Romania se promoveaza pe CNN, Euronews si Eurosport

25 Views

Turismul romanesc va fi promovat timp de un an pe trei canale de televiziune cu acorerire internationala: CNN, Euronews si Eurosport, conform NewsIN.

Campania urnareste promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international si al cresterii numarului de turisti, se arata intr-un comunicat remis marti de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului.

Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de prezentare, pentru turismul in natura si cel cultural, de 30 si 20 de secunde, iar campania de promovare se va desfasura pe o perioada de 12 luni.

„Conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si «sanatoasa», o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune in valoare mostenirea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autenticitate romaneasca si traditional”, potrivit reprezentantilor MDRT.

Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta, respectiv spectatori unici pe saptamana, in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc in interes de afaceri si de placere, cel putin sase calatorii pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional 2007-2013 , operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”.

Compania castigatoare a licitatiei prin care s-au achizitionat serviciile de publicitate este Media Investment Communication SRL.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...