United comunică pentru Christian Tour
Agenția de relații publice și comunicare își propune să crească atât notorietatea și imaginea brandului Christian Tour, cât și expunerea sa în media prin numeroase campanii de relații publice integrate.
United, agenția full-service de marketing, va gestiona pentru Christian Tour, una din agențiile de turism din top 3 din România, contul de relații publice și comunicare. În cadrul acestui parteneriat, United va oferi servicii de PR online și offline: relații cu presa națională și locală, facilitarea relației cu VIP-uri, management reputațional, comunicare corporate și comunicare de criză.
Agenția a comunicat în domeniile turismului și ospitalității începând din anul 2000, fiind responsabilă pentru campania de lansare a hotelului JW Marriott din București. În ultimii șase ani, United și-a consolidat experiența în aceste domenii în ipostaza de agenție de relații publice din România a Autorității de Turism a Egiptului. În această calitate, United a promovat în media brandul de țară al Egiptului, a menținut relația cu presa și cu instituțiile autohtone din domeniul turismului și a gestionat anual participarea Autorității de Turism a Egiptului la Târgurile de turism ale României. Alți clienți din domeniul turismului și ospitalității: Athénée Palace Hilton Bucharest Hotel, Best Western Parc Hotel, Hotel Cișmigiu.
“Pornim în acest parteneriat cu încredere, bazându-ne pe o experiență de 15 ani în marketingul pentru piața de turism din România. Ne bucurăm de noua colaborare cu cel mai mare tour operator de la noi din țară și dorim ca, alături de Christian Tour, să consolidăm relația brandului cu mass-media, atât în ideea de a promova turismul extern, dar și pentru promovarea turismului intern”, a declarat Dan Cîrstea, Managing Partner United.
“Am ales United deoarece ne dorim o comunicare cât mai eficientă cu media şi ne bazăm pe experienţa acumulată de United de-a lungul timpului. Sperăm într-o colaborare reciproc plăcută şi la atingerea obiectivelor de comunicare ale brandului Christian Tour”, a afirmat Marius Pandel, CEO al Christian Tour.
Despre United:
United este o agenție de marketing full-service independentă, prezentă pe piața de marketing din anul 2000. Agenția oferă servicii de marketing integrate: consultanță de marketing, branding, publicitate, organizare de evenimente B2B și B2C, marketing online, producție și PR.
Printre clienții agenției se numără: Aedificia Carpați, Alix Avien Cosmetics, Autoritatea de Turism a Egiptului, Axa Life Insurance, Bluehouse, București Mall, CANTREP, Carpatica Asig, Cetelem IFN, Consiliul Național al Întreprinderilor Mici