Perioada de probă a politicii bagajelor Wizz Air, implementată conform programului

47 Views

Wizz Air, cea mai mare linie aeriană low-cost, low-fare din România şi din Europa Centrală şi de Est a implementat de la 1 august perioada de probă a noii politici a bagajelor pe zborurile dintre Katowice (Polonia) şi Londra Luton (Marea Britanie). Perioada de probă continuă timp de o lună, sau până în momentul în care rezultatele vor fi concludente, dar feedback-ul iniţial este deja promiţător.

Printre pasagerii care au rezervat bilete după anunţul din 9 iulie, 10% au achitat online pe wizzair.com tariful de 10€ pentru bagajul de cabină mai mare. Un număr mai mic de pasageri au ajuns la aeroport fără să fi plătit tariful pentru bagajul de cabină mai mare, fiind nevoiţi să achite pe loc un cost mai mare. Cei care au achitat opţiunea de bagaj de cabină mai mare au beneficiat de îmbarcare prioritară, în faţa pasagerilor cu bagaje mici şi nu au întâmpinat probleme în depozitarea bagajelor în compartimentele de deasupra scaunelor. De la data începerii acestei perioade de probă, 1 august, nu a fost raportată nici o întârziere ca urmare a descărcării bagajelor de cabină în exces.

Trendul dominant demonstrează faptul că pasagerii preferă să călătorească cu bagaje puţine şi să aducă la bord bagajele mici acceptate gratuit, lucru ce conduce la economii şi la consum mai mic de combustibil.

 “Pe această rută aflată în perioada de probă, pasagerii Wizz Air au posibilitatea să aleagă tipul de bagaj de la bord şi îşi pot personaliza experienţa de călătorie. Îndiferent de alegerea făcută, toţi pasagerii beneficiază de o experienţă mai prietenoasă la îmbarcare şi de tarifele scăzute Wizz Air. Recomandăm în continuare pasagerilor să achite online tariful de 10€ pentru bagajul de cabină mai mare, întrucât suntem stricţi în menţinerea tarifului crescut din aeroport în cazul în care bagajul nu îndeplineşte dimensiunile standard. Având în vedere feedback-ul pozitiv primit în prima zi a perioadei de probă, am început să luăm în considerare împlementarea acestei politici pe întreaga reţea” – a declarat  Daniel De Carvalho, Corporate Communications Manager, Wizz Air.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...