Un nou lider pentru Travelport în România

  • travelport-Alina-Ostahi
38 Views

– Alina Ostahi vine de la Western Union, compania de servicii globale de plăţi

Bucureşti, România, 5 iunie 2014: Travelport, o platformă globală pentru industria de turism, care asigură soluţii de distribuţie, tehnologie, plăți şi alte instrumente pentru piaţa de turism în valoare de 7 trilioane USD, anunţă astăzi numirea Alinei Ostahi în poziția de Head of Sales pentru Travelport în Romania. În această poziţie, Alina este responsabilă de conducerea operaţiunilor din România ale Travelport, unde va urmări să consolideze poziţia dominantă de furnizor pentru consolidatorii de top, agențiile de turism online lideri de piață şi companiile de management al călătoriilor.
travelport-Alina-Ostahi

Alina vine de la Western Union, lider în serviciile globale de plăţi, unde a fost responsabilă cu implementarea cu succes a strategiilor de ţară şi de creştere a canalelor de distribuţie în România, Bulgaria, Moldova, Ungaria şi Letonia, lucrând cu bănci de top, organizaţii poştale şi retaileri.

Continuând să-şi consolideze echipa din România, Travelport anunţă astăzi de asemenea numirea lui Cristian Raceu în poziția de Sales and Account Manager. Cristian a lucrat anterior în calitate de manager de zonă la SIVECO Romania, dar aduce şi o bogată experienţă acumulată după ce a petrecut peste 5 ani la Oracle, unde a fost în contact cu companii locale şi internaţionale.

„Mă bucur să mă alătur Travelport în acest moment de creştere şi pentru că aducem soluţii noi şi inovatoare clienţilor din România”, a afirmat Alina. „Echipa este extraordinară şi sunt încântată de faptul că putem identifica noi oportunităţi pentru noi şi pentru clienţii noştri şi că putem duce Travelport România la nivelul următor.”

Marcin Pilarski, Managing Director pentru Travelport în Europa de Est,  declară cu privire la cele două numiri: „Sunt încântat să-i întâmpin atât pe Alina, cât şi pe Cristian în echipa noastră. Este bine cunoscut faptul că avem relaţii excelente cu clienţii noştri din România bazate pe parteneriate pe termen lung şi pe capacitatea noastră de a furniza soluţii inovatoare care le sunt esenţiale în dezvoltare. Focusul actual pe oferirea de servicii cu valoare adăugată în comercializarea produselor auxiliare de la companiile aeriene, călătoriilor de afaceri, serviciilor hoteliere şi de plăţi va avea nevoie de leadership local puternic şi sunt convins că acum avem persoanele potrivite la locul potrivit”.

Ambele numiri intră în vigoare imediat.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...