Epoca copy paste in turism

  • mareea-copy-paste
  • brasov.net
  • prinlume.ro
  • horeca.ro-copy
58 Views

Aici avem o poza cu vechea sigla a agentiei de turism MAREEA. O sa spuneti: da si?

E o poza facuta de pe scaun, la un targ de turism acum cativa ani. Este adevarat ca nu am scris pe ea InfoTravelRomania, insa avem fisierul sursa.

Va invitam sa vedeti cate din aceste 3 site-uri au scris „Sursa foto: InfoTravelRomania„. Va raspundem noi: nici unul.
http://www.prinlume.ro/black-friday-turism-reduceri-pana-40-5346.html
http://www.brasov.net/black-friday-si-in-turism-reduceri-de-pana-la-40
http://horeca.ro/articole/turism/2183-turoperatorul-mareea-preia-agentia-de-turism-olimp-iasi.html

Raspunsul lor va fi cu siguranta ceva de genul: „am gasit-o pe Google!, nu stiam ca este a voastra”. Problema este ca desi am scris acestui domn de la blogul prinlume.ro ca este fotografia noastra, nu s-a intamplat nimic. Rusinica!!!
_______________________________________________________________
Si stiti care e culmea: MAREEA are o sigla noua acum, insa ei habar nu au. Doua dintre ele au scris despre BLACK FRIDAY MAREEA cu reducere 40 % in 23 noiembrie 2012, dar au pus sigla veche 🙂 de acum 2 ani.

Mai jos va aratam si dovezi in acest sens.
http://www.prinlume.ro/black-friday-turism-reduceri-pana-40-5346.html

http://www.brasov.net/black-friday-si-in-turism-reduceri-de-pana-la-40

Speram ca la intalnirea bloggerilor de travel din 5 decembrie 2012 cineva sa puna si aceasta intrebare: cine face educatia bloggerilor de turism? Atunci cand facem un articol sa incercam sa ne documentam si sa nu afisam sigle de acum 2 ani 🙂
Fara suparare!

ps: Traim sau nu in epoca copy-paste? Nimeni nu se indoieste de acest lucru.
Problema este ca nu avem bunul simt , nici dupa avertizare sau mesaj scris sa mentionam sursa. Aici este problema.

Un articol scris de Petre Dordea.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...

3 Responses

  1. Ca in industria asta, nicaieri. Bravo pentru postare, cei ce nu isi fac temele cum trebuie in ceea ce priveste PR-ul si advertising ar trebui invatati minte!

  2. Cristi spune:

    Eu sunt curios ce au raspuns atunci cand i-ati intrebat de ce nu au specificat sursa imaginii. Si as mai adauga ceva: ati vazut ca sunt agentii de turism care iau pozele de pe net ale unor hoteluri si pun pe ele watermark cu numele agentiei?

    • 1. Atunci cand i-am intrebat de sursa imaginii nu au raspuns nimic.
      2. Asa este. De multe ori agentiile de turism incarca pe site-ul lor poze de la hoteluri si sistemul pune automat watermark pe ele. Corect ar fi sa scrie jos sursa poza: numele site-ului de unde au luat pozele.