FM, partenerul media principal al evenimentului, oferă șansa ascultătorilor săi de a câștiga premiile puse la dispoziție de organizatorii Holiday Market.

Concursurile se vor desfăsura în perioada 14 – 18 martie si ofera premii zilnice, constând în vouchere pentru câte un weekend la Hotel New Montana din Sinaia. In data de 18 martie, Calibra Invest va oferi premiul cel mare format intr-o excursie pentru 2 persoane în Cipru. Pentu acest premiu, va fi selectată o persoană dintre cele care au participat la concursurile zilnice și care nu a câștigat oricare alt premiu.

Concurs Facebook
O noutate pentru ediția din acest an a “Holiday Market” o reprezintă pagina de Facebook, pagină interactivă unde sunt postate informațiile utile pentru public și care oferă posibilitatea vizitatorilor de a participa la un concurs de fotografie ce oferă premii pentru vacanţa ta (aparat de fotografiat, bicicletă, accesorii camping etc.).

Accesul vizitatorilor
Tariful unui bilet de acces la Târgul Internaţional de Turism Holiday Market 2011 este de 10 RON şi are ataşat un cupon ce permite participarea la tombola organizată în cadrul evenimentului.

Copiii cu vârsta până în 10 ani, însoţiţi de adulţi, beneficiază de acces gratuit.
În data de 20 martie, în intervalul 15.00 – 17.00 accesul va fi liber pentru toţi vizitatorii.
Organizatorii oferă posibilitatea de achiziţionare a biletelor fie la fața locului – în perioada de desfășurare a evenimentului, fie online prin site-ul www.biletoo.ro. Toți participanții vor primi, odată cu achiziționarea biletelor, ghidul Holiday Market ce va cuprinde numele tuturor firmelor expozante, alături de numărul standului alocat, precum şi planurile cu amplasarea firmelor expozante.

În baza parteneriatului cu Primăria Municipiului București, vizitatorii Holiday Market vor beneficia de parcare gratuită în Piata Constituției, pe toată perioada de desfășurare a târgului.

Program Vizitatori
17 – 19 Martie în intervalul 10.00 – 19.00
20 Martie în intervalul 10.00 – 17.00
Shuttle Bus
Pe toată perioada de desfăşurare a Târgului Internaţional de Turism Holiday Market, Organizatorii asigură transport gratuit pentru vizitatori pe următoarele trasee:
IZVOR (staţia de metrou) – PALATUL PARLAMENTULUI (intrarea B3 dinspre Calea 13 Septembrie, imediat după staţia de RATB – autobuz 136) şi retur

PIAŢA UNIRII (staţia express 783)- PALATUL PARLAMENTULUI (intrarea B3 dinspre Calea 13 Septembrie, imediat după staţia de RATB – autobuz 136) şi retur.

Presă
In cadrul Târgului, în Galeria C1 (intrarea oficială), va fi amenajat Centrul de Presă pentru găzduirea jurnaliștilorși
desfășurarea de Conferințe de presă ale firmelor expozante.
Pentru a primi ecusonul de presă ce permite accesul gratuit la Holiday Market, jurnaliștii sunt invitați să completeze datele necesare în Formularul de Acreditare atașat.
Formularul completat, vă rugăm să-l transmiteți pe adresa de mail media@targuri-anat.ro
Documentul se poate descărca și accesând site-ul oficial al evenimentului www.targuri-anat.ro, Holiday Market, la secțiunea “Birou Presă”.
Solicitările de programare pentru interviuri vor fi onorate, ţinând cont de programul evenimentului şi constrângerile timpului personalităţilor prezente. Pentru programarea interviurilor, reprezentanții media sunt rugați să transmită solicitările din timp.
Pentru informaţii actualizate zilnic privind expozanţii, căile de acces şi alte detalii referitoare la eveniment vă invităm să vizitaţi pagina oficială Holiday Market: www.targuri-anat.ro

Contact:
Ioana DOBRESCU
Secretar General ANAT
Mob: 0751.183.870
ioana.dobrescu@anat.ro

Maria ONEA
Responsabil Proiect
Mob: 0722.646.806
maria.onea@ralcom.ro

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...