Carpatair decide inchiderea bazei operationale de pe aeroportul Cluj-Napoca
Carpatair decide inchiderea bazei operationale de pe aeroportul Cluj-Napoca dupa 12 ani de operare ca raspuns la atacurile premeditate ale directorul aeroportului David Ciceo
Directorul Aeroportului Cluj incearca sa hartuiasca in disperare compania Carpatair pentru plangerea pe care aceasta a depus-o la Comisia Europeana. Operatorul aerian a acuzat in plangerea sa aeroportul ca subventioneaza, incepand cu 2007, pe unul din concurentii sai cu sume care se apropie de 20 milioane de euro, masura respectiva prejudiciind grav mediul concurential, mai multe companii aeriene fiind nevoite sa-si sisteze cursele pe care le-au zburat in mod traditional de pe aeroportul Cluj
Actiunea de astazi de la Cluj cu provocarea intarzierii neintemeiate a zborului Cluj -Timisoara cu aproximativ 2 ore, insostita de actiunea din mass-meda cu declaratii defaimataore la adresa Carpatair din partea directorului aeroportului si denaturarea premeditata a faptelor, aducerea unor comparatii total inacceptabile, gen Verona 1997, nu au nimic de a face cu preocuparile reale de siguranta a zborului. Aceste actiuni sunt vadit premeditate si au ca scop doar denigrarea Carpatair.
Declaratiile referitoare la zborul de sambata fac parte din acelasi scenariu si sunt lipsite de adevar demonstrand o data in plus intentia reala a conducatorului aeroportului Cluj de a cauza cu orice pret prejudicii de imagine companiei Carpatair pentru indrazneala denuntarii schemelor frauduloase a ajutoarelor de stat ilegale acordate unui concurent.
Carpatair intareste declaratia ca aplicarea procedurii de degivrare este o operatiune care tine strict de competenta si decizia comandantul aeronavei si ca aceasta se aplica functie de conditiile meteorologice de la aeroportul de plecare. In aceasta dimineata vremea la aeroportul Cluj a fost cu cer senin si temperaturi pozitive iar aplicarea procedurii de degivrare nu a fost necesara. Pentru o intelegere mai clara a situatiei subliniem ca standardele de siguranta a Carpatair sunt in stricta conformitate cu cerintele si reglementarile europene EASA respectarea acestora pe plan national fiind in sarcina Autoritatii Aeronautice Civile Romane. Pilotii si personalul tehnic Carpatair sunt instruiti sa respecte strcit aceasta politica si intotdeauna pun pe primul loc siguranta pasagerilor. Insinuarile aduse la adresa echipajelor de zbor Carpatair de catre dl David Ciceo fac parte din scenariul sau de razbunare.
Carpatair va informa autoritatile aeronautice despre abuzul si atacul la imagine al aeroportului Cluj si va solicita despagubiri aeroportului pentru prejudiciile cauzate de declaratiile defaimatoare si insinuarile fata de politica de siguranta a companiei Carpatair. Se vor solicita despagubiri si pentru intarzierea nemotivata a zborului Cluj-Timisoara de azi 17 octombrie 2011.
Urmare a conflictului grav la care s-a ajuns Carpatair a decis astazi inchiderea zborurilor Cluj-Timisoara dupa o perioada de 12 ani. Totodata acest lucru va duce si la inchiderea bazei operationale Carpatair de la Cluj ceea ce va avea ca efect desfiintarea a cca 20 locuri de munca asigurate pe plan local.
De asemenea, Carpatair il va actiona in judecata pe directorul aeroportului David Ciceo in persoana pentru abuz de functie si implicare directa in favorizarea concurentei. Compania va sesiza deasemenea organelle competente sa cerceteze prezenta actelor de coruptie in cazul contractelor pe care Carpatair le-a denuntat la Comisia Europeana in aceasta primavara.
Cred ca atentia a crescut progresiv..
Sa fie criza asa mare la cei de la Carpatair, cu nu au bani de o mica „atentie”?