Bibi Touring lansează Înscrierile Ultra-timpurii pentru Revelion şi pentru sezonul de iarnă, cu reduceri de până la 50%
► Înscrierile timpurii au reprezentat 30% din totalul vânzărilor pentru litoralul românesc
► Concluzia sezonului estival 2014: creşte cererea pentru hotelurile de 4* cu All Inclusive
Touroperatorul Bibi Touring, specializat exclusiv pe turism intern, a lansat cea de-a doua ediţie a programului de Înscrieri ultra-timpurii pentru sezonul de iarnă în România.
Campania de Înscrieri ultra-timpurii presupune reduceri de până la 50% pentru vacanţa de iarnă pentru turiştii care efectuează rezervări pentru sezonul de iarnă până la 15 septembrie.
Iată câteva exemple de reduceri de care pot beneficia turiştii care se decid să achiziţioneze acum pachetele turistice pentru Revelion:
1. Hotel Iri *** – Buşteni – 3 nopti cazare cu demipensiune, cină festivă de Revelion, cocktail de primire, coş cu fructe la întâmpinare în cameră – 1.658 lei – tarif vechi, 829 lei până la 15 septembrie
2. Hotel Larisa** Azuga – 4 nopţi cazare cu mic dejun, bufet suedez, program artistic în fiecare seară, cină festivă de Revelion, foc de tabără cu lăutari, foc de artificii, acces gratuit la pârtia de tubbing a hotelului – tarif vechi – 1112 lei , 556 lei până la 15 septembrie.
3. Hotel Belvedere*** – Predeal – 4 nopţi cazare, mic dejun, cină, masă festiva de Revelion, Brunch în 1 ianuarie, spectacol şi muzică live în seara de Revelion, invitaţi surpriză, jocuri de artificii, şampanie, acces la saune, jacuzzi, sală de fitness, tombolă cu premii, Revelionul Copiilor, tarif vechi- 340 euro, tarif nou – 170 euro
4. Pensiunea Mona 3** – Buşteni – 3 nopţi cazare cu mic dejun – tarif vechi 574 lei, tarif nou 287 (opţional cină festivă 250 lei).
5. Hotel Victoria*** Mamaia – 5 nopţi cazare cu mic dejun inclus – 394 lei tarif vechi , 197 lei – până la 15 septembrie (opţional cină festivă 300 lei/pers.).
Amintim că Bibi Touring a fost şi pionierul „Înscrierilor timpurii” pentru litoralul românesc, program lansat în premiera nationala in 2005 şi care a ajuns la maturitate după 2009.
„Campania de Înscrieri ultratimpurii pentru sezonul de iarnă a început să se bucure de succes, interesul turiştilor fiind mai mare în acest an. Sunt convins că acest concept va ajunge la maturitate în câţiva ani. Cele mai solicitate sunt, la ora actuală, staţiunile montane de pe Valea Prahovei, alături de Predeal şi Poiana Braşov, dar sunt şi hoteluri de pe litoral înscrise în acest program” – a declarat Adrian Voican, directorul general Bibi Touring.
Litoralul românesc: topuri şi cifre
Bibi Touring Touroperator anunţă că în luna iulie 2014 a depăşit vânzările din întreg anul 2013.
„Deşi vremea a fost foarte schimbătoare şi începutul de sezon a fost afectat, vânzările din mai şi iunie fiind sub nivelul prognozelor iniţiale, am reuşit să avem o creştere importantă şi în acest sezon dificil, depăşind în primele 7 luni ale acestui an vânzările întregului an 2013. Aceasta, după ce în 2013 am dublat practic vânzările din 2012.
De la bun început, Bibi Touring a crezut în potenţialul României şi în ideea de a dezvolta o afacere în turism promovând doar ţara noastră. Motivele acestei creşteri? Am investit în marketing şi în promovare, am editat prima Enciclopedie pentru litoralul românesc, catalogul Best Deals precum şi primul catalog dedicat Deltei Dunării – o zonă turistică în care credem cu toată convingerea. De asemenea, am dezvoltat reţeaua naţională de agenţii partenere, iar în acest an am organizat primul BIBI Master InfoTrip cu 160 de agenţi de turism din 3 ţări. Am lansat multe oferte speciale dedicate vacanţelor în România precum şi o nouă platformă de rezervări online B2B, www.bibi-touring.ro, în care sunt prezentate oferte speciale, promoţii, topuri”, declară Adrian Voican, directorul general Bibi Touring Touroperator.
În funcţie de vânzările Bibi Touring, topul staţiunilor este condus de Mamaia, cu o pondere de 55% din vânzări. Aceasta este urmată de Eforie Nord (pondere 11% din vânzări), Jupiter (pondere 7% din vânzări), Neptun şi Venus.
Iată topul vânzărilor la hoteluri:
1. Hotelurile Victoria (3 stele all inclusive), Best Western Savoy (4 stele all inclusive) şi Aurora (2 stele) din Mamaia.
2. Complex Dunărea (3 stele), Union (3 stele) şi Fortuna (3 stele) din Eforie Nord.
3. Hotel Delta (3 stele), Capitol (3 stele) şi Olimpic (3 stele) din Jupiter
4. Complex 2D (3 stele all inclusive), Sara (3 stele) şi Dacia (2 stele) în Neptun.
– Concluzia principală a vânzărilor pentru 2014 este creşterea cererii pentru hoteluri de 4* cu all inclusive.
– Înscrierile timpurii au reprezentat 30% din total vânzări litoral în primele 7 luni faţă de 13% în anul 2012
– Mai puţin de 10% dintre turiştii care au ales litoralul provin din Bucureşti.
– Renovarea falezei şi alte investiţii făcute în Mamaia justifică creşterea cererii pentru această staţiune.
– Jupiter devine staţiunea preferată de familiile cu copii, pe măsură ce Mamaia se orientează spre clubbing.
– Se dezvoltă sistemul all inclusive şi în zona sudică a litoralului.
– Ponderea familiilor cu copii a ajuns la o treime în 2014 faţă de 20% în 2012
Ce mai avem până la finalul acestui sezon estival?
– Bonus la masă prin care orice program cu demipensiune (la hotelurile cu regim all inclusive) va fi transformat în all inclusive
– Ediţia de toamnă a programului Litoralul pentru toţi, care debutează pe 1 septembrie.
Bibi Touring Touroperator – membru al Christian Tour Group – a înregistrat, în ultimii doi ani, cea mai mare dinamică a creşterii între agenţiile de turism româneşti specializate pe turism intern.