Care sunt salariile in industria turismului?
Recrutare Turism & Training, prima agentie de recrutare in domeniul turismului, a lansat in februarie 2015, primul studiu de piata privind salariile in industria turismului. Studiu este reprezentativ pentru piata agentiilor de turism, anul 2014.
S-au luat in calcul factori precum profilul companiei, cursurile de specializare absolvite de catre angajati, functia detinuta in companie sau departamentul in care persoana este incadrata.
Pe langa salariul fix au fost incluse si analizate informatiile referitoare la beneficiile suplimentare precum tichete de masa, bonusuri de vanzari sau alte beneficii.
Respondentii sunt din toate regiunile tarii, din 35 de localitati din Romania, angajati in agentiile de turism (touroperatoare sau revanzatoare), agentiile online sau in call centere specializate pe servicii turistice. Functiile detinute variaza de la agenti de turism/ticketing, specialisti pe zona de corporate sau evenimente si pana la functii de conducere precum Director Comercial sau Director de Agentie. Majoritatea respondentilor se situeaza intre 25-34 de ani (cel mai activ segment pe piata muncii), sunt absolventi de studiii superioare si peste 55% au studii de specializare in domeniul turismului.
STUDIUL ESTE STRUCTURAT PE URMATOARELE CAPITOLE:
1. Distributia salariilor la nivel national – contine informatii si statistici referitoare la distributia salariilor la nivel national si pe regiuni.
2. Distributia salariilor in functie de profilul companiei – contine informatii si statistici referitoare la corelatiile dintre salarii si profilul agentiei.
3. Distributia salariilor in functie de cifra de afaceri a companiei – analizeaza distributia salariilor in functie de cifra de afaceri a agentiei.
4. Influenta cursurilor de specializare in salarizarea angajatilor – prezinta statistici referitoare la cursurile de specializare in turism absolvite si repartizarea salariilor in functie de acest criteriu.
5. Salarizarea in functie de departament – analizeaza nivelul salarial in functie de departament cu un focus pe Bucuresti regiune in care diversitatea departamentelor este mai mare.
6. Salarizarea in functie de pozitia detinuta – analiza in functie de pozitia detinuta cu focus pe operational si management.
7. Beneficiile supliementare fata de salariu – o analiza a tipurilor de beneficii suplimentare cu focus asupra bonusurilor din vanzari.
8. Influenta vechimii in munca asupra salariului – o scurta analiza referitoare la vechimea in munca a respondentilor.
9. Salariile in functie de sex si studii – o analiza a salarizarii in functie de studiile absolvite si de sexul respondentilor.
10. Personas – ofera o vizualizare rapida a 4 personas, caractere fictionale care ne ajuta sa intelegem mai corect cine sunt respondentii.
11. Informatii demografice – informatiile demografice referitoare la respondenti.
Intr-o piata incerta, lipsita de informatii si cifre concrete, RTT isi propune sa lanseze cel putin 5 noi studii de piata, ce vor putea fi accesate contra cost.
Informatiile prezentate mai sus fac parte dintr-un studiu de piata foarte amplu.
Pentru a intra in posesia datelor complete, puteti contacta compania. Pot fi puse la dispozitie, contra cost, studiul complet sau varianta personalizata. Pentru aceasta din urma, contactati compania pentru a stabili:
corelatiile, axele, datele pe care le urmariti (o anumita regiune/ oras, o anumita pozitie, pregatire personal, tip agentie, cifra de afaceri, ani experienta angajat etc). contact@recrutare-turism.ro
Mai mult informatii: http://www.recrutare-turism.ro/angajatori/studii-de-piata-turism/