TUI TravelCenter România a implinit 3 ani

  • 3aniTUI
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-2
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-4
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-5
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-7
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-9
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-10
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-11
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-12
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-13
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-14
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-15
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-16
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-17
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-18
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-19
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-20
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-21
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-22
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-23
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-24
  • conferinta-de-presa-TUI-3-ani-25
40 Views

În luna septembrie a acestui an se împlinesc 3 ani de când Grupul Eurolines lansa pe piaţa
românească brand-ul TUI TravelCenter, în urma semnării unui parteneriat strategic cu cel mai mare grup de turism din lume, TUI Travel PLC. Cea mai mare reţea de agenţii de turism din România ţintea standardele internaţionale pentru distribuţia produselor turistice din România.

2011 a fost momentul în care TUI TravelCenter a înţeles că numai prin fidelizarea clienţilor se poate dezvolta sustenabil şi continuu, iar rezultatele financiare nu sunt altceva decât consecinţa feedback-ului pozitiv acordat de clienţi.



Plecând de la sloganul „We put a smile on peoples faces”, TUI TravelCenter a pornit în
România un mare proiect de implementare a unei culturi organizatorice bazate pe servicii de excelenţă şi inovare, investiţia principală fiind făcută în resursa umană.

În acelaşi timp, au fost făcute investiţii importante în imaginea şi confortul oferit clienţilor în reţeaua de agenţii. Un nou concept de agenţie de turism a fost gândit şi implementat pentru a oferi clienţilor experienţe unice, încă din primul moment al achiziţionării vacanţei.
Site-ul www.tui-travelcenter.ro se dezvoltă în etape succesive şi, în curând, va fi lansată a treia versiune. Strategia multi-chanel (agenţii off-line şi o serie întreagă de site-uri on-line) este susţinută de o tehnologie avansată şi pe care Grupul o dezvoltă de peste 8 ani cu două firme din Grup, specializate pe dezvoltare de soft.
3aniTUI

3 ani de când TUI TravelCenter este prezent pe piaţa din România în cifre:
 112 % creştere a cifrei de afaceri faţa de 2011: 66 milioane euro faţă de 31 milioane euro
 370% creştere a vânzărilor de vacanţe în 2014 faţă de 2011
Numărul de agenţii a crescut de la 52 la 77: 47 TUI TravelCenter
 Operăm 10 destinaţii în regim charter în parteneriat cu TUI în Turcia, Grecia şi Spania
TUI TravelCenter este brandul sub care operează Touring Europabus România, membră a
Grupului Eurolines. Grupul Eurolines este alcătuit din 20 de companii şi preconizează pentru anul 2014 o cifră de afaceri de 90 milioane de euro.
Vezi aici mai multe poze.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...