„Premiile Bucureştilor” – o Gală care recunoaşte performanţa din domeniile turismului, culturii şi mass-media

48 Views

COMUNICAT DE PRESĂ
„Premiile Bucureştilor” – o Gală care recunoaşte performanţa din domeniile turismului, culturii şi mass-media

Travel Advisor Media şi Asociaţia pentru Cultură şi Arte “Geneze” au organizat, la finele săptămânii trecute, la Crama Pandurilor – Casa Latină, prima ediţie a Premiilor Bucureştilor – un eveniment care îşi propune să aibă o frecvenţă lunară.

În cadrul acestei serii de evenimente – unde sunt invitaţi oameni de cultură, specialişti în turism şi jurnalişti – sunt recunoscute valori din domeniile turismului, culturii şi mass-media. La finele anului, în luna decembrie, va fi organizată o Gală de Excelenţă. De asemenea, „Premiile Bucureştilor” reprezintă o oportunitate de networking şi comunicare între reprezentanţii domeniilor amintite.

Proiecţia evenimentului şi selecţia premianţilor au fost făcute de Asociaţia Geneze şi Travel Advisor Media, împreună cu o echipă de specialişti şi consultanţi din domeniile turismului, mass-media şi culturii. Criteriile de bază au fost performanţa, creativitatea şi imaginea pe piaţă.

„Asociatia Geneze este alcătuită din jurnalişti şi studenţi implicaţi în multe proiecte. Cultura vine de la cuvântul latin colere ce se traduce prin „a cultiva”/”a onora” şi se referă în general la o activitate umană. Cultura reprezintă o moștenire ce se transmite cu ajutorul codurilor de comunicație specifice cum sunt gesturile, cuvintele, scrisul și artele, mass media (presa, radioul, televiziunea), media interactivă (telefonul). Cultura poate fi însușită prin diverse forme ale memoriei subiective (reflexe, cuvinte, imagini) dar și prin intermediul memoriei obiective (obiecte, peisaje,cărți, numere, reguli). Deci aceasta este legătura între – cultură, societate civilă şi turism: memoria obiectivă!” – a subliniat Adrian Bănuţă, preşedintele Asociaţiei Geneze.

„Am organizat Premiile Bucureştilor fiindcă participând la o mulţime de evenimente, am realizat că diferenţa între un lucru bine făcut şi alt lucru bine făcut este dată de calitatea oamenilor implicaţi. Unii pun şi suflet în ceea ce fac! Aşa ca ne-am propus să organizăm un eveniment al oamenilor care se pun în slujba altor oameni. Nu noi dorim să ieşim în faţă, ci vrem să premiem oameni care se indentifică mai mereu cu rezultatele muncii lor” – a precizat Traian Bădulescu, directorul general al Travel Advisor Media.

Premianţii sunt oameni care conduc agenţii de turism, hoteluri, sisteme de rezervări sau companii aeriene, oameni care au reuşit să facă legătura între cultură, societate civilă şi turism, după cum a subliniat actorul Dan Burghelea, cel care a prezentat evenimentul împreună cu Iolanda Bălan.
……………………………………………………………………………………………………….
Premiile au avut două categorii: turism şi cultură/media.

Turism

● Premiul Force Travel – pentru Cea mai de anvergură extindere a unui touroperator – i-a revenit firmei Happy Tour.

Happy Tour este un touroperator român, fondat în 1996. De la sfârşitul lui 2007, compania este deţinută 100% de GED, un fond de investiţii spaniol. În ultimii nouă ani, Happy Tour a fost principalul furnizor de servicii de călătorii de afaceri din România. Incepand cu 2007, compania a dezvoltat o importanta retea de revanzatori si agentii asociate, iar in 2010 a achizitionat Travel House si Paravion, formandu-se Grupul de Companii Happy Tour. Acesta este in prezent orientat pe trei directii de activitate: business travel & MICE (Happy Tour), servicii online (Paravion), vacante de lux (Travel House) si, in curand, pe servicii touroperator prin achizitia lui Prestige Tours. Grupul Happy Tour a inregistrat in 2010 o cifra de afaceri de 43 milioane Euro.

● Premiul pentru Cea mai inovatoare agenţie de incoming – agenţia Invitation România, condusă de domnul Gheorghe Fodoreanu.

