Interviuri nonconformiste pe…facebook (4)

22 Views

Maria GRAPINI

 

 

 

EXPERIENTA PROFESIONALA:

-01.05.1995 – prezent            Presedinte al Consiliului de Administratie, Director general  al SC
PASMATEX SA Timisoara   
-1998 – prezent                      Presedinte CA al firmei  SC PASMATEX CONF INTERNATIONAL
SA Timisoara, firma specializata în productia de lenjerie pentru firma
Triumph International AG Austria.
-2005 – prezent                      Administrator al SC SPLABEL SRL
-22.01.1990 – 01.05.1995     Director general la S.C. PASMATEX S.A. Timisoara
-15.09.1989 – 22.01.1990     Inginer sef la I.T. 13 Decembrie Timisoara
-20.04.1987 – 15.09.1989     Sef birou organizarea productiei si muncii la I.T.Garofita Timisoara
-01.10.1985 – 20.04.1987     Sef  atelier tesatorie la I.T.Garofita Timisoara
-01.01.1981 – 01.10.1985     Inginer tehnolog la I.T.Garofita Timisoara
-11.08.1978 – 01.01.1981     Inginer stagiar la I.T. Garofita Timisoara

TITLURI:

– Titlul  ” Ambasador al femeilor antreprenor din Romania”, 15 martie 2011
– Titlul „Senator in Senatul de Onoare” al Universitatii de Vest – Timisoara, 2010
– Titlul „Most Ardent Business Community Advocate” acordat de Business Arena Magazine in cadrul Galei Most Admired Business Women Awards 2010, martie 2010
– Titlu „Senior Honoris Causa”  pentru contributia remarcabila la reconstructia institutiei patronale în România, acordat de catre Forumul Presedintilor Patronatelor din România – 2004.
– Titlu „Governor’s Award” acordat de catre American Biographical Institute pentru merite exceptionale, sprit civic si influenta culturala în perioada 2003/2004
– Diploma de onoare „Woman of the Year 2003” acordata de American Biographical Institute, 2003
– Trofeul „Most Admired Business Woman” acordat de Bucharest Business Week, 2003
– Medalia de onoare „International Personality of the Year”-acordata de catre International Biographical Centre of Cambridge, Anglia
GRAD DE CAVALER  – ORDINUL NATIONAL „Pentru merit” – acordat de Presedintele Romaniei pentru merite deosebite in conducerea activitatilor economice, 2000
MANAGERUL ANULUI” acordat

Buna ziua Dna Maria Grapini si multumesc pentru ca v-ati facut putin timp pentru acest gen de interviu

Cu voia Dvs,sa stabilim o regula(ca si la celelalte interviuri):nu avem reguli,poate doar un mic amendament…nu discutam politica sau cel putin sa nu dam nume…

 

Reporter: Care este prima reactie a Dvs cand auziti cuvantul „TURISM”?

Maria Grapini: Turism pentru mine înseamnă ceva care îti inlesneste recreerea.Evident un turism de calitate.

R: Cum credeti ca a afectat criza turismul romanesc??a fost el afectat?

M.G: Criza interna creată de false politici ,de lipsa de politici adecvate a făcut ca turismul românesc sa fie afectat .Din păcate nu avem in cea mai mare măsura un turism de calitate din multe puncte de vedere(infrastructura,personal neinstruit,calitatea serviciilor)

R: Cum percepeti Dvs evolutia turismului romanesc??evident,daca a evoluat…

M.G: Sigur turismul românesc a suportat transformari,mai ales in diversitate.Dar in acelasi timp au fost abandonate multe obiective turistice si de tratament: Ex Techirghiol.

R: Cat de important este rolul unei agentii de turism in viziunea Dvs??

M.G: Agentia de turism este extrem de importantă .Sunt servicii pe care este mai sigur sa le faci prin persoane specializate.Agentia trebuie sa-ti ofere sigurantă serviciilor si calitatea lor.

R: Care este locatia sau obiectivul din Romania??

M.G: In România am multe locatii care îmi plac:Cheile Nerei,Bucovina,Valea Oltului,Bistrita,Marea Neagră.

R: Dar din afara Romaniei???

M.G: Îmi place Austria,Olanda,Elvetia.Toate cele trei tari au bine organizat turismul,calitate ,infrastructura si sigurantă.

R: Dna Grapini,sa incercam un joc al imaginatiei:daca ati avea o saptamana,timp in care ati putea sa luati orice decizie care credeti ca ar ajuta turismul si ati avea mana libera….ce ati face???

M.G: Nu sunt specialista,dar cred foarte mult ca este cel mai important sa avem resurse umane bine pregătite,management bun si infrastructura adecvata.FARA infrastructura nu poti avea acces La obiectivele turistice chiar daca acelea ar fi perfecte

R: By the way…ce parere aveti despre….”frunza”??evident ca nu a Evei…

M.G: După parerea mea brandul ales pentru promovarea turismului românesc nu are niciun impact.
Oricum si daca ar fi un brand adecvat(nu Frunza este cel mai reprezentativ simbol) ,nu poti sa faci reclama FARA sa ai problema de fond rezolvată.Turistul vine odată dar daca nu găseste ceea ce i se spune ,nu numai ca nu mai vine dar prin ce va spune determina si alti zece sa nu mai încerce.

Doamna Grapini.va multumesc pentru placuta noastra conversatie si va doresc mult succes in cariera Dvs

Stelian Decu - Ghid turism

Ghid turism, jurnalist de turism.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *