La Belgrad s-a deschis o reprezentanţă DZT: Germany-Incoming, dedicata si Romaniei

  • circuit 039
  • STA60041
  • STA60038
68 Views

Organizaţia Germană pentru Turism a deschis în Belgrad, în parteneriat cu Organizaţia Danube Competence Center (DCC) o nouă Agenţie de Marketing, promovare şi distribuţie în luna martie a.c.
Nebojša Matijašević coordonează de aici ca reprezentant al departamentului Germany-Incoming activitatea dedicată piețelor din Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Muntenegru, România şi Serbia.
Specialistul cu experienţă vastă în turism promovează imaginea pozitivă a Germaniei şi dezvoltă în numele DZT o reţea de parteneriate cu industria turistică locală şi reprezentanţii mass -media.

              Tijana Djuričić  

               Manager Press and Public Relations

Regional Office of Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Montenegro, Romania and Serbia German National Tourist Office  c/o Danube Competence Center (DCC)

DZT recţionează prin această inițiativă, prompt, la numărului în continuă creştere a călătoriilor către destinația de vacanță Germania din această regiune.
Ministerul pentru Economie şi Tehnologie pune, în acest sens, la dispoziţia DZT, începand cu anul 2012, fonduri suplimentare în valoare de 500.000 Euro .
“Potenţialul turistic este enorm în Europa de Sud Est. Printr-o strategie intensivă de cercetare  de piaţă şi promovare intensivă continuăm fructificarea acestui potențial,” declară Ernst Burgbacher, Secretar de Stat din cadrul Ministerului Federal pentru Economie şi Tehnologie şi responsabil  pentru  sectorul turistic, care a depus eforturi susţinute pentru suplimentarea fondurilor.
Pieţe cu potenţial ridicat : Germania a înregistrat în 2011 un număr de peste  1,7 milioane de sosiri din Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Muntenegru, România şi Serbia. “Acest volum ar putea depăşi cifra de 2 milioane de sosiri până în anul 2020 printr-o creştere medie de trei procente” susţine Petra Hedorfer, Preşedinte al Consiliului Director al DZT. Organizaţia Germană pentru Turism intenţionează să valorifice pe termen lung acest potenţial prin generarea unui numar suplimentar de înnoptari.
Printr-o poziţionare strategică, pieţele din Europa de Sud Est pot fi atinse eficient din Belgrad.
Despre DZT: Organizaţia Germană pentru Turism (DZT) este „asociaţia turistică“ naţională a Germaniei, constituită ca parteneriat public privtat  cu sediul central în Frankfurt pe Main.  Reprezintă destinaţia turistică Germania din însărcinarea/în numele  Ministerului Federal pentru Economie şi Tehnologie (BMWi) fiind promovată/sustinută de către acest minister în baza unei decizii a Camerei Deputaţilor din RFG.
DZT dezvoltă şi comunică/sustine  strategii şi produse pentru a extinde imaginea pozitivă a destinaţiilor turistice germane în străinătate şi pentru a promova turismul în Germania.În acest scop, DZTare 30 de reprezentanţe în diferite ţări.

www.germany.travel 

Elena Zoltareanu

travel blogger si ghid de turism “NOW is the best time to LOVE, LIVE, travel and smile!” oamenisiganduri.ro Calatorii cu zambet

You may also like...