De ce merge turismul in Bulgaria ?

  • b_bulgaria_sunny_beach_hotel_victoria_palace_11435
104 Views

Dupa 1990, in turismul bulgar a fost inlaturat monopolul de stat si au aparut foarte multe agentii de turism private si firme de operatori de turism. De asemenea s-au construit multe hoteluri si complexuri hoteliere private.

In ultimii zece ani fondul hotelier a fost complet reinnoit: vechile hoteluri au fost renovate si s-au construit multe altele noi. In Bulgaria se aplica sistemul de clasificare cu cinci stele a hotelurilor si restaurantelor. Majoritatea hotelurilor sunt de 2 stele, dar este in continua crestere numarul hotelurilor de 3 si 4 stele.

b_bulgaria_sunny_beach_hotel_victoria_palace_11435

Rezervarea la hotel se poate plati prin transfer bancar, cash sau printr-o agentie de turism autorizata, cu card de debit sau credit ori pe internet. Exista si modalitatea de plata in euro.
Cei care prefera animatia marilor complexuri hoteliere ar trebui sa aleaga Nispurile de Aur, fie Slancev Briag (Sunny Beach). Cei care cauta mai degraba linistea si o vacanta in natura se pot cazate in hoteluri mici si intime, cum sunt cele din statiunea Rusalka sau Elenite. Intr-un hotel de 3 stele dintr-o statiune mare, tariful pe noapte este in jur de 30 35 euro/pat. Hotelurile de 3 si 4 stele din orasele mari percep 40 50 euro/pat/noapte.

Tarifele sunt maxime in lunile iulie si august. Particularii inchiriaza si ei camere, pretul acestora fiind negociat direct cu propietarul. Multi din rezidentii statiunilor litorale isi duc existenta din inchirierea de camere.
Pe litoralul bulgaresc al Marii Negre puteti gasi si locuri linistite, neurbanizate, unde va puteti instala cortul pentru a va bucura de linistea din natura, dar o faceti pe raspunderea Dvs.

Pentru oferte foarte bune de cazare la statiuni intrati pe Rezervari Hoteliere in Bulgaria oferte prezentate exclusiv prin Agentia Arcadia Travel.

You may also like...

1 Response

  1. Adriana spune:

    Turismul de acolo merge pentru ca ei ofera servicii de calitate la preturi rezonabile si prin asta incearca sa-si mentina clientii. Spre deosebire de noi, care incercam sa atragem clienti noi, insa nu incercam sa-i fidelizam cu servicii bune.