Aleg Romania! o campanie Eurolines
„Aleg Romania!” – o campanie Eurolines
In perioada 27 mai-9 iunie, I’s Blog si Eurolines vor desfasura o campanie de redescoperire a celor mai frumoase orase din Romania. Aceasta va consta in City Break in Constanta (27, 28 mai), Iasi (29, 30 mai), Cluj (1, 2 iunie), Timisoara (3,4 iunie), Sibiu (5,6 iunie), Brasov (7,8 iunie) si Bucuresti (9, 10, 11 iunie).
Misiunea campaniei „Aleg Romania!”
7 orase din Romania se identifica perfect cu aventura urbana, cu acest concept de City Break: Bucuresti, Constanta, Iasi, Cluj, Timisoara, Sibiu si Brasov. Aici gasesti peisaje uluitoare, porti deschise, viata de noapte, cultura (muzee, teatre, cinematografe, festivaluri), oameni muncitori, arta culinara, agitatie, pasiune. Putem face din orasele noastre un punct de reper pe harta Europei. Insa pentru a fi vazute, trebuie sa spunem lucrurilor pe nume…
14 zile pe drum, 7 orase, 7 hoteluri de renume, transport in comun, trenuri, muzee, interviuri cu romani mandri de tara lor, traditii, gastronomie, cultura, muzica, mare, munte – asta este misiunea I’s Blog si Eurolines Romania!
Se vor organiza intalniri cu presa si cu bloggerii din orasele mai sus mentionate astfel: pe 28 mai, ora 11, la Hotel Ten Constanta; pe 30 mai, ora 11, la Hotel Unirea Iasi; pe 8 iunie, ora 11, la Casa Albert, Brasov. Intalnirile din Cluj, Timisoara si Sibiu vor fi anuntate ulterior.
La sfarsitul calatoriei, se vor realiza 7 Ghiduri de City Break cu cele 7 orase, in care vor fi incluse atat povestile I’s Blog & Eurolines de pe drum, cat si parerile bloggerilor din orasele mai sus mentionate. Cele mai frumoase fotografii din Romania vor fi prezentate intr-o expozitie foto organizata in Bucuresti, cu ajutorul Nikon Romania!
Schimbarea incepe cu noi!
Iata ce a declarat Dragos Anastasiu, directorul general al companiei Eurolines, despre campania „Aleg Romania!”:
„Printul Charles ne-a dat o lectie: un strain vorbeste mult mai frumos despre Romania decat noi, romanii. O astfel de reclama este nepretuita.Din 100 de turisti straini care vin pentru prima data in Romania, 99 sunt peste masura de incantati. Realitatea turistica romaneasca depaseste cu mult imaginea si perceptia strainilor si romanilor asupra ei.
Ce este de facut? In primul rand, trebuie ca noi romanii sa redescoperim frumusetile turistice ale Romaniei, sa incepem sa ne iubim tara si sa credem in brandul turistic. Sa incepem sa vorbim frumos despre tara noastra, nu pentru ca suntem patrioti, ci pentru ca avem motive sa o facem. Dupa ce noi vom redescoperi Romania si vom incepe sa o promovam de jur imprejurul nostru, vom reusi sa schimbam si perceptia strainilor asupra Romaniei turistice. De aceea, trebuie sa fim noi in primul rand turisti in Romania. Schimbarea incepe cu noi.”
I’s Blog si Eurolines aleg Romania! Tu?
Campania „Aleg Romania!” se va desfasura atat pe I’s Blog, pe blog-ul companiei Eurolines, cat si pe pagina de Facebook a companiei.
Sustinem ca avem orase demne de a fi puse pe listele turistilor atunci cand vor sa plece intr-o aventura urbana. Conceptul de City Break nu exista in Romania… pana acum, insa acest lucru este pe cale sa se schimbe!
Partenerii proiectului „Aleg Romania!”: Eurolines, Nikon, Hotel Ten – Complex Colonadelor Constanta, Hotel Unirea Iasi, Hotel Casa Albert Brasov.
Date de contact si alte informatii: | |
Ioana Budeanu – Head Manager, I’s Blog www.ioanabudeanu.com budeanu.ioana@gmail.com Facebook/ioana.budeanu 0721.661.535 |
Anca Duse – Advertising Manager, Eurolines Romania www.eurolines.ro anca.duse@eurolines.ro Facebook/Eurolines (+40) 21 316.08.90 |