Turismul a devenit o retea de xml-uri, interviu cu Alin Burcea

  • alin_burcea_02
41 Views

8. Care este strategia Paralela 45 pentru online? Cat vindeti online pe site si ce planuri aveti pentru online?

Mie imi este clar ca online-ul este directia. Avem si noi de putine luni rezervare si plata on-line, atat pachete, cit si hoteluri. Avem o forma speciala de prezentare pt smart-phone-uri pe care o lansam in curand, ca si QR-ul. Vrem sa finalizam XML-uri (ma obsedeaza xml-urile astea, turismul a devenit o retea de…xml-uri!) cu cit mai multi parteneri astfel incat turistului sa ii ia 5 minute o rezervare, plata, emitere voucher.

Citeste mai mult


InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...