Avem in fiecare an aceleasi destinatii.Ciudat nu?.

  • 581px-Flag-map_of_Greece.svg
  • VERTLINE
  • VERTLINE
  • VERTLINE
29 Views

In fiecare an marea majoritatea a romanilor merg in 3 tari: Grecia, Turcia si Bulgaria. Aici e grosul. Aici merg majoritatea turistilor romani, cu autocarul, cu avionul sau individual.
Si mai jos urmeaza articolul despre cum se zbat agentiile de turism sa lanseze in fiecare an destinatii noi: ba Croatia! ba Spania! ba Cipru!  etc. etc si ajung in final sa castige comisioane foarte mici de la cat mai multi tot pentru aceleasi destinatii: Grecia, Turcia si Bulgaria.

Ca sa vezi, din cand in cand se mai schimba ordinea lor..anul asta cica pe locul 1 va fi Grecia la numarul de turisti, Turcia insa la numarul de incasari. Bulgaria  e prea aproape si se vinde doar cazare + masa , fara transport.
…………………………………………………………………………….
Agenţiile de turism încearcă timid să intre pe noi pieţe, pre­cum ţările africane, statele din fostul bloc sovietic sau Munte­negru, dar se bazează ca în fiecare din ultimii ani pe Grecia, Bulgaria şi Turcia, care conduc în topul preferinţelor turiştilor români.

„Destinaţiile în ţări arabe precum Tunisia, Egipt sau Maroc sunt «căzute» încă, iar Austria, ca destinaţie de schi, se vinde puţin prin agenţii, întrucât majoritatea românilor îşi fac rezervare pe internet. Cred că pentru Paralela 45, zona Paralia din Grecia nu va mai fi o destinaţie de interes”, a declarat Alin Burcea, proprietarul agenţiei Paralela 45.

El spune că printre noutăţile pe care le promovează în acest an se numără SUA, pentru care agenţia a pregătit un pa­chet de cinci programe („Coasta de Est”, „Coasta de Vest”, „Sudul American”, „SUA-Canada” şi „Grand Tour”) şi circuite în „Africa neagră” care, potrivit lui Burcea, nu au mai fost prezente până acum pe piaţă.

Marius Berca, directorul de marketing al agenţiei Christian Tour, spune că va continua să promoveze în 2012 aceleaşi oferte ca anul trecut, respectiv Grecia, Turcia, Bul­garia şi Muntenegru, iar noutatea acestui an este Mallorca. Anul trecut aproximativ 90.000 de turişti au mers în vacanţă prin intermediul agenţiei (cu avionul, autocarul şi individual), iar în topul preferinţelor au fost Grecia, Turcia şi Bulgaria, ur­mate de circuite în Europa, pentru care cererea a fost cu 50% mai mare faţă de 2010. Locul 5 a fost ocupat de Muntenegru.

„Dinamica vânzărilor noastre a stagnat sau nu a fost spec­ta­culoasă pentru destinaţii precum Egipt, Cuba, Mexic, Re­pu­blica Dominicană sau Maldive. În schimb, preconizăm că vom creşte semnificativ numărul de turişti pentru nordul Gre­ci­ei, insulele Creta şi Thassos, Bulgaria, Spania şi Ungaria”, a afir­mat Marius Usturoiu, directorul general al agenţiei de turism Mareea.

Dragoş Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, care de anul trecut a devenit reprezentantul în România al grupu­lui german TUI, spune că destinaţile externe principale ce­ru­te şi oferite clienţilor au fost anul trecut Turcia, Bulgaria, Gre­cia, Spania şi Austria. Oferta agenţiei Perfect Tour s-a îmbo­gă­ţit în acest an cu câteva circuite noi, printre care Olimpiada de la Londra şi Campionatul European de Fotbal din Ucraina si Polonia.

Cu toate acestea, cele mai multe noutăţi în acest an pro­vin tot din vechile destinaţii, Bulgaria, Grecia, Turcia sau Spa­nia, pe care agenţiile încearcă să le consolideze cu chartere în staţiuni pe care turiştii români le cunosc mai puţin.

aboneaza-te la RSS Feed

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...