Astazi am fost la conferinta Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry
Astazi am fost la conferinta Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry.
Din partea noastra au participat 2 persoane: Dordea Petre si Alexandra Lazarescu.
Am intrat la conferinta si reprezentatul EVENTUR ne intreaba: cum va numiti? Raspuns: Dordea Travel :))) Haios moment. Sa revenim la subiect. Am intrat in sala am vazut ca sunt in jur de 120 de persoane, iar ca medie de varsta era undeva la 27-29 ani.
Foarte bine organizat acest eveniment asa ca: felicitari pentru Alex Filip si echipa de la EVENTUR.
Ne-au placut toate prezentarile, insa in mod deosebit urmatoarele patru:
– Ciprian Enea: „omul de marketing vine si vede nevoile unei agentii de turism”
– Mihai Popescu de la Vola.ro: „oricine poate oricand si oriunde sa fie receptor sau emitator de informatie”
– Mugur Patrasu de la iLeo: „avem 6,5 mil de utilizatori de facebook si 8 mil de conexiuni la internet pe telefonul mobil;
Facebook-ul este locul oamenilor. Pe facebook trebuie sa fiti simpatici prin destinatii.
Facebook-ul trebuie sa genereze social, curiozitate si WOW!
Facebook-ul traieste prin fotografie. Avem o legatura intre facebook – mobil- fotografie.
Turismul are o mare legatura cu facebook-ul.
Turismul este natural social. Turismul este o industrie in care o fotografie face cat o mie de cuvinte. Turismul vinde vizual.”
– Monica Jitariuc – Managing Director The Practice care a facut un fel de top al blogurilor de travel din Romania (InfoTravelRomania ocupa locul 3)
„PR = managementul reputatiei
PR vorbeste cu liderii de opinie si cu bloggeri de travel. Sfaturi: sa ne facem PR, sa fim mai creativi, sa ne laudam singuri, sa fim consecventi, coerenti si cu bun simt.”
Maine mergem la Evensys.
am gasit!!!
lipseste: http://www.trans-ferro.com
gasiti diferentele!
intre aceasta http://www.infotravelromania.ro/top-bloguri-travel.html
si aceasta:
http://www.infotravelromania.ro/blog/wp-content/uploads/2013/04/6.-Monica-Jitariuc-The-Practice.pdf