ANAT CERE AUTORITATILOR COMPETENTE, SISTEM OBLIGATORIU DE PROTEJARE A PASAGERILOR IMPOTRIVA FALIMENTULUI COMPANIILOR AERIENE

34 Views

COMUNICAT DE PRESA

ANAT CERE AUTORITATILOR COMPETENTE, SISTEM OBLIGATORIU DE PROTEJARE A PASAGERILOR IMPOTRIVA FALIMENTULUI COMPANIILOR AERIENE

A trecut aproximativ un an de la falimentul companiilor aeriene Spanair şi Malev si pasagerilor nu le-au fost inca rambursati banii pentru biletele de avion nefolosite; ANAT dezavueaza public acest mod de lucru care genereaza lipsa de protectie a pasagerilor impotriva companiilor aeriene ce dau faliment.

Sigla ANAT

Sigla ANAT

Ne vedem nevoiti sa revenim pe acest subiect, semnaland opiniei publice faptul ca in urma cu cateva zile, Aerosvit Airlines solicita Tribunalului Comercial Kiev, declansarea procedurii de faliment, necesara in vederea restabilirii capacitatii operationale si garantarii indeplinirii tuturor obligatiilor fata de creditori. In data de 29 decembrie 2012, Tribunalul Comercial s-a pronuntat cu privire la inceperea procedurilor specifice acestei cereri, insa compania nu a fost declarata in faliment, deocamdata.

ANAT solicita public companiei Aerosvit Airlines luarea masurilor de natura a nu duce la repetarea situatiei inregistrate in cazul falimentelor Spanair si Malev, cand multi pasageri au ramas cu bilete de avion nefolosite. Pe fondul actual, de constrangere economica si de crestere generala a costului vietii,  este de dorit evitarea oricaror situatii neplacute care ar putea genera scaderea increderii consumatorilor in serviciile aeriene.

Declaratie presedinte ANAT, Corina Martin:

„ANAT si asociatia europeana de profil ai carei membri suntem ( ECTAA) au cerut, in mod repetat, introducerea asigurarii obligatorii contra falimentului companiilor aeriene in Corina Martin presedinte ANATspatiul UE, marturie fiind numeroasele adrese formulate catre europarlamentari, actiune care nu s-a soldat cu nici un castig de cauza pana in prezent. Companiile de zbor trebuie sa-si desfasoare activitatea in deplin respect fata de drepturile pasagerilor. Ne folosim de prilej pentru a lansa un apel public catre autoritatile competente si legiuitorii europeni pentru a actiona de urgenta in sensul conceperii unui sistem obligatoriu de protejare a pasagerilor impotriva falimentelor companiilor aeriene”.

Adriana Caranfil
Consilier Marketing/PR
mobil:0749.050.588
e-mail:adriana.caranfil@anat.ro

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...