Interviu cu Mircea Achim manager Click Travel

  • new_logo_click_travel_ro
60 Views
Petre Dordea

Petre Dordea si Mircea Achim decembrie 2010

Interviu cu Mircea Achim manager Click Travel

1.InfoTravelRomania: Va rog sa-mi spuneti cateva cuvinte despre agentia CLICK TRAVEL?

CLICK TRAVEL a luat nastere din pasiunea pentru turism si din dorinta de a oferi servicii de calitate necesare pietei turistice din Romania : buna informare a turistilor si asistenta turistica 24 ore/ zi in 7 zile/ saptamana.

La inceput a fost un site simplu cu oferte standard, iar dupa 2 ani deja au aparut serviciile online :
http://hotels.click-travel.ro unde se gasesc peste 100.000 de hoteluri din toata lumea cu preturi mai bune la 90% dintre ele decat marea majoritate de pe piata (inclusiv cei internationali de genul booking.com etc ) ;
http://vacante.click-travel.ro unde se pot urmari disponibilitatile in timp real si tarifele ( calculate cu early booking, last minute sau alte oferte speciale ) pentru charterele de Turcia, Grecia, Emiratele Arabe, si Bulgaria
http://revistaclick.rounde sunt stiri din turismul national, international, ghiduri de turism si diferite topuri – stiri adaugate zilnic de catre reprezentantii CLICK TRAVEL.

Fotograf Mircea Achim

Fotograf Mircea Achim

http://clickevents.ro – platforma disponibila pentru organizare de evenimente.

Colaboram si cu http://reduceriturism.ro si asiguram aproape zilnic cate o oferta la preturi speciale.

 2. InfoTravelRomania: Ce oferte pregatiti pentru Paste si 1 Mai?

Pentru sarbatorile de Paste si cele de 1 Mai marea majoritate este interesata de oferte din tara sau din Bulgaria, unde se poate merge cu 199 de lei/ pers pt 3 ziele la hoteluri de 4 stele cu servicii de all inclusive, la care se mai adauga si petrecere cu dj seara si diferite concursuri cu premii pe timpul zilei. Desigur mai sunt si persoane care si-au rezervar din timp bilete de avion si cazare pentru marile orase Europene precum Roma, Milano, Paris, Londra, Praga, Bratislava sau Vienna. Pe scurt, echipa noastra a pregatit oferte pentru toata lumea, iar cine nu vrea ceva comun poate avea parte de un pachet turistic personalizat, cu transferuri, circuite in diferite orase cu avionul sau rent a car etc.

 

Mircea Achim si Petre Dordea

Mircea Achim si Petre Dordea

3. InfoTravelRomania: De ce este mai bine ca turistul sa apeleze la o agentie de turism si care sunt avantajele?

Vorbind strict de agentia Click Travel, avantajele principale sunt reprezentare de urmatoarele : toti turistii beneficiaza de asistenta turistica 24/24 , asigurarile medicale si cele de bagaje sunt incluse in pachete turistilor care achizitioneaza un pachet intreg (cazare + bilete de avion ) – pentru ca siguranta turistilor este importanta si pentru noi , punctul de lucru este deschis si in weekend in urma stabilirii telefonice a unei intalniri cu un reprezentant Click Travel, turistii care revin primesc intotdeauna servicii premium – upgrade-uri gratuite la cazare sau la biletele de avion, transferuri etc , avem cate o oferta aprope zilnic afisata pe http://reduceriturism.ro cu preturi reduse, iar pentru persoanele care isi doresc foarte mult sa mearga undeva dar le este greu avem implementat si un program de plata in rate direct la agentie fara niciun comision suplimentar.

4. InfoTravelRomania: De ce vindem doar Grecia, Turcia si Bulgaria?
Pentru ca sunt cele mai apropiate tari de Romania, si la ei s-au facut investitii pe litoral si la munte chiar, in concluzie se ofera servicii superioare la preturi mai bune de multe ori.

5. InfoTravelRomania: Ce impact are internetul in ziua de azi? Aveti blog? Folositi Yahoo Msg, Skype, Pinterest, YouTube si Facebook?

Internetul are un impact foarte mare asupra promovarii ofertelor – ceea ce este un plus mare si pentru turisti si pentru noi. Turistul deja cand vine sa cumpere , sau suna, stie deja ceea ce vrea – unde vrea, cum arata etc. Toate informatiile pe care deja le ia de pe internet adunate cu informatiile pe care primeste de la reprezentatii nostrii care au vizitat in mare cam toate zonele turistice comerciale si nu numai, nu ii pot indruma decat catre o alegere ideala pentru tipul de vacanta preferat. Pe facebook ne gasiti pe www.facebook.com/clicktravel.ro , iar pe yahoo messenger suntem online pe id-ul click_travel .

6. InfoTravelRomania: Ce canale de promovare folositi?.Aveti un logo? Dar un slogan?

Ne gasiti si pe facebook si pe google+ si pe revistaclick.ro . Logo-ul a trecut prin cateva schimbari dar a ajuns la versiunea finala 🙂 Tot timpul vrem sa adaugam ceva nou, nu numai in pachetele noastre turistice dar si in imaginea ce ne reprezinta. Sloganul este foarte sugestiv ” Click Travel – destinatia ta doar la un click distanta „.

7. InfoTravelRomania: Considerati ca s-a terminat criza financiara?

Ar fi o aroganta sa spunem asta cand pe toate canalele informative se vede clar ca sunt taiate salarii, oamenii sunt disponibilizati etc… Criza inca nu s-a terminat, insa noi nu putem decat sa ajutam oamenii carora le este greu dar totusi au nevoie de o vacanta – fie ea cat de scurta. Avem programe speciale, precum decada balneara ( www.decadabalneara.ro ) la tarife foarte mici, si avem si plata prin rate implentata pentru majoritatea pachetelor promovate.

Mircea Achim PRESS8. InfoTravelRomania: Ce parere aveti despre portalul de turism www.infotravelromania.ro ? Dar despre blogul nostru?

InfoTravelRomania este un portal ce ofera un continut bogat de oferte turistice dar si de informatii despre piata romaneasca. De asemenea si blogul!
Felicitari pentru munca depusa si pentru rezultatele pe masura. Tine-ti-o tot asa !

Mircea Achim
General Manager
Click Travel

http://clicktravel.ro
http://hotels.click-travel.ro
http://vacante.click-travel.ro
http://clickevents.ro
http://revistaclick.ro
http://reduceriturism.ro

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...