Romtelecom, un partener de încredere pentru TRAVEL MIX
Romtelecom extinde conținutul TV pentru clienții săi și susține, în același timp, turismul românesc, oferind pe canalul propriu, Dolce Info, emisiuni turistice marca TRAVEL MIX.
Televiziunea națională de turism TRAVEL MIX si operatorul Romtelecom și-au unit forțele pentru un obiectiv comun: acela de a promova turismul românesc , în toate formele sale: călătorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc. și de a oferi posibilitatea tuturor telespectatorilor Dolce Info să descopere noi destinații turistice. Canalul Travel Mix este disponibil, de asemenea, și pentru clienții NextGen Digital Național.
Dolce Info difuzează emisiuni turistice marca TRAVEL MIX, astfel că, din această lună, un număr mult mai mare de telespectatori au la dispoziţie o noua sursă de inspiraţie pentru călătoriile lor și modalități diverse de petrecere a timpului liber în spaţii destinate exclusiv relaxării.
„Suntem bucuroși să anunțăm acest parteneriat între Romtelecom și TRAVEL MIX. Datoria noastră este să ținem cont de cerințele publicului și să venim cu soluții, astfel încât, în scurt timp, să fim în casele tuturor românilor. Vrem să fim cât mai aproape de telespectatori, să oferim emisiuni cât mai diversificate, să contribuim la dezvoltarea României și să atragem un număr cât mai mare de turiști, iar canalul Dolce Info ne ajută să scurtăm drumul către acest obiectiv”, a declarat Laurențiu Megelea – Director General Travel MIX.
Dolce Info este un canal propriu Romtelecom care se adresează utilizatorilor platformei de televiziune digitală prin satelit și difuzează informații despre produsele şi serviciile companiei, informaţii utile (meteo, curs valutar, horoscop), informaţii de interes general (trafic, drumuri blocate, transport public), programe de teleshopping, episoade demonstrative ale unor filme artistice sau programe (trailere) de pe canalele disponibile pe platforma Dolce, spoturi publicitare, infotext, promovare de evenimente, interviuri cu oficiali ai companiei, ştiri publicitare şi comunicate de presă, programe de divertisment (gastronomie, pescuit, documentare, spectacole de teatru/ operă/ operetă, concerte, stiri din culisele anumitor evenimente).
Despre TRAVEL MIX
Televiziunea Națională de Turism Travel Mix s-a lansat în 2011, în luna martie, în cadrul Târgului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului și poate fi recepționată pe platforma mai multor operatori. Canalul Travel Mix este disponibil și pe Internet, la adresa www.travelmix.ro.
Despre Romtelecom
Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicații, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. Compania a parcurs o perioadă de transformari majore în ultimii ani, de la un furnizor clasic de telefonie fixă la un jucator competitiv pe piaţa de telecomunicaţii, oferind astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune (satelit și IPTV), internet și voce. La finalul lui 2011, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienți în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie pe www.romtelecom.ro.
Laura Iacob
Director Marketing&PR
0746-188.901
laura.iacob@travelmix.ro
lauraiacob.laura@gmail.com
Televiziunea Naţională de Turism TRAVEL MIX
Bucuresti, Casa Presei Libere, corp B3, et.2, cam48
www.travelmix.ro