2014 va fi anul litoralului românesc – Bibi Touring

  • Bibi Master InfoTrip 1
  • Bibi Master InfoTrip 2
  • Bibi Master InfoTrip 3
  • Bibi Master InfoTrip 4
25 Views

Concluziile Bibi Master Info Trip: 2014 va fi anul litoralului românesc
► MASTER INFO TRIP organizat de Bibi Touring a reunit peste 160 de specialişti în turism din Republica Moldova, Iran şi România.
► O reţetă de succes: promovarea Litoralului prin filme artistice, filmări cu drona şi crearea de story-uri
► Multe investiţii noi din Mamaia Nord până la Vama Veche
► Turiştii din Republica Moldova şi Iran vor alege litoralul românesc ca destinaţie de vacanţă

Investiţii noi, mai multe hoteluri de calitate, preţuri bune, oferte atractive, mai mulţi turişti români, 10.000 de turişti din Republica Moldova şi 1.500 de turişti din Iran.

Acestea sunt câteva dintre reperele care vor caracteriza anul 2014 pentru Litoralul românesc, rezultate în urma Master Info Trip, organizat de Bibi Touring Touroperator – membru al Christian Tour Group – între 27 mai şi 1 iunie, pe litoralul românesc şi în Delta Dunării. Infotripul, care a reunit  peste 160 de specialişti în turism din Republica Moldova, Iran şi România, a avut un caracter interactiv, gen „team building”.

Participanţii au fost împărţiti în trei echipe, corespunzătoare culorilor tricolorului românesc, şi au fost provocaţi la multe concursuri, de fotografie, de gastronomie, de muzica, de promovare pe facebook etc. De asemenea, aceştia au format tricolorul românesc şi au lansat lampioane pe plaja de la Mamaia.

Toate aceste momente au fost filmate şi fotografiate, urmând să fie folosite în cadrul unui spot de promovare a litoralului românesc.

„Litoralul românesc are din ce în ce mai multe de oferit, dar şansa lui de dezvoltare stă într-o bună promovare, în campanii de marketing eficiente şi, fireşte, în cunoaşterea cat mai bună a produsului de către agenţii de turism. Acesta a fost, de altfel, scopul Master Info Trip. Atunci când reprezinţi un brand şi doreşti să îl promovezi, trebuie ca tu să crezi în primul rând în el. În acest an am conceput un infotrip creativ, plin de competiţii şi provocări, şi cred că am reuşit să convingem reprezentanţii agenţiilor de turism din România, Republica Moldova şi Iran că avem un produs competitiv, pe care îl putem promova şi vinde cu plăcere şi cu încredere.

Bibi Touring activează de 15 ani în turismul intern românesc. Convingerea noastră este că secretul succesului constă în perseverenţă, profesionalism şi un marketing creativ”, a subliniat Adrian Voican, director general Bibi Touring Touroperator.

Noutăţile Master Info Trip 2014
1. Litoralul românesc aşteaptă 10.000 de turişti din Republica Moldova. Între 1 mai şi 1 octombrie, Voyage Center Philipsky Tour, partenerul Bibi Touring pentru Republica Moldova, asigură curse zilnice cu autocarul între Chişinău şi Litoralul românesc. Turiştii sunt transportaţi până la hotelul unde sunt cazaţi. Cei 35 de reprezentanţi ai agenţiilor de turism din Republica Moldova s-au arătat plăcut impresionaţi de o parte dintre hotelurile vizitate, în special de cele din Mamaia, dar şi de hoteluri din sudul Litoralului. Turiştii moldoveni doresc, în funcţie de nivelul de venit, atât hoteluri de 2 şi 3 stele cu mic dejun şi cu preţuri avantajoase şi oferte speciale, dar şi hoteluri superioare de 4 stele, precum cele din Mamaia Nord şi Mamaia. De asemenea, agenţii de turism din Republica Moldova au descoperit potenţialul turistic al Deltei Dunării, destinaţie cvasinecunoscută pentru ei, pe care o vor introduce în cataloage şi oferte.

„România trebuie să se promoveze mult mai puternic în Republica Moldova. De exemplu, Bulgaria sau Turcia derulează campanii de promovare agresive, şi pe toate străzile principale, în agenţii şi la TV pot fi văzute reclame pentru aceste destinaţii. Noi, împreună cu Bibi Touring, asigurăm, în măsura în care putem, o promovare foarte bună pentru destinaţia România, dar este necesară şi implicarea statului român. 2014 este un an plin de oportunităţi, ţinând cont că turiştii moldoveni deţinători de paşapoarte biometrice nu mai au nevoie de viză pentru statele Uniunii Europene”, a precizat Alex Filipski, directorul general al Voyage Center Philipsky Tour, partenerul Bibi Touring pentru Republica Moldova.

2. Touroperatorii iranieni estimează 1.500 de turişti din Iran care vor alege litoralul românesc, în 2014. Iran este o ţară foarte mare, iar iranienii au libertatea de a călători, unica lor problemă constând în obţinerea vizei. Milioane de iranieni au un potenţial financiar ridicat şi doresc să viziteze ţări cu culturi diferite, cu modalităţi diferite de distracţie şi de petrecere a timpului liber. Principala staţiune care îi interesează este Mamaia, datorită atmosferei alerte, a evenimentelor şi a oportunităţilor de distracţie, iar staţiunile din sud trezesc interesul pentru familiştii doritori de relaxare şi linişte. Potrivit touroperatorilor iranieni, în câţiva ani, dacă va fi realizază o promovare puternică şi se va relaxa sistemul de acordare a vizelor, Litoralul românesc poate atrage, anual, minim 50.000 de turişti din Iran.

