Agentia de turism Hello Holidays a lansat astazi cardul de fidelitate

42 Views

Dragi parteneri,

Pentru ca turistii nostri sa beneficieze si de alte reduceri decat cele de tip early booking, last minute si oferte speciale, va prezentam o modalitate de fidelizare marca Hello Holidays:”Card de fidelitate HELLO”.

De acest card vor beneficia atat turistii directi Hello Holidays, cat si turistii agentiilor partenere care au achizitionat un pachet turistic din oferta noastra.

„Cardul de fidelitate HELLO” se elibereaza doar titularului de contract, in urma achizitionarii unui pachet de servicii turistice din oferta proprie a agentiei de turism Hello Holidays, atat de la sediul acesteia precum si de la sediul agentiilor partenere.

Punctele de fidelitate se acumuleaza in urma achizitionarii pachetelor de servicii turistice ale Agentiei Hello Holidays atat de la sediul acesteia precum si de la sediul agentiilor partenere si reprezinta 10% din valoarea pachetului achizitionat, prin urmare punctul de fidelitate valoareaza 10 (zece) euro.

Pentru a beneficia de reduceri la achizitionarea pachetelor de servicii turistice, numarul minim de puncte care trebuie acumulate este de 50.

Reducerile se acorda conform grilei de mai jos:

1) Pentru un numar de puncte intre 51 si 100, reducerea acordata va fi de 5% din valoarea urmatorului pachet achizionat.

2)Pentru un numar de puncte intre 101 si 150, reducerea acordata va fi de 10% din valoarea urmatorului pachet achizitionat.

3)Pentru un numar de puncte intre 151 si 200, reducerea acordata va fi de 15% din valoarea urmatorului pachet achizitionat.

4)Pentru un numar de puncte incepand cu 200, reducerea acordata va fi de 20% din valoarea urmatorului pachet achizionat.

 

Reducerile acordate pe baza “Cardului de fidelitate HELLO” nu se cumuleaza cu alte reduceri existente in agentie la momentul achizionarii pachetului.

Acest program de fidelizare trebuie afisat si la sediul agentiei dumneavoastre.

Succes la vanzari!
Echipa Hello Holidays
Atasat regasiti programul de fidelizare detaliat.
Pentru relatii suplimentare nu ezitati sa contactati echipa HELLO HOLIDAYS !!!
…………………………………………………………………………………………………………….

CARD DE FIDELITATE HELLO

Programul de fidelizare „CARD DE FIDELITATE HELLO” este proprietatea S.C. HELLO HOLIDAYS SRL si se adreseaza persoanelor fizice cu varsta peste 18 ani. Fiecare solicitant are dreptul la un singur card.

“Cardul de Fidelitate HELLO” poate fi utilizat numai impreuna cu un act de identitate. Cardul este nominal, nu este transmisibil, iar utilizarea acestuia de catre alta persoana decat cea autorizata se considera frauda.

Cardul se va elibera doar titularului de contract, in urma achizitionarii unui pachet de servicii turistice din oferta proprie a agentiei de turism Hello Holidays, atat de la sediul acesteia precum si de la sediul agentiilor partenere.

Posesorul de card care, in momentul achizitionarii unui pachet de servicii turistice in baza punctelor de fidelitate, nu are cardul asupra sa nu poate beneficia de avantajele mentionate.

Pierderea sau deteriorarea cardului se poate semnala la sediul agentiei Hello Holidays sau la oricare agentie partenera, solicitandu-se inlocuirea acestuia. Falsificarea acestui card se pedepseste conform legilor in vigoare.

In calitate de emitent, S.C. HELLO HOLIDAYS SRL isi rezerva dreptul de a suspenda in orice moment valabilitatea „Cardului de Fidelitate”.

Acest lucru se poate face doar dupa o instiintare prealabila cu cel putin 15 zile lucratoare, care va fi facuta publica atat la sediul agentiei cat si in toate locatiile agentiilor partenere.

Punctele de fidelitate se acumuleaza in urma achizitionarii pachetelor de servicii turistice ale Agentiei Hello Holidays atat de la sediul acesteia precum si de la sediul agentiilor partenere si reprezinta 10% din valoarea pachetului achizitionat, prin urmare punctul de fidelitate valoareaza 10 (zece) euro.

Pentru a beneficia de reduceri la achizitionarea pachetelor de servicii turistice, numarul minim de puncte care trebuie acumulate este de 50.

Reducerile se acorda conform grilei de mai jos:

1) Pentru un numar de puncte intre 51 si 100, reducerea acordata va fi de 5% din valoarea urmatorului pachet achizionat.

