Filmul statiunii Mamaia, la Cannes
Perla litoralului românesc, așa cum este cunoscută stațiunea Mamaia va fi reprezentată la celebrul Festival de la Cannes. Filmul de prezentare, realizat în premieră pentru o stațiune de pe litoralul românesc este un scurt-metraj cu rol de promovare a celor mai importante atracții turistice a fost selectat de organizatorii Festivalului „Cannes Corporate Media & Tv Awards”, să se înscrie în cursa câștigării marelui premiu, la categoria sa.
Este o premieră și pentru România, totodată, întrucât este primul an în care țara noastră participă la un festival de o asemenea anvergură. Iar pentru a înțelege și mai bine notorietatea acestui festival, este bine să amintim că vor participa documentare tv, filme corporate și producții media din 40 de țări din cinci continente.
Având o durată de 15 minute, filmul de promovare a stațiunii Mamaia a fost lansat oficial odată cu deschiderea sezonului estival, pe 1 mai și difuzat simultan de cluburile și hotelurile din stațiune, tot în aceeași seară, la miezul nopții. Filmul a fost realizat exclusiv din fonduri obținute din taxa de promovare a stațiunii.
Evident, scopul acestui scurt-metraj este de a le atrage atenția și a-i convinge pe turiștii străini că litoralul românesc și îndeosebi stațiunea Mamaia este o destinație excelentă pentru un concediu reușit.