Grupul Eurolines România anunţă achiziția a 8 autocare noi
update: vezi aici mai multe poze
GRUPUL EUROLINES, una dintre cele mai importante companii de transport și turism din țară, a achiziționat opt autocare noi, în luna iunie 2014, prin ROMBUS TRANSPORT, compania de transport a GRUPULUI. Investiția totală în noile autocare marca Scania Beulas, modelul Glory, se ridică la aproximativ 11 milioane de lei, suma fiind asigurată din surse proprii și din finanțare externă, prin BRD Sogelease.
Cele opt autocare au fost comandate în decembrie 2013, au intrat în producție în luna februarie 2014 și au fost finalizate în luna iunie a acestui an. Autocarele au sașiu și motor Euro 5 Scania, sunt construite în Suedia și sunt carosate de compania Beulas în Spania. Au fost configurate în întregime conform specificațiilor GRUPULUI EUROLINES. Cu cele opt autovehicule Scania Beulas Glory, flota Eurolines, operată de ROMBUS TRANSPORT, numără 30 de autocare marca Scania, Mercedes, Neoplan și Setra.
Într-un an calendaristic, cele 30 de autocare proprii EUROLINES parcurg peste 5 milioane de kilometri și ajung în peste 100 de destinații europene. În total, incluzând și flotele partenerilor săi (de peste 20 de autocare), EUROLINES ROMÂNIA rulează într-un an, în jur de 8,5 milioane de kilometri.
Până la finalul acestui an, doi dintre partenerii de transport ai Grupului Eurolines își vor înnoi flota cu 3 autocare, configurate identic după modelul și specificațiile autocarului Scania Beulas Glory. Astfel, numărul total de autocare Scania Beulas Glory inscripționate Eurolines, care vor rula în premieră, în România, se va ridica la 11.
Un nou concept de calitate
Prin această achiziție, GRUPUL EUROLINES își realizează obiectivul de a implementa un nou concept de calitate în transportul internaţional de persoane, punând confortul şi experienţele de călătorie ale clienţilor în centrul preocupărilor sale. Autocarele oferă următoarele facilități: conexiune wifi, invertor (alimentare 220 V), GPS cu funcție specială de urmărire a traseului de către clienți, sandvișuri, dulciuri, băuturi calde și răcoritoare.
Pentru prima dată în istoria transportului de pasageri din România, o companie inovează și introduce „clasele de călătorie” în transportul cu autocarul – „business” și „economy”. Opt locuri sunt amenajate pentru clasa „business” în partea din față a autocarului, ale căror principale caracteristici sunt: spațiu mai mare între scaune cu un grad crescut de confort, prize individuale cu alimentare 220 V, urmând a fi dotate cu sistem propriu de entertainment.
„Noile Scania Beulas Glory vor circula inițial pe cursele de linie către Germania, urmând să fie introduse apoi și spre celelalte destinații. Tarifele pentru biletele business sunt cu maxim 10% mai mari decât cele de la economy”, declară Dragoș Anastasiu, Președintele GRUPULUI EUROLINES.
Eurolines în cifre
GRUPUL EUROLINES, din care fac parte 20 de companii din România, Germania şi Republica Moldova, a înregistrat în 2013 o creştere de 30% a cifrei de afaceri faţă de anul 2012, de la 254 milioane de lei până la 330 milioane de lei. În ultimii 4 ani, GRUPUL și-a triplat cifra de afaceri.
ROMBUS TRANSPORT, compania care operează transportul de persoane sub brandul Eurolines în cadrul Grupului, a înregistrat o cifră de afaceri de 20 milioane lei în 2013 și țintește o creștere cu 7% în 2014.
În 2013, cursele internaționale de linie cu autocarul au reprezentat 47 de milioane de lei din totalul cifrei de afaceri a GRUPULUI EUROLINES.
Investiţii
GRUPUL EUROLINES ROMÂNIA anunţă continuarea investiţiilor atât în înnoirea flotei de autocare şi în creşterea celei de rent-a-car, în dezvoltarea reţelei sale de agenţii de turism, în tehnologie şi în online, în dezvoltarea noului concept de agenție implementat în 2013 precum şi în crearea unui centru intern de cursuri. Investiţiile totale programate pentru acest an de Grupul Eurolines se ridică la aproximativ 14 milioane lei.
Obiectivul este implementarea unui nou concept de calitate în transportul internaţional de persoane și turism, punând confortul şi experienţele de călătorie ale clienţilor Eurolines în centrul preocupărilor, ținta finală fiind fidelizarea clienților prin servicii de excelență.
În 2014, strategia Grupului Eurolines România se axează pe consolidarea liniilor de business, a poziţiei de lider pe piaţa de turism şi pe dezvoltarea afacerilor în mediul online.