În perioada 19 iulie-27 septembrie, va avea loc un zbor charter săptămânal pe ruta Teheran – Bucureşti. Turiştii iranieni vor alege patru programe în România, respectiv litoral (în special Mamaia), munte (Valea Prahovei), Delta Dunării şi Bucureşti.

3. Litoralul românesc aşteaptă mai mulţi turişti români. Agenţiile de turism promovează din ce în ce mai bine destinaţia numărul unu a românilor şi încep să aibă încredere în ea. Automat, datorită promovării şi recomandărilor care vin din partea profesioniştilor, şi turiştii români vor avea o încredere mai mare în serviciile oferite de riviera românească. Pe lângă îmbunătăţirea calităţii serviciilor, mai există două conjuncturi favorabile pro-Litoral. Meteorologii anunţă, pentru iulie şi august, când este vârful de sezon, caniculă şi secetă. Pe de altă parte, 2014 este an electoral şi românii optează mai mult pentru turismul intern, în special angajaţii instituţiilor de stat.

4. Noi investiţii pe Litoralul românesc. Din nord până în sud, în fiecare staţiune, sunt hoteluri noi sau renovate, de calitate. Dintre ele amintim de Phoenicia Holiday Resort, de 4 stele, din Mamaia Nord, care deţine şi un nou hotel, inaugurat anul trecut, Phoenicia Luxury, Del Mar din Mamaia (4 stele), Mondial din Eforie Nord (4 stele), Melodia (4 stele), Favorit (2 stele) şi Vulturul (4 stele) din Venus. În spatele acestor hoteluri stau investitori care au riscat, au ştiut să se promoveze şi au reuşit.

A impresionat plăcut staţiunea Venus, care începe să dea dovadă de unitaritate şi tinde să se afirme ca o oază de linişte şi verdeaţă, dedicată familiilor cu copii. De altfel, în Venus s-au înregistrat, în ultimii ani, cele mai multe investiţii hoteliere din sudul litoralului românesc.
La ora actuală, pe Litoralul românesc sunt 15 hoteluri în regim all inclusive, dar există hotelieri care intenţionează să introducă aceste servicii pentru anul viitor.

5. Promovare prin filme. Participanţii la Master Info Trip s-au întâlnit, la Mamaia, cu frumoasa actriţă Crina Semciuc, una dintre cele trei protagoniste din comedia de succes „#Selfie”, filmată pe litoralul românesc. „„#Selfie“ se prefigurează a fi prima comedie de succes, care promovează litoralul românesc după 36 de ani, atunci când se lansa „Nea Mărin miliardar“. Litoralul românesc are nevoie, pe lângă evenimente, şi de filme de valoare. Uneori, un film poate reprezenta cea mai bună unealtă de promovare pentru o destinaţie. „#Selfie” aduce în prim-plan locuri-cheie ale litoralului românesc, Mamaia şi Vama Veche, dedicate tinerilor şi surprinde foarte bine atmosfera acestora. Profesioniştii din turism sunt încântaţi că cinematografia românească s-a reîntors pe litoral”, a precizat directorul general al Bibi Touring Touroperator, Adrian Voican.

În prezent, litoralul românesc deţine 1.200 de unităţi de cazare clasificate, care totalizează 101.524 de locuri. De asemenea, Delta Dunării deţine 290 de unităţi de cazare, cu un total de 6.894 de locuri.

Iată care este situaţia hotelurilor de pe litoral, pe categorii de stele: 5 stele – 8 hoteluri, 4 stele – 41 de hoteluri, 3 stele – 155 de hoteluri, 2 stele – 131 de hoteluri, 1 stea – 13 hoteluri. Următoarele tipuri de structuri de cazare de pe litoral sunt vilele, în total 322, dintre care 29 de 5 stele, 18 de 4 stele, 129 de 3 stele, 118 de 2 stele şi 28 de o stea.

Delta Dunării deţine 11 hoteluri de 4 stele, 9 hoteluri de 2 stele şi 2 hoteluri de 2 stele. Cele mai multe tipuri de structuri de cazare din Deltă sunt pensiunile turistice, 129 la număr, dintre care 4 de 5 margarete/stele, 32 de 4 margarete/stele, 65 de 3 margarete/stele şi 28 de 2 margarete/stele. De asemenea, Delta are 67 de vile, dintre care 31 de 5 stele, 26 de 4 stele, 8 de 3 stele şi 2 de 2 stele. La acestea se adaugă 3 pontoane plutitoare de 3 stele şi unul de 2 stele, 12 nave fluviale de 4 stele, 5 de 3 stele şi 3 de 2 stele.

Filmele de promovare ale Master Info Trip şi, implicit, ale Litoralului românesc au fost realizate de către Travel Mix – unica televiziune de turism din România, DrTravel.ro şi Nelstill.
Pentru fotografii şi filme, vă invităm să accesaţi pagina de facebook „Bibi Master InfoTrip”, care poate fi accesată la adresa https://www.facebook.com/pages/BIBI-Master-InfoTrip/679050028827272?fref=ts

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...