2)Pentru un numar de puncte intre 101 si 150, reducerea acordata va fi de 10% din valoarea urmatorului pachet achizitionat.

3)Pentru un numar de puncte intre 151 si 200, reducerea acordata va fi de 15% din valoarea urmatorului pachet achizitionat.

4)Pentru un numar de puncte incepand cu 200, reducerea acordata va fi de 20% din valoarea urmatorului pachet achizionat.

Pragul maxim de acordare a reducerilor, in baza “Cardului de fidelitate HELLO” este de 20% din valoarea urmatorului pachet de servicii turistice achizionat.

Reducerile se acorda titularului de contract, respectiv titularului de “Card de fidelitate HELLO” si se aplica la valoarea totala a pachetului de servicii turistice achizionat.

Reducerile acordate pe baza “Cardului de fidelitate HELLO” nu se cumuleaza cu alte reduceri existente in agentie la momentul achizionarii pachetului.

In  conformitate cu Legea nr. 677/2001 referitoare la prelucrarea si libera circulatie a datelor personale, completarea si semnarea “Conditiilor de inscriere” presupune exprimarea expresa si fara echivoc a consimtamantului cu privire la prelucrarea in scopuri de marketing a datelor pe durata existentei calitatii de membru in programul de fidelizare „Card de fidelitate HELLO” precum si ulterior incetarii programului. Toate datele mentionate de membru pot fi colectate si prelucrate de catre S.C. HELLO HOLIDAYS SRL .

Prin semnarea “Conditiilor de inscriere”, participantul va incheia un contract cu S.C. HELLO HOLIDAYS SRL . (operator inregistrat cu numarul 22705 in Registrul de evidenta a prelucrarii de date cu caracter personal), ambele parti considerand conditiile si normele enumerate in regulamentul programului ca find obligatorii pentru ele.

Pe durata apartenentei la programul de fidelizare „Card de fidelitate HELLO”, cat si dupa incetarea apartenentei, membrii au urmatoarele DREPTURI:

  • (1) Dreptul la informare.
  • (2) Dreptul de acces la date; dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care ii privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.
  • (3) Dreptul de interventie asupra datelor; de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit:
    a) rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma Legii 677/2001, in special a datelor incomplete sau inexacte; b) transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma Legii 677/2001.
  • (4) Dreptul de opozitie; dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare, ca datele care ii vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.
  • (5) Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale.
  • (6) Dreptul de a se adresa justitiei.

In vederea exercitarii drepturilor prevazute la alin. (2), (3) si (4) persoana vizata va inainta operatorului o cerere intocmita in forma scrisa, datata si semnata. In cerere solicitantul poate arata daca doreste ca informatiile sa ii fie comunicate la o anumita adresa, care poate fi si de posta electronica, sau printr-un serviciu de corespondenta care sa asigure ca predarea i se va face numai personal. Pentru orice nelamuriri va stam la dispozitie la telefon: 021 – 3165367, la email: office@helloholidays.ro sau la adresa: P-ta Romana, nr.9, sc.E, et.1, ap.2, sector 1, Bucuresti.

Operatorul este obligat sa comunice persoanei vizate masurile luate in termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei optiuni a solicitantului cu privire la modalitatea de comunicare.

S.C. HELLO HOLIDAYS SRL . va avea dreptul sa foloseasca informatiile membrilor stocate in baze de date computerizate, incluzand activitati legate de marketing si campanii de informare. Aplicand pentru programul „Card de fidelitate HELLO”, aplicantul isi da consimtamantul pentru folosirea datelor personale si a celor legate de activitatea lui in cadrul programului de fidelizare cu scopul administrarii programului „Card de Fidelitate HELLO”, a discounturilor, a ofertelor speciale, a altor beneficii si a activitatiilor de marketing. Aplicantul este, de asemenea, de acord cu transferul datelor de la S.C. HELLO HOLIDAYS SRL . catre o entitate din alta tara cu conditia ca datele sa fie altele decat cele cu caracter personal. Regulile de mai sus se aplica, de asemenea, subcontractorilor S.C. HELLO HOLIDAYS SRL .

S.C. HELLO HOLIDAYS SRL . isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul programului de fidelizare „Card de fidelitate HELLO”, pe durata existentei programului, fara o notificare prealabila a membrilor programului si fara sa fie necesar acordul acestora cu conditia ca modificarile efectuate sa nu se refere la datele cu caracter personal ale clientilor fideli.

Acest regulament va fi afisat la sediul agentiei HELLO HOLIDAYS  precum si la sediul agentiilor partenere.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...