Bucureştiul, destinaţie de city break pentru 3.600 de turişti israelieni

  • israel
32 Views
  • Aceştia vor fi aduşi, cu avioane Blue Air, de către Meshek Wings Tours Ltd, unul dintre primii 10 touroperatori din Israel –
  • Touroperatorul israelian va aduce în acest an, în total, 7.000 de turişti în Bucureşti, pe Litoral şi la munte –

În perioada mai – august 2014, Meshek Wings Tours Ltd din Israel – unul dintre primii 10 touroperatori din Israel, va aduce circa 3600 de turişti israelieni în Bucureşti, pentru programe tip city break. De asemenea, Meshek Wings organizează un zbor charter săptămânal cu turişti israelieni, în fiecare marţi, pentru sejururi la munte, plus alt zbor săptămânal pentru litoralul românesc. Toate aceste zboruri, realizate în sistem charter, vor fi operate de către compania Blue Air.

“Noi creăm cererea, noi suntem cei care le recomandă turiştilor israelieni unde să meargă. Până nu cu mult timp în urmă am promovat România prin propriile forţe. Dar vă daţi seama ce impact mare ar fi şi câţi turişti israelieni ar veni în România dacă s-a realiza o promovare prin bugetul de stat?”, subliniază Adrian Boico, ghid şi consultant Meshek, cu o experienţă de 40 de ani în turism, născut în România.

“Să nu uităm că, în cazul unui city break, pe lângă hotel, câştigă şi restaurantele. Apoi, oamenii au cel puţin o zi liberă, merg la shopping, în mall-uri. Un turist cheltuie în medie o sută de euro pe zi în cazul programelor tip city break, iar durata medie a unui astfel de program este de 3 zile. În cazul nostru, putem discuta, pentru perioada mai – august, de un rulaj de peste 1 milion de euro. Plus că aceste pachete city break oferă şi opţiunea unei excursii pe Valea Prahovei. Noi suntem primii care am introdus city break-urile pe Bucureşti, pe piaţa israeliană. Până în prezent, israelienii veneau în Bucureşti în special pentru cazinouri, deci reprezentau un alt segment. Bucureştiul este, de multe ori, o destinaţie de pornire. Chiar dacă oamenii nu au ales tururi organizate, sunt aşteptaţi de ghizii noştri în hoteluri şi pot opta pentru astfel de excursii”, susţine Meidan Butnaru, director comercial Meshek Wings Tours Ltd., un bun cunoscător al pieţei româneşti, lucrând cu România de 11 ani. Deşi este născut în Israel, este un bun vorbitor al limbii române, fiind crescut într-o familie de israelieni de origine română.
Iată care este topul atracţiilor din Bucureşti pentru turiştii israelieni:
1. Centrul istoric. Este plin de viaţă, redă atmosfera Micului Paris.
2. Parcul Herăstrău. Turiştii israelieni sunt fascinaţi de acest parc, ţinând cont că nu au, în ţara lor, spaţii verzi şi lacuri pe suprafeţe întinse.
3. Serile de folclor (restaurante gen Pescăruş, City Grill, Restaurantul Voievodal etc.). Aceste restaurante au oferit şi preţuri atractive, deoarece au înţeles că turiştii de leisure nu cheltuiesc la fel de mult precum turiştii de afaceri.
4. Shopping. Atrag în mod special mall-urile, precum AFI Palace, Promenada etc.

“În ultimele săptămâni, în Israel au apărut o serie de articole pozitive care prezintă România drept o destinaţie atractivă »

« Bucureştiul nu are mulţi turişti în week-end. Capitala mai are multe de făcut. Sunt multe hoteluri cu servicii foarte bune, unde hotelierii înţeleg că trebuie să ofere preţuri mai mici pentru week-end, pentru pachetele tip city break. Acum este momentul propice, mai ales că în ultimele săptămâni au apărut o serie de articole pozitive care prezintă România drept o destinaţie atractivă. În prezent, avem zboruri foarte multe între Israel şi România, cu El Al, TAROM, WizzAir şi, prin noi, cu Blue Air. România are parte, în sfârşit, de un lobby bun în Israel, care trebuie sprijinit. Aceasta este munca Autorităţii Naţionale pentru Turism, care, în ultimele luni, chiar putem spune că a reuşit să realizeze o promovare eficientă pe piaţa israeliană”, adaugă Meidan Butnaru.

