Promovarea României în Republica Moldova
Oferta turistică a României a atras în prima parte a anului 2014, un număr de peste 14.000 turişti din Republica Moldova ceea ce reprezintă o creştere cu 6.6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Pentru ca acest trend de creştere să se menţină, Departamentul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediul de Afaceri şi Turism prin Autoritatea Naţională pentru Turism va intensfica acţiunile de promovare a României ca destinaţie de vacanţă pentru turiştii moldoveni.
În perioada imediat următoare printre acțiunile de promovare proprii sau în parteneriat cu mediul privat se înscriu:
campanii outdoor de promovare a destinaţiilor turistice din România (octombrie 2013- octombrie 2014) / timp de un an de zile, începând cu luna octombrie, se vor realiza campanii outdoor de promovare a destinaţiilor turistice din România
promovarea ofertelor speciale ale Federației Patronatelor din Turismul Românesc prin crearea unui un sistem de rezervări on-line unde se vor găsi oferte de preţuri cu 20% mai ieftine pentru litoraul românesc.
info tripuri pentru tour operatori, reprezentanţii mass-media și liderii de opinie din Republica Moldova. Aceștia vor fi învitați să participe la diverse evenimente de promovare a diferitelor regiuni istorice din țară.
În perioada 17-18 iulie 2014, domnul minstru pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Mediu de Afaceri şi Turism, Florin Niocola Jianu, va efectua o vizită de lucru în Republica Moldova, cu ocazia deschiderii Camerei de Comerţ Bilaterale România- Republica Moldova.
1 Response
[…] De la începutul anului, România a luat locul Rusiei în comerţul cu Republica Moldova, devenind primul ei partener. Republica Moldova exportă în România atât produse tradiţionale cât şi produse cu valoare adăugată. Se estimează că volumul schimburilor comerciale dintre cele două ţări va ajunge la 2 miliarde de dolari, faţă de anul trecut când a fost de 1,5 miliarde de dolari. foto […]