KLM ofera Customer Support si pe Twitter

  • KLM Twitter
  • KLM Customer Support
67 Views

KLM mai face un pas in eficientizarea serviciilor sale online si anunta afisarea timpului de raspuns la intrebarile si solicitarile venite via canalele sale Online. Pentru moment s-a implementat acest sistem pe website-ul KLM – www.klm.com, la sectiunea Customer Support, si pe Twitter, unde, in headerul paginii de Twitter KLM este afisat timpul mediu de raspuns. Urmeaza in viitorul apropiat sa aplicam acelasi sistem si pentru pagina de Facebook KLM la nivel global.
KLM Twitter

Spre exemplu, daca vei lasa o intrebare pe pagina de Twitter KLM (https://twitter.com/KLM), raspunsul iti va veni in aproximativ 48 de minute (headerul se actualizeaza la fiecare 5 minute).

KLM Customer Support

Sectiunea Customer Support (http://klmf.ly/1fCE3AG) iti afiseaza si timpul de raspuns pe pagina de Facebook KLM la nivel global (https://www.facebook.com/KLM), care in momentul acesta este de 25 de minute.

Groet!

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...