Hotel Kronwell, premiat la doua categorii in cadrul Galei Premiilor de Excelenta in turism

  • hotel-conference-21mai2013-evensys-52
  • best-hotel
66 Views

Bucuresti, 22 mai 2103

Laureat al Galei Premiilor de Excelenta din cadrul Toursim & Leisure Investment Conference 2013, care a avut loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel in data de 21 mai 2013, Kronwell Brasov Hotel s-a distins in categoria best-hotelHotelul Anului (hoteluri de lux, 4 si 5 stele), si a castigat locul I la categoria “Investitia Anului”

“Pentru noi, aceasta distinctie reprezinta o confirmare a potentialului  pe care conceptul Kronwell il are, pe o piata in care standardul de calitate este destul de ridicat , mai ales pe segmentul business in care marile lanturi dau tonul”, afirma Daniel Popescu, proprietarul Kronwell Brasov Hotel. Cat despre planurile de viitor tanarul antreprenor afirma: “Increderea in produsul nostru vine si din raspunsul pozitiv al pietei primit intr-un timp foarte scurt: Un grad de ocupare peste asteptari inca de la inceput, plus fluxul de rezervari confirmate pana la sfarsitul anului. In concluzie, 2013 se anunta un an bun pentru Kronwell”.

In finala la categoria Hotelul Anului au fost nominalizate lanturi internationale de top prezente pe piata romaneasca cat si branduri locale. Juriul format din personalitati importante ale industriei a desemnat Kronwell in primele doua pozitii la aceasta categorie.

Kronwell isi indeamna oaspetii sa descopere confortul, ambientul si creativitatea fiecareia dintre cele 81 de camere care imbina designul, tehnologia si eleganta intr-un spatiu generos, pornind de la 34 m.p.

Business. Succesul evenimentelor MICE este garantat prin personal dedicat si suport tehnic de ultima generatie, in cadrul salilor de conferinta modulare, cu o capacitate de pana la 300 de persoane: management acustic Bose, sistem de conferinta Bosch Wi Fi, video-proiectoare Nec full HD si o aplicatie Creston integrata iPad, pentru un control total al sistemului de sunet, video si lumini.

Lifestyle. Pentru rasfat si echilibru, Belaqva SPA & Health Centre isi propune sa fie un sanctuar al frumusetii si al sanatatii – cabina de sare, sauna finlandeza, dus emotional, cabina de aburi, frigidarium. Conceptul Belaqva urmeaza a fi intregit prin inaugurarea piscinei in vara 2013, iar in toamna 2013 prin completarea serviciilor cu terapii de infrumusetare si medicale, aerobic, fitness si squash. Pachetele de servicii au fost dezvoltate pe baza trendurilor internationale, oferind oaspetilor o paleta larga de extra servicii pentru plus valoare si, de ce nu, in scopul majorarii duratei medii de sedere intr-un hotel urban prin tururi ghidate, pachete de turism activ si servicii gandite pentru copii.

Kronwell Brasov Hotel are incheiate parteneriate cu agentiile de turism locale, nationale si internationale, segmentul corporate  si a fost prezent la targurile de turism de la Bucuresti, Berlin si Brasov atrangand oaspeti din principalele piete sursa: Romania, Germania, Italia, tarile asiatice, Israel, UK, Polonia, US.

hotel-conference-21mai2013-evensys-52

LIFE IN STYLE. PLEASURE FOR BUSINESS.
Galerie Foto: http://www.kronwell.com/photos.htm

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...

1 Response

  1. Daniel spune:

    Hotelierul trebuie sa fie un caracter amabil, disponibil si plin de solicitudine… daca isi cunoaste si respecta meseria. Ca sa nu zic profesia.
    Personalul care deserveste un hotel , oricat ar fi acesta de nou sau „supradotat”, are nevoie sa cunoasca si sa respecte regula de aur: deferenta fata de ceilalti, adica sa aiba un comportament de deservire.
    Scriu toate astea pentru ca azi-dimineata am oprit masina pe drum public, in spatele acestui nou hotel ca sa-mi iau prietena si in timp ce incarcam bagajele, apare un tanar imbracat la costum negru, intr-o limuzina neagra „branduita” Kronwell si ma apostrofeaza” vreau sa parchez si eu aici!”… asa din senin, nu eram acolo de mai mult de 20 de secunde si eram chiar pe punctul de a pleca.

    Problema nu este ca am nimerit in acelasi loc in acelasi timp, ci atitudinea tanarului arogant, agresiv si chiar incompetent, de moment ce se considera deasupra oricaror trecatori sau interese ce nu au o legatura directa cu locul sau de serviciu, de serviciu nu de stapanire daca reusesc cumva sa ma fac bine inteles… nu eram oaspete/client/ turist la Kronwell dar asta nu inseamna ca un angajat al acestui nou hotel isi poate permite obraznicii pentru ca vine la volanul masinii de serviciu Kronwell.

    Pentru mine, lucrator in turism cu peste 25 de ani vechime, cu experienta de ofiter in receptia unui vas Royal Caribbean cu o capacitate de 2200 de pasageri, acest „fapt divers” confirma promovarea beizadelelor si lipsa de perspectiva a mediului din ospitalitatea brasoveana.

    Dar nu conteaza nici experienta mea ci doar lipsa bunului simt practicata de catre unii protejati si promovata de cei care angajeaza, protejeaza si perpetueaza asemenea specimene analfabete in privinta abc-ului propriului loc de… munca, si nu de umflare in pene…

    Alo! hotel Kronwell? va stau la dispozitie oricand pentru lamuriri si indrumari in privinta comportamentului personalului.