Grupul Eurolines estimeaza pentru 2011 o crestere de 22% a cifrei de afaceri

28 Views

Anul acesta, grupul EUROLINES si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI.
O parte din reteaua de distributie Eurolines – baza parteneriatului cu TUI Travel PLC – ramane fidela conceptului de „Travel Hypermarket” si va functiona sub numele TUI Travel Center.

Grupul Eurolines, din care fac parte 14 companii din Romania, Germania si Rep. Moldova, estimeaza pentru 2011 o crestere de aproximativ 22%, ajungand astfel la o cifra de afaceri de 200 de milioane de lei. 67% din cifra de afaceri a Grupului o reprezinta activitatea companiei TOURING EUROPABUS, firma care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI Travel Center.

Cele mai dinamice trei companii din Grup in 2012 sunt:

  • TOURING EUROPABUS, cu o crestere de 32%. Din cifra de afaceri inregistrata de retea pana la data de 31.10.2011 estimam ca anul 2011 se va incheia la o valoare de aproximativ 133 milioane lei. Motorul principal al acestui trend ascendent il constituie vanzarile de turism care le-au depasit pe cele din 2010 cu 60%!
  • NOVA Travel, tour-operatorul Grupului, va incheia anul cu o crestere de + 21,5%;
  • TOURING RENT AUTO, care opereaza in piata sub brandul Payless, estimeaza cresterea pe 2011 la 30%.

Proiectul TUI in Romania a insemnat pentru grupul Eurolines investitii in evenimentul de lansare care s-au ridicat la 100.000 euro, precum si investitii in procesul de rebranding al agentiilor.

Costurile de rebranding pentru prima etapa sunt estimate la aproximativ 375.000 mii Euro. Reamenajarea pentru un punct de lucru poate varia intre 15.000 – 25.000 Euro, in functie de particularitatile fiecaruia. Pana la finalul anului, 25 din cele 52 de agentii Eurolines vor fi total rebranduite. Obiectivul este ca, in urmatorii trei ani, numarul agentiilor care vor functiona in Romania sub numele TUI Travel Center sa ajunga la 100.

In prezent, noul concept de agentie se poate vedea in Bucuresti, Bd. N. Balcescu nr. 21, vis-a-vis de Sala Dalles, in Baneasa Shopping City, et.1, in Sibiu – Piata Mare si in Brasov in Piata Sfatului. Suntem in plin proces de rebrandig al agentiilor, astfe incat, pana la finalul anului, numarul lor va creste conform previziunii.

Pentru 2012 estimam ca aproximativ 140.000 de romani vor calatori in strainatate prin intermediul agentiilor noastre” a declarat Dragos Anastasiu, Presedintele Grupului Eurolines, compania propunandu-si sa pastreze ritmul cresterii inregistrate anul acesta si in 2012.

Parteneriatul cu TUI Travel PLC a presupus si integrarea companiei Danubius Travel din Constanta, in Grupul Eurolines. Danubius Travel a avut o cifra de afaceri de 12,42 milioane de lei si un profit net de 17.906 lei in 2010. In cadrul grupului, Danubius isi va pastra aria sa de expertiza – serviciile de incoming si business travel.

Toate aceste demersuri vor arata in termen de 1 an o dublare a operatiunilor din turism, ajungand la un procent de 50% din ponderea totala. De asemenea, Grupul se asteapta ca, incepand cu anul 2012, sa creasca numarul strainilor care vor veni sa viziteze Romania prin TUI de la aproximativ 32.800 in 2011 la 46.000 in 2012.

Informatii suplimentare

Despre TUI Travel

TUI Travel PLC opereaza in 180 de tari, are aproximativ 30 de milioane de clienti anual si peste 71.000 angajati. La nivel mondial compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts si Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridica la 19 miliarde de euro.
Despre modul in care se calculeaza si se raporteaza cifrele din turism la Registrul Comertului

Agentiile de turism raporteaza diferit cifra de afaceri la Registrul Cometului, acestea putandu-se inregistra cu cifra de vanzari, cifra din comision sau o combinatie din cele doua.
Avand in vedere specificul Grupului Eurolines, cifrele de mai sus se refera la o combinatie intre cifra de vanzari (cifra inregistrata pentru toate activitatile Grupului) si cifra obtinuta din comisionul inregistrat la vanzarea biletelor de avion (nu intreaga valoare a biletului).

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...