Fotografii si impresii de la conferinta etravel by EVENSYS
Am fost la conferinta etravel organizata de EVENSYS, la Hotel Howard Johnson din Bucuresti.
Ce nu ne-a placut: internetul (nu cred ca era internet acolo, iar daca era la intregistrare participant trebuia sa primim un biletel mic cu user si parola ceea ce nu s-a intamplat).
Ce ne-a placut:
– ca au participat multe persoane (in jur de 250 de persoane), sala nu era plina.
– ca au venit cateva personalitati marcante ale turismului romanesc printre care amintim: Alin Burcea – Paralela 45, Dragos Anastasiu – TUI/ EUROLINES, Razvan Antoni, Remus Visan – Paravion, Javier Garcia del Valle – Happy Tour, Lucian Boronea – Accent Travel si Corina Boronea – YieldPlanet Romania, Dragos Parnog – Explore Travel.
– ca a existat o gala de decernare premii (unde Paravion a luat 7 premii).
– in mod special prezentarea lui Razvan Pascu si Alexandru Negrea
Cateva impresii din sala:
Razvan Antoni : Nu conteaza cate like-uri am la o pagina, conteaza sa am o companie cu profit. Prefer sa am o companie cu fani putini dar cu profit, decat o companie cu fani multi si zero profit. Romania este o tara unde „tzeapa” este sport national.
Lucian Boronea: Hotelierul roman ofera acelasi pret turistului si agentiei de turism – aceasta este explicatia pentru care turistul nu ajunge in agentie si rezerva vacanta direct la hotel.(conform unui studiu facut de Daedalus 7 din 10 persoane nu apeleaza la o agentie de turism).
Alin Burcea: in Romania e mai simplu si mai usor sa iti faci rezervarea direct la hotel; in ultimii ani datorita crizei financiare hotelierul tinde sa nu mai respecte anumite reguli ale jocului.
Tripsta.ro – Rusia este cea mai mare piata in crestere din Europa de SE.
Remus Visan: Eu cred ca in urmatorii 5 ani 70 % din bugetul de promovare al unei agentii de turism se va duce in Social Media. Nu conteaza neaparat numarul de fani, conteaza cati discuta cu noi, cati dau like, cati dau share?. Trebuie sa ai o rata de engagement. Newsleterul are o rata de conversie foarte buna.
Razvan Pascu: o agentie de turism trebuie sa aiba implementate pe site retelele de Social Media. Avem 5 mil de utilizatori de facebook in Romania. Facebook este un canal de PR si comunicare nu neaparat de vanzare, iti aduce trafic pe site. Creati povesti, personaje, transmiteti emotie si sentimente.
Audienta cea mai mare o aduc concursurile, promotiile si ofertele speciale.
Alexandru Negrea: pana acum cativa ani lumea cerea sa fie primul pe Google, acum toata lumea cere sa fie peste tot. Fiecare agentie de turism ar trebui sa aiba un om dedicat paginii de Facebook 🙂 si fotografiile ar trebui sa fie personalizate cu numele companiei.
Cand faci o pagina de facebook si ai ca obiectiv traficul este una, cand ai ca obiectiv engagement si rata de conversie e alta.
Aurora Enghis de la MOJO ADVERTISING – cele mai cautate cuvinte: concurs, reduceri, premiu, bonus, promotii. In pozele si comentarile de pe facebook trebuie sa avem indemn la actiune.Idee de marketing turism pentru o agentie de turism care participa la un targ – Fa cea mai reusita poza la standul nostru si primesti un premiu.