Invitation Romania Travel – înfiinţată în 2008, reprezintă unul dintre cei mai importanţi touroperatori români de incoming. Prezent la ora actuală pe 24 de pieţe europene, Invitation Romania este manageriat de Gheorghe Fodoreanu (printre altele, fost preşedinte ANAT). De-a lungul timpului, agenţia s-a implicat în proiecte de anvergură, reuşind să deschidă piaţa japoneză, să readucă în ţară TUI France şi să promoveze eficient evenimente precum Festivalul George Enescu (încă din 1998), circuitul Citroen 2 CV NOREV şi altele, fiind partener cu Comitetul Olimpic Sportiv Român şi Federaţia Franceză de Fotbal.

● Premiul pentru Cel mai dinamic touroperator de business – touroperatorul Olimpic International Turism, condus de domnul George Sorin Nicolescu.

Înfiinţată în 1990, firma Olimpic International a adus evenimente foarte mari în Capitală, precum Congresul Uniunii Poştale Internaţionale, organizat în 2004 (2000 de participanti din toata lumea) şi a asigurat deplasări ale unor delegaţii române în străinătate. De asemenea, Olimpic International este touroperatorul numărul 1 privind organizarea de congrese medicale.

● Junior manager – premiul pentru Cel mai activ manager tânăr – Eliza Custura, directorul executiv al Paradise Travel Agency.

Eliza Custura a început să lucreze în turism din anul doi de facultate, pe când era studentă a Facultăţii de Geografie din cadrul Universităţii Bucureşti. Prima destinaţie pe care s-a specializat a fost Albena – Bulgaria, unde a şi lucrat pe teren o vară întreagă, înainte de a se angaja la Paradise Travel Agency. Ulterior a absolvit un Masterat în Management şi Marketing în Turism la ASE, devenind deputy manager al agenţiei amintite şi unul dintre cei mai creativi oameni de vânzări. Un sfat pe care îl oferă celor ce doresc să îi calce pe urme: „Nu poţi să ajungi manager fără experienţă de pe teren. Ca să poţi oferi un produs, trebuie neapărat să cunoşti profilul celui care îl primeşte, altfel rişti să pierzi foarte repede. Şi mai e ceva – educaţia profesională (chiar şi aşa cum este apreciată acum) care te ajută să fii mândru de tine atunci când oferi o carte de vizită cu numele şi funcţia ta” – a precizat Eliza Custura.

● Premiul pentru Cel mai bun partener e-commerce al agenţiilor de turism – sistemul de rezervări Amadeus.

În 1992, ca urmare a faptului că Amadeus Group îşi incepe activitatea in Europa şi devine în întregime operaţional, ajunge cel mai dezvoltat sistem de rezervări din lume. Ca rezultat al expansiunii sale, în 1997 se inaugurează reprezentanţa Amadeus România, condusă de atunci de domnul Răzvan Antoni. Ca o urmare firească a extinderii serviciilor şi soluţiilor oferite, Amadeus şi GTS International semnează un parteneriat pentru a oferi studenţilor din România, Cehia, Bulgaria şi Slovacia, servicii de travel competitive. În 2004, Amadeus Global Travel Distribution şi Tarom anunţă implementarea de către compania aviatică a sistemului de rezervare Amadeus Altea Sell. Tarom devine astfel membru Amadeus Altea Sell folosind Amadeus ca sistem de rezervări în birourile proprii, beneficiind de o vânzare interactivă. În 2006, Amadeus îşi modifică numele legal din Amadeus Global Travel Distribution în Amadeus IT Group SA.

De asemenea, din februarie 2006, Amadeus România a lansat o noua campanie de promovare – cu sloganul “Your technology partner” – parte din campania corporate, folosind simbolul “&” care exprimă idei de valoare adugată, oferind mai mult parteneriat şi continuitate – toate in conformitate cu numărul crescut de soluţii tehnologice oferite de companie. Amadeus a demonstrat în timp că este orientat către păstrarea clienţilor deja existenţi şi pe clădirea de parteneriate durabile şi de succes, identificându-se astfel cu noţiunea de partener de încredere în furnizarea de soluţii de IT în industria de turism. Industria de turism poziţionează Amadeus ca pe un lider în domeniul soluţiilor de tehnologie şi distribuţie, după aproape două decenii de dezvoltare şi investiţii.

● Premiul Partener de asigurări – pentru produsele inovatoare Travel Guard – Chartis România.

