Serviciile si nivelul acestora de integrare eclipseaza atractivitatea specifica a Romaniei in fata turistilor straini
Comunicat de presa
Bucuresti, 17 octombrie 2012
Happy Tour Group: “Serviciile si nivelul acestora de integrare eclipseaza atractivitatea specifica a Romaniei in fata turistilor straini”
Happy Tour, liderul agentiilor de turism din Romania, subliniaza faptul ca Romania trebuie sa faca eforturi pentru a creste nivelul de educatie al prestatorilor din sfera serviciilor, calitatea si integrarea serviciilor turistice. Conform unui sondaj propriu, 60% dintre clientii straini ai companiei considera ca personalul hotelier detine un nivel de educatie care nu raspunde asteptarilor. De asemenea, sondajul indica faptul ca turistii straini asteapta mai multe optiuni de petrecere a timpului atunci cand viziteaza diverse regiuni din tara. Ron Kaufman, autoritatea mondiala in Servicii Superioare, apreciaza faptul ca aeroportul Changi din Singapore poate fi exemplul perfect al serviciilor superioare si integrate in turism, intregul personal al diverselor companii si entitati independente care isi desfasoara activitatea in aeroport fiind instruit sa ofere asistenta turistilor.
“Romania are un impact pozitiv asupra turistilor straini care ii descopera atractiile ca pe adevarate comori ascunse. Insa Romania trebuie sa faca aceste „active turistice” mai accesibile in ceea ce priveste informarea, promovare, solutiile de transport, serviciile si dotarile pentru categorii extinse de turisti si sa indrume prin educatie jucatorii din turism spre o politica umanista orientata catre client. Toate acestea trebuie dezvoltate si integrate. Romania poate concura cu alte tari in ceea ce priveste preturile si atractiile, dar calitatea serviciilor face diferenta. Turismul nu inseamna doar sa vizitezi locuri interesante, ci si sa fii servit conform standardelor pentru care ai platit”, a declarat Javier Garcia del Valle, Vicepresedinte Executiv si CEO Happy Tour Group.
“Aeroportul Changi din Singapore, nr. 1 in lume dupa numeroase criterii, este expresia unie viziuni nationale din anii 70 de a transforma Singapore dintr-un producator low cost intr-o natiune axata pe servicii. Aeroportul nu ofera doar dotari suprinzatoare, precum cinematografe, piscine si gradini tropicale. Mai presus de toate acestea, aeroportul a dezvoltat un program in servicii ce implica educarea a mii de angajati, de la personalul vamal, la cel al diverselor companii private din aeroport, pentru a oferi servicii superioare”, a declarat Ron Kaufman care va sustine “Service Leadership Workshop” la Bucuresti, in data de 31 octombrie.
“Serviciile sunt peste tot. Dar exista o mare discrepanta intre volumul de servicii de care avem nevoie si calitatea serviciilor oferite si primite. Companiile au transformat un concept simplu uman intr-un cliseu catastrofal. Neglijeaza faptul ca adevaratele servicii deriva nu din cereri sau statistici, ci din dorinta umana de a avea grija de cei de langa noi” , a incheiat Kaufman.
In data de 31 octombrie, Ron Kaufman sustine la Bucuresti un eveniment unic si de referinta in Romania. “Service Leadership Workshop – Inoveaza, diferentiaza-te si dezvolta organizatia prin Servicii Superioare!”. Kaufman, care se va afla pentru prima oara in Romania, este expert in transformarea organizatiilor prin Servicii Superioare, un mod avansat de a interacriona, castiga si de a loializa clientii. Iar „Service Leadership Workshop” este forma sa concretă, “harta” prin care companiile romanesti pot depasi climatul economic actual, iesind din razboiul preturilor, sustinand cresterea si o puternica diferentiere pe piata.
De peste două decenii, Ron Kaufman consiliază cele mai importante organizatii din lume precum Federal Express, Citibank, Singapore Airlines, IBM, Microsoft si Toyota si altele despre cum pot construi o cultura a serviciilor care sa produca rezultate relevante pentru afaceri. De asemenea, Kaufman a lucrat cu guvernul din Singapore la un program national de crestere a calitatii serviciilor pentru a sustine strategia de reinventare a statului asiatic din centru de productie ieftina in centru al serviciilor superioare.
Despre Happy Tour Group
Infiintata in 1994 si achizitionata in 2007 de GED CAPITAL, Happy Tour Group este cel mai de incredere furnizor de calatorii din Romania. Suntem o companie de turism full service, dinamica care pune accent pe calitatea serviciilor. Echipa noastra are competentele necesare pentru a planifica si organiza cele mai creative calatorii de afaceri, vacante, programe M.I.C.E. (Intalniri, Pachete incentive, Conferinte, Evenimente) in Romania si peste tot in lume.
Cu peste 16 ani de experienta, Happy Tour, liderul turismului romanesc a inceput sa isi consolideze afacerea achizitionand in anul 2010, Paravion.ro si Travel House si in anul 2011, Prestige Tours, formand astfel Happy Tour Group – “singurul Grup de pe piata detinut de un fond de investitii, singurul grup dezvoltat pe un model de business occidental.“ (Money Express, aprilie 2011)
Liniile noastre de business sunt:
Happy Tour / FCm Travel Solutions – o companie cu multiple premii nationale si internationale, care are ca principala activitate organizarea de calatorii de afaceri si vacante de grup si pentru turisti individuali;
Paravion.ro – agentia de turism online a Grupului;
Travel House – brandul nostru de lux;
Prestige Tours – tur-operatorul incoming si outgoing al Happy Tour Group.
Happy Tour Group este format din 4 lideri ai turismului romanesc si o retea de peste 70 de agentii proprii si asociate (inclusiv filialele) prezente in 46 de orase din Romania si in Bulgaria, avand peste 700 de parteneri (agentii revanzatoare) in intreaga tara.
Indiferent care sunt solicitarile partenerilor nostri, Happy Tour Group le va raspunde cu probitate profesionala si iscusinta. Calitatea produselor, tarife competitive si servicii caracterizate prin excelenta este motto-ul nostru cand organizam programe turistice. Pentru aceasta am dezvoltat legaturile de afaceri necesare pentru a garanta clientilor si partenerilor nostri cele mai bune optiuni si cel mai bun raport calitate pret.
Angajamentul nostru este sa conferim plus valoare si excelenta pachetelor de servicii online si offline, marca Happy Tour Group, promovand o cultura corporatista bazata pe inovare, eficienta si cele mai bune practici si proceduri.
1 Response