Vânzările de pachete turistice ale TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 113% in primul trimestru

  • tui-online
  • tui-online
14 Views
Dragos Anastasiu si Razvan Parjol

Dragos Anastasiu si Razvan Parjol

Vânzările de pachete turistice distribuite prin reţelele TUI TravelCenter şi Eurolines au înregistrat în primul trimestru (T1) al anului 2013 o creștere de 113% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Majorări importante s-au înregistrat și la celelalte linii de business.
Astfel, vânzările de bilete de avion prin intermediul TUI TravelCenter şi Eurolines au crescut cu 32%, iar cele aferente transportului internaţional cu autocarul sub brandul Eurolines au avut un avans de 8,5 % în T1 2013 comparativ cu T1 2012.

TOURING EUROPABUS ROMÂNIA, compania care deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI TravelCenter, a înregistrat în primul trimestru al anului 2013 o creştere de 45% a cifrei de afaceri faţă de T1 2012, ajungând astfel la nivelul de 52.368.519 Ron.

„Creșterea substanțială a vânzărilor de pachete turistice, de 113% în primul trimestru, se datorează în mare măsură atuurilor brandului TUI. Calitatea produselor turistice oferite prin TUI TravelCenter și Eurolines și a consultanței care însoțește procesul de vânzare, precum și permanentele investiții în pregătirea profesională a consultanților în turism și dedicarea față de nevoile clienților reprezintă principalii factori care conduc la îndeplinirea obiectivelor ambițioase ale Grupului în 2013”, declară Dl Dragoș Anastasiu, Președintele Grupului Eurolines România.

Grupul Eurolines estimează pentru acest an o cifră de afaceri în creștere cu 33 % față de rezultalele anului 2012. 70% din cifra de afaceri a Grupului o reprezintă aportul Touring Europabus România, companie care deţine brandurile TUI TravelCenter și Eurolines.tui-online

 

Informaţii suplimentare
Despre Grupul Eurolines

Grupul Eurolines, din care fac parte 16 companii din România, Germania şi Rep. Moldova, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproximativ 243 milioane de lei faţă de 183,2 milioane de lei în 2011 şi o creştere a activităţii de turism de 121% faţă de anul 2011.

În 2013, strategia Grupului se axează în continuare pe procesul de transformare dintr-o organizaţie de referinţă în turism şi transport, într-una de excelenţă, cu focus 110% pe client.

În acest moment, sub brandul TUI TravelCenter activează un număr de 48 de agenții. Rețeaua Eurolines este formată dintr-un număr de 21 de agenții proprii și 4 în franciză. Grupul Eurolines și-a propus ca, în decurs de trei ani, să ajungă la un număr de 100 de agenții TUI TravelCenter în toată țara.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *