Concluzii infotrip litoralul romanesc cu peste 600 agentii de turism

  • corina-martin-25mai2013-mamaia-2
  • conferinta-infotrip-litoral-romania2013-mamaia-13
  • conferinta-infotrip-litoral-romania2013-mamaia-27
  • conferinta-infotrip-litoral-romania2013-mamaia-28
  • DSC_5991
25 Views
corina-martin-25mai2013-mamaia-2

Corina Martin Presedinte Asociatia Litoral si Federatia FAPT

Editia de anul acesta a infotripului de pe litoralul romanesc a inregistrat prezenta a peste 600 agentii de turism si 8 touroperatori specializati,  insotiti de reprezentanti ai presei nationale si locale.

Au fost  vizitate statiuni, hoteluri, locatii si obiective turistice, zone de agrement si plaje de pe tot cuprinsul litoralului romanesc.

 Lucia Nora Morariu, presedinte ANAT:
„Unul dintre cele mai mari evenimente organizate de turismul romanesc in 2013 s-a incheiat si a inregistrat o prezenta semnificativa!
conferinta-infotrip-litoral-romania2013-mamaia-13

Agentii de turism din toata tara au avut posibilitatea sa cunoasca mai bine Litoralul si sa constate progresele in infrastructura si servicii care se fac de la an la an, sa promoveze tarifele scazute si ofertele speciale de toate tipurile, si mai ales conceptul de all-inclusive care pentru al doilea an se afla la dispozitia turistilor de pe  Litoralul Romanesc. Imi indrept multumirile catre toti aceia ce au facut posibil acest eveniment de o anvergura exceptionala, catre colegii nostri din  ANAT, catre autoritatile publice locale, si in mod special le multumesc colegilor nostri hotelieri! Datorita acestei sinergii a tuturor fortelor din turismul intern, putem spune fara sa gresim ca  si cea de-a doua editie a acestui infotrip a fost un  succes!”

Alin Burcea, prim-vicepresedinte ANAT:
conferinta-infotrip-litoral-romania2013-mamaia-27
„ANAT a organizat pentru al doilea an consecutiv, Infotripul Litoralului, la care au participat peste 600 de agenti de turism din Romania, precum si 50 de ziaristi si bloggeri de turism. Scopul acestui infotrip a fost acela de a prezenta in mod direct oferta litoralului pentru turistii romani, atat pe partea hoteliera, cat si la partea de atractii si de agrement. S-a clarificat pentru participanti specificul fiecarei statiuni: Mamaia – statiune de distractii si cluburi, Eforie – statiune de tratament, Neptun, Olimp, Jupiter, Saturn fiind statiuni mai linistite, pline de verdeata, adecvate segmentului familial”.
conferinta-infotrip-litoral-romania2013-mamaia-28

 Marius Usturoiu, presedintele Comisiei de Turism Intern:
„Modul in care este organizat acest infotrip i-a ajutat pe agentii de turism si pe oaspetii nostri din mass-media sa constate in mod direct progresele facute pe Litoralul Romanesc.
DSC_5991
Gratie acestui concept, acest produs turistic isi va gasi in consilierii de calatorii din agentiile de turism, adevarati ambasadori, capabili sa livreze clientilor informatii pertinente, corecte si complete. Acest lucru va contribui la  consolidarea continua a litoralului romanesc intre destinatiile de vara din Romania”.

Lucian Boronea, coordonator infotrip
„Cea de-a doua editie a infotripului de pe Litoral ne-a dovedit ca proeictele vizionare ii pot strange impreuna pe toti actorii industriei ospitalitatii, asociatii, autoritati si presa si ne dau speranta pentru anii urmatori”.

Infotripul de pe Litoralul Romanesc, desfasurat intre 21-26 mai 2013, completeaza sirul actiunilor desfasurate in cadrul campaniei „Vacanta in tara mea” si are ca scop promovarea destinatiilor romanesti, actiune derulata printr-o serie de infotripuri cu agentiile de turism ANAT si mass-media.

Adriana Caranfil
Departamentul de presa al ANAT
e-mail: adriana.caranfil@anat.ro
mobil: 0749.050.588

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...