Chartis este un lider mondial în asigurări, cu 90 de ani de experienţă dovedită şi servicii pentru clienţi. Puterea companiei se bazează pe cei 40.000 de angajaţi, care combină acoperirea globală cu posibilitatea de a ajuta clienţii în mai mult de 160 de ţări şi jurisdicţii. Un produs important al Chartis îl constituie asigurările de călătorie Travel Guard, în parteneriat cu Amadeus România. Pachetul de asigurări reprezintă un produs complex, care vine să continue gama serviciilor de calitate pe care ne propunem să vi le aducem anul acesta. Aceste asigurări sunt concepute astfel încât să ofere acoperire pentru cele mai frecvente situaţii neprevăzute (şi neplăcute) care pot apărea în timpul unei deplasări în străinătate.

– Premiul pentru Cea mai dinamica linie aeriana de chartere – Air Bucharest
Companie aeriana specializata doar pe zboruri tip charter, infiintata in 2008 de sotii Yapici, proprietari ai Agentiei Kusadasi si Fibula Air Travel,  Air Bucharest a devenit, dupa numai un an de la inaugurare, una dintre cele mai cunoscute si apreciate din Romania. Turcia, Grecia sau Spania sunt doar cateva dintre destinatiile operate de aceasta linie aeriana, pentru consolidarea careia s-au investit aproximativ sase milioane de euro.

Premiul a fost ridicat de domnul Hasan Yapici, Presedintele Air Bucharest »

● Premiul pentru Cea mai puternică intrare pe piaţa românească a unei companii aeriene – Qatar Airways.

Qatar Airways – este una dintre companiile aeriene cu cea mai rapidă creştere în lume, care operează, în prezent peste 90 de destinaţii de business şi leisure în Australia, Europa, America de Nord, America de Sud, Orientul Mijlociu, Africa, India şi Orientul Îndepărtat. Din ianuarie 2011, compania operează 4 zboruri pe săptămână de la Bucureşti la Doha, Qatar, oferind condiţii excelente de zbor şi facilităţi de recreere excepţionale – duty free exclusiv, acces la facilităţi business dedicate, centru spa, cu saună şi jacuzzi în Aeroportul din Doha, servicii de masaj pentru toţi pasagerii de la Clasa Întâi.

● Premiul pentru Cea mai mare investiţie hotelieră românească – Continental Hotels.

Continental Hotels, societate condusă de domnul Radu Enache, este unul dintre cei mai puternici operatori de hoteluri de pe piaţa de profil românească precum şi primul lanţ hotelier românesc. Lumea brandurilor Continental Hotels include: Grand Hotel Continental (5 stele); Continental Forum (4 stele); Continental (3 stele); Hello Hotels (2 stele); Ibis (3 stele); Balkan Bistro; TeKaffe.

● Premiul pentru Cel mai elegant hotel – Epoque Bucureşti.

So­fisticat şi discret, fi­ecare apartament Epoque îşi propune un melange unic între farmecul Bucureştilor de odinioară şi confortul modern. Aici, clientul se poate bucura atât de avantajele tehnologiei de ultimă oră, cât şi de trata­mentul unui stil de viaţă exclusivist. Condus de Antoni Vrederik Kuhnen, prieten al României şi manager cu experienţă pe piaţa noastră, hotelul de 5 stele a fost deschis la finele anului precedent şi s-a deschis oficial foarte recent.

● Premiul pentru Cel mai activ manager de hotel – domnul Mihai Zamfir, hotel Trianon Bucureşti.

Cu peste 16 ani de experienţă în domeniul hotelier, Mihai Zamfir este în prezent director general al hotelului Trianon din Bucureşti. A deţinut o serie de funcţii importante în hoteluri din ţară şi din străinătate, precum cea de General Manager la Angelo Airporthotel Bucuresti – parte a lanţului Vienna International Hotels & Resorts, Hotel Manager la Tulip Inn Bucharest City, Operations Manager la Tulip Inn Bucureşti, Front Office Manager la Holiday Inn London Ealing Hotel din Londra, Shift Leader/Duty Manager La Crowne Plaza Bucureşti etc. De asemenea, a urmat numeroase cursuri şi traininguri în industria hotelieră organizate de Ministerul Turismului, THR şi o serie de alte instituţii de specialitate din Bucureşti, Londra, Paris şi Geneva. De asemenea, Mihai Zamfir este managing partner la Est Hospitality Consulting.

● Premiul Şcoală şi turism, pentru Cele mai performante vacanţe de studiu – Regional Air Tours.

