Transilvania Misterioasă promovare online

38 Views

Programul Operaţional Regional 2007-2013
Axa prioritară
5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului,
Domeniul
major de intervenţie 5.3 – Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică
Titlul proiectului
: „Transilvania Misterioasă – Promovare online si offline a obiectivelor naturale şi antropice cu potential turistic major, zona Centru”
Cod Proiect:
cod SMIS 19751

Beneficiar: ASOCIAŢIA INFOTURISM
Transilvania Misterioasă
Promovare online
şi offline a obiectivelor naturale şi antropice
cu potenţial turistic major, zona Centru

Prezentare proiect

ASOCIAŢIA INFOTURISM este Beneficiarul proiectului „Transilvania Misterioasă-Promovare online şi offline a obiectivelor naturale şi antropice cu potenţial turistic major, zona Centru”, finanţat prin Programului Operaţional Regional 2007-2013, Axa prioritară 5 – Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului, Domeniul major de intervenţie 5.3 – Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică, Operaţiunea-Dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovării produselor specifice şi a activităţilor de marketing specifice.

Obiectivul general al proiectului îl reprezintă promovarea cu impact naţional a potenţialului turistic al produselor mai puţin cunoscute specifice Regiunii Centru, creşterea atractivităţii turistice a Regiunii Centru, a ofertei turistice şi a investiţiilor, asigurand bază de informare necesară pentru atragerea şi orientarea turiştilor.

Scopul proiectului este de a contribui major la dezvoltarea şi consolidarea turismului intern.

 

Principalele obiective specifice ale acestui proiect sunt:

  • Promovarea cu impact naţional a resurselor turistice enumerate mai sus, către:
    • cel puţin 500 agenţii de turism membre ANAT;
    • cel puţin 1.000 vizitatori unici zilnic via internet pe o durata de minim 6 luni pe durata proiectului şi după încheierea proiectului;
  • Creşterea cu peste 15% a numărului de rezervări în zona obiectivelor promovate, creştere măsurată prin intermediul unui sondaj online şi prin date furnizate de către Institutul Naţional de Statistică.;
  • Creşterea notorietăţii obiectivelor turistice cu minim 5% pe o durată de minim 6 luni; notorietatea se va masura ca raport între numărul de vizitatori unici pe portalul promovat www.turism-transilvania.ro şi numărul mediu de vizitatori unici în 2009 (media pe zi şi pe regiune) pe principalele 25 de portaluri înregistrate pe siteul liderului actual în monitorizarea audienţei online din România.
  • Dezvoltarea şi consolidarea interesului turiştilor interni şi internationali faţă de resursele turistice promovate din regiunea Centru;
  • Creşterea turismului ca volum, diversitate şi arie, în zona produselor promovate;
  • Ridicarea nivelului de cunoaşterea a resurselor turistice promovate din zona regiunii Centru;
  • Creşterea gradului de informare a turiştilor asupra resurselor promovate;

Activităţile ce fac obiectul proiectului au ca scop îmbunătăţirea calităţii serviciilor turistice de promovare şi ridicarea acestora la standarde europene cu implicaţii pozitive asupra sectorului turistic:

  • Realizarea unei baze de date extensive de informaţii text, audio şi video pentru fiecare resursă turistică promovată;
  • asigurarea unei surse complete de informaţii turistice („one stop shop”) prin intermediul portalului de informare turistică www.turism-transilvania.ro ;
  • distribuirea de cataloage şi CD-uri de prezentare a resurselor turistice promovate către cel putin 500 agenţii turistice la nivel naţional;
  • participare la târguri de turism pentru a promova resursele turistice;
  • atragerea unei varietăţi mai mari de segmente de turişti prin intermediul portalului de informare turistică www.turism-transilvania.ro;
  • creşterea vizibilităţii resurselor promovate şi implicit ale Regiunii Nord-Vest la nivel naţional prin intermediul portalului de informare turistică; a inserţiilor în reviste de specialitate, promovare în cadrul la două târguri de turism, prin catalog şi CD-uri de prezentare.

 

Proiectul se va desfăşura pe o perioadă de 15 luni.

 

Valoarea totală a proiectului este de 887.668,84 lei. Valoarea totală eligibilă a proiectului este de 680.842,00 lei (finanţare nerambursabilă şi contribuţia beneficiarului), din care:

  • valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR este de 578.715,70 lei
  • valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional este de 88.509,46 lei
  • co-finanţarea eligibilă a beneficiarului este de 13.616,84 lei.

Asociaţia Infoturism este o organizaţie neguvernamentală, fondată în anul 2009, al cărei scop este promovarea intereselor profesionale ale asociaţiilor privind activitatea lor în domeniul turismului şi promovării turistice, având în vedere în special:

  • Promovarea potenţialului turistic şi contribuţia la creearea infrastructurii necesare în scopul creşterii activităţii României ca destinaţie turistică;
  • Dezvoltarea şi consolidarea turismului intern prin sprijinirea promovării produselor turistice şi a activităţilor de marketing specifice ( promovarea online, difuzare de broşuri, pliante, producţii audio-video, etc);

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...