israel“Apreciem colaborarea noastră pe termen lung cu Blue Air, care este condusă de un om care şi-a dedicat viaţa industriei aviatice, Gheorghe Răcaru, precum şi cu TAROM. De asemenea, ne bucură faptul că Autoritatea Naţională pentru Turism este condusă de o echipă tânără şi creativă, reprezentată de Răzvan Filipescu şi Mirela Matichescu, precum şi de Bogdan Iosif, directorul Biroului de promovare turistică a României de la Madrid, care se ocupă şi de promovarea în Israel. Rezultatele se văd deja, iar 2014 are toate şansele să fie un an al turiştilor israelieni, pentru România. Turismul românesc este gestionat de o echipă tânără, care chiar poate să facă schimbări!”, mai subliniază Meidan Butnaru.
Referitor la târgul de turism de la Tel Aviv, care s-a desfăşurat luna trecută, reprezentanţii Meshek Wings consideră că România a beneficiat de cel mai frumos stand şi este prima dată când a avut o participare foarte dinamică.

Preferinţele turiştilor israelieni pentru destinaţia România:

1. Tinerii – preferă staţiunea Mamaia şi Bucureştiul, datorită oportunităţilor de distracţie (în special cluburi)
2. Familiile / cuplurile – preferă tururile organizate şi city break-urile.
3. Seniorii – Circuite, sejururi munte.

Turiştii israelieni aleg destinaţia ori cu 1-2 luni înainte (precum sindicaliştii), ori gen last minute (în general individualii). Promovarea unei ţări trebuie să fie puternică, pentru a influenţa sindicalistul.

Meshek Wings estimează, în acest an, datorită introducerii programelor tip city break, dublarea numărului de turişti din Israel, faţă de anul trecut, la circa 7.000. Numai pe city break-uri sunt 3.600 de turişti, iar pentru Mamaia, 2.800. Zborurile pe Constanţa sunt operate în perioada iunie – septembrie, cu avioane ale Blue Air cu 160 de locuri.

Turiştii israelieni preferă, în Mamaia, hotelurile Bavaria Blue, Phoenicia Luxury Resort, Golden Tulip, Minerva Family Club, iar tinerii optează de hoteluri de două stele, gen Naţional, în funcţie de buget. « Oferim turiştilor israelieni care aleg litoralul românesc şi excursii opţionale către superba Deltă a Dunării, destinaţie care îi atrage foarte mult », menţionează ghidul Adrian Boico. Partenerul pentru litoralul românesc al Meshek Wings este touroperatorul Mareea.

“Am adus permanent turişti israelieni în România, începând cu 2009. Nu ne-am ocupat de oameni de afaceri, de pasionaţi de cazinouri, ci am adus turişti interesaţi de destinaţia turistică România. Ca să putem risca să mai operăm chartere trebuia să descoperim o portiţă din partea autorităţilor. De câteva luni, lucrurile s-au schimbat. La conducerea Autorităţii Naţionale pentru Turism se află acum o echipă tânără, care ne sprijină. Trebuie să se înţeleagă că nu este suficient să aduci un zbor, este nevoie de promovare care să susţină fluxul turistic. Dacă noi vom eşua, de exemplu, o altă firmă din Israel nu va mai intra pe piaţa românească cu produse similare cel puţin cinci ani, deoarece vor considera că produsul nu merge, că destinaţia nu e bună”, spune Meidan Butnaru.

Israelul este o piaţă foarte importantă pentru România. În Israel locuiesc 800.000 de vorbitori de limbă română, dacă punem la socoteală atât evreii născuţi în România, cât şi urmaşii lor, care învaţă limba română în familie. Sunt foarte mulţi turişti israelieni care aleg destinaţii de litoral apropiate de România, iar un câştigător al ultimilor ani este Bulgaria. De asemenea, mulţi israelieni aleg Grecia. În prezent, israelienii caută o destinaţie nouă de leisure. Ei sunt foarte mulţumiţi de Bulgaria, dar ar putea fi mulţumiţ şi de Mamaia. Israelienii preferă Mamaia, deoarece sunt influenţaţi mult de calitatea hotelurilor. De asemenea, sunt atraşi de posibilităţile de distracţie, iar Mamaia este, din acest punct de vedere, mai animată decât Varna (Bulgaria).

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...