Ce cauta utilizatorii site-urilor de rezervari hoteliere?

45 Views

Ponderea utilizatorilor de site-uri de turism care fac efectiv rezervari a urcat usor in primul trimestru al anului, ajungand la 69%, la nivel global. Chiar daca rezervarile sunt in crestere, nu toate cautarile pe de site-urile de profil se concretizeaza. Pretul si dificultatile tehnice intampinate in procesul rezervarii sunt principalele oprelisti ale turistilor, arata un studiu al iPerceptions Inc, un furnizor de servicii privind satisfactia clientilor.

Daca pretul, ca opreliste in realizarea unei rezervari, a scazut ca pondere de la 21% la 18%, problemele tehnice sunt o problema pentru o pondere mai mare din turisti.

In T4 2010, doar 14% din turisti spuneau ca nu au facut o rezevare din cauza problemelor tehnice, cum ar fi schimbarea tarifelor in timpul procesului de rezervare sau imposibilitatea de a gasi ofertele promotionale promovate. In primul trimestru din 2011, ponderea celor care s-au confruntat cu aceste probleme a ajuns la 18%.

O alta problema intampinata de un numar mare de turisti atunci cand vor sa rezerve esteindisponibilitatea camerelor afisate pe site-uri. 15% dintre turisti se plang de acest aspect, insa mentioneaza ca sunand direct la unitatea de cazare reusesc sa mai gaseasca camere.

Turistii de business atrag atentia si asupra faptului ca inca au dificultati in a gasi informatiile specifice legate de unitatea de cazare pe care o aleg, cum ar fi detalii despre sali de conferinta, servicii de transfer sau distanta fata de alte locuri. Ca pondere, aproape 70% dintre vizitatorii site-urilor de rezervari si-au contractat camere prin aceste portaluri.

Cei mai multi utilizatori, peste 40%, aleg hoteluri “midscale”, nici prea scumpe, nici prea ieftine, 35% se orienteaza catre unitatile de lux si doar 12% opteaza pentru cele economy. Doar 28% dintre cei care intra pe site-uri de rezervari o fac cu acest scop.  26% intra doar ca sa se informeze si 21% ca sa compare tarife.

Potrivit studiului, ponderea turismul de afaceri a crescut la 32% din totalul rezervarilor, de la 29% in T4 2010. De asemenea, innoptarile la hoteluri de lux si-au crescut ponderea pana la 44% in primul trimestru, de la 36% in T4 2010.

Analiza a luat in calcul experienta a peste 130.000 de persoane care au vizitat peste 100 de site-uri de turism.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...

1 Response

  1. Mihaela spune:

    va pot recomanda un astfel de site de rezervari online Trivago.ro in care compari direct tarifele si iti sunt afisate preturile cele mai mici de la partenerii acestuia si rezervi acolo unde este mai ieftin ;).