REGIONAL AIR TOURS – condusă de Carmen şi Dorin Ivaşcu – este o agenţie de turism specializată în Programe Educaţionale, punând la dispoziţia clienţilor o ofertă diversă de tabere internaţionale şi cursuri de limbi străine, organizate în colaborare cu renumite şcoli sau lanţuri de şcoli. Cu o experienţă de peste 16 ani, peste 4.000 de tineri s-au bucurat de taberele şi cursurile noastre de limbi străine. Numai în 2010, au beneficiat de asemenea programe peste 300 de tineri prin Regional Air Tours. Copiii învaţă limba ţării respective, având şansa de a încerca aproape orice activitate sportivă potrivită pentru vârsta lor: tenisul, înotul, voleiul sau scufundările sunt doar câteva dintre acestea. Fiecare zi aduce o împletire de momente captivante.

Cultură & Mass-media

● În slujba societăţii civile din turism – Premiul pentru toată activitatea – Dr. Petre Balaş, agentia de turism Peter Express

Doctor în Economie, cu specializarea turism, a activat de-a lungul timpului ca ghid, referent, şef de serviciu şi director în turismul internaţional. În 1991 a înfiinţat agenţia de turism Peter Express. A fost vicepreşedinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT) din 2004 până în 2011, membru al Biroului Executiv şi este unul dintre membrii fondatori ai acestei organizaţii prestigioase. Preşedinte al Comisiei de Presă a ANAT şi responsabil al revistei ANAT Media până în 2011. Este membru internaţional al ASTA – din 2005 este preşedinte al ASTA Chapter România, fiind ales şi reales în funcţie. Pasionat de sport şi cultură (printre altele, a fost arbitru internaţional de fotbal – Divizia A).

● Premiul de excelenţă pentru cartea “România, mereu surprinzătoare” – domnul Dan Matei Agathon, fost ministru al Turismului

● Premiul de excelenţă – Tonyro Holidays – domnul Mihai Ghiţă – pentru organizarea Expediţiei Rapapatatierra 2011

● Premiul de excelenţă pentru reportajele realizate în cadrul Expeditiei Rapapatatierra 2011 – Doamna Simona Serbanescu , Radio România Actualităţi

● Premiul de excelenţă pentru organizarea Academiei Atlantykron – domnul Sorin Repanovici.

În fiecare vară, începând cu 1990, pe o insulă în mijlocul Dunării, lângă localitatea Capidava (20 km nord de Cernavoda), 300-400 de tineri, împreună cu instructori din întreaga lume, încearcă să proiecteze viitorul. Acest evenimente are ateliere de ştiinţe complexe, cultură, artă, comunicare, sport şi science fiction. Amănunte pe www.atlantykron.org

● Premiul de excelenţă pentru promovarea educaţiei nonformale în România – domnul Andrei Popescu, coordonatorul programului „Tineri în acţiune”

● Premiul de excelenţă pentru relansarea revistei Ştiinţă şi Tehnică – doamna Tincuţa Baltag (Fundaţia Dinu Patriciu)

● Premiul de excelenţă pentru proiectul european ACCES
– formarea profesională continuă, calificare/recalificare – garanţia succesului pe piaţa muncii pentru angajaţi – Domnul András István Demeter, Societatea Română de Radiodifuziune

● Premiul de excelenţă – doamna Daniela Zeca Buzura –
pentru modul în care a poziţionat postul TVR Cultural

● Premiul de excelenţă – Asociaţia „Bucureştiul meu drag” – domnul Andrei Bârsan – pentru expoziţie de fotografie.

Despre Travel Advisor Media

Travel Advisor Media, membru asociat al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism – ANAT, şi-a început activitatea în 2009, ca o firmă specializată în oferirea de servicii de media şi PR pentru industria turistică. Firma a fost înfiinţată de Traian Bădulescu, jurnalist de turism, primul preşedinte şi unul dintre fondatorii Clubului Presei de Turism din România, PressTour
FIJET, purtător de cuvânt al ANAT în perioada 2005 – 2010. Managementul echipei este completat de directorul editorial Anne-Mary Nechita şi de directorul executiv Florin Nistor. În prezent, Travel Advisor Media editează revista lunară “Travel Advisor”, dedicată profesioniştilor, este partener de editare al revistei lunare “tour.ist”, dedicată segmentului premium de consumatori şi coordonează site-urile www.advisortravel.ro şi www.touristmedia.ro.

Pentru alte amănunte,

Traian Bădulescu
Director general Travel Advisor Media
0722.766.255
traian.badulescu@advisortravel.ro
www.advisortravel.ro

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...