PRIMELE GRUPURI DE TURISTI STRAINI AJUNG PE LITORAL PE 15 MAI

  • Vara_la_Mare
65 Views

25 Aprilie 2013
PRIMELE GRUPURI DE TURISTI STRAINI AJUNG PE LITORAL PE 15 MAI

Primele grupuri de turisti straini vor ajunge pe litoral pe 15 mai, iar ultimele vor termina vacantele pe litoralul romanesc pe 20 septembrie, si toti aleg serviciile all inclusive. Doar in complexul Mercur-Minerva din statiunea Mamaia, administrat de compania MAREEA, se vor caza in acest an peste 1.000 de turisti straini, care provin in principal din Germania, Ungaria si Polonia.

Vara_la_MarePrimele grupuri de straini incep sa soseasca pe litoral incepand cu  15 mai, cand la complexul Mercur-Minerva vor veni 100 de turisti adusi de concernul Neckermann. Datorita serviciilor turistice deosebite pe care le ofera, complexul hotelier Mercur Minerva a fost inclus in premiera in  cataloagele externe Nekermann, la categoria all inclusive, si in cataloagele de Family Club unde este singurul complex hotelier prezent din Romania. Astfel, turistii straini provin intr-o proportie semnificativa de la touroperatorul Thomas Cook/ Neckermannn, care, de altfel, va trimite in acest an pe intreg litoralul romanesc peste 7.000 de turisti straini.

Sezonul estival 2013 va aduce doar la Mercur-Minerva peste 1.000 turisti, beneficiari in totalitate de servicii all inclusive premium. Turistii straini prefera exclusiv serviciiile all inclusive cu servicii integrate si  animatie cu ajutorul  animatorilor specializati, vorbitori  de limba germana si engleza. Sunt de obicei adeptii sejururilor relaxate, preferand sa se bucure de  plaja, mare, soare si, negresit, de spectacolele de seara cu seara pe care le oferim in complexul nostru.

Primele 3 luni ale anului au adus pentru MAREEA vanzari de peste 20 milioane lei, principalele produse turistice fiind reprezentate de pachetele early booking, care sunt din ce in ce mai solicitate. In acelasi interval de timp, in 2012, MAREEA a inregistat vanzari de 14 milioane de lei. Destinatiile care au cunoscut cresterile cele mai importante sunt:  turismul intern( litoral) si extern (chartere Grecia – in special cele destinate zonei insulare) si Bulgaria.

Romanii sunt din ce in ce mai atrasi de serviciile all inclusive de pe litoralul autohton. Daca anul trecut erau circa 1.500 de locuri in hotelurile all inclusive, in aceasta vara sunt 2.000 de locuri, estimam ca in decurs de trei ani numarul acestora se va dubla.
“Cresterea cererilor pentru servicii all inclusive pentru litoralul romanesc,  de la an la an,  are ca singura explicatie satisfactia evidenta a turistilor romani, care constientizeaza ca pot beneficia de servicii de acest tip, la aceleasi nivel sau chiar mai bun decat cele externe. In plus, din ce in ce mai multi turisti realizeaza ca serviciile all inclusive au si marea calitate de a securiza bugetele alocate vacantelor”, a declarat Marius Usturoiu, directorul general al agentiei MAREEA.
In proportie de peste 90%, familiile cu copii reprezinta consumatorii de servicii all inclusive, tocmai datorita elementelor expuse mai sus. Litoralul romanesc este mult mai aproape, reprezinta o destinatie turistica sigura si este mult mai eficient sa iti evaluezi dinainte bugetul de cheltuieli si sa ai astfel satisfactia unui sejur reusit.

Potrivit trendului ascendent al vanzarilor de vacante pe litoral de la inceputul acestui an, estimam o crestere de 15-20% a numarului de turisti pentru intregul sezon, comparativ cu cei aproximativ 2 milioane ajunsi anul trecut in statiunile romanesti de la Marea Neagra.Multi dintre turisti au inteles importanta achizitionarii de servicii turistice prin programele early booking, fapt care avantajeaza deopotriva atat turistii care beneficiaza de importante reduceri, cat si agentiile sau hotelierii care au aderat la aceste programe. De asemenea, diversificarea permanenta a produselor turistice, evenimentele care au fost promovate prin targuri de profil sau care se preconizeaza (parade, concerte,etc),  cresterea calitatii si imbunatatirea raport calitate/pret sunt factorii care stau la baza acestei cresteri.

Pe de alta parte, litoralul romanesc este cu certitudine pregatit sa primeasca turisti de 1 Mai. Este suficienta o simpla vizita pe litoral la acest moment, pentru a vedea efervescenta hotelierilor care renoveaza si pregatesc in ritm alert unitatile de cazare si cele de agrement, in perspectiva valului de turisti care va da startul sezonului. In plus  autoritatile locale dezvolta la acest moment lucrari de anvergura pe zona statiunii Mamaia si sudul litoralului, unde infrastructura este mult imbunatatita.

MAREEA este principalul touroperator pentru litoralul romanesc, un  numar de aproximativ 100.000 de turisti beneficiind de serviciile agentiei pe parcursul sezonului estival 2012. Anul acesta, ca urmare atrendului inregistrat pana in prezent si a organizarii noastre la nivel national, speram sa reusim sa deservim 140.000 de turisti.

MAREEA a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 62 mil lei, in crestere cu 40% fata de 2011. Pentru acest an, obiectivul nostru minimal, in privinta cresterii prognozate, este tot de 40%. Anul acesta, MAREEA a implinit 15 ani de activitate, de la infiintare sa in anul 1998. In prezent, avem dezvoltata o retea proprie de 10 agentii propri, care acopera geografic toate regiunile tarii si peste 1000 de agentii partenere care revand serviciile noastre.

Marius Usturoiu                                                                                  Contact: Departament PR
General Manager MAREEA                                                                   Tel: 021.619.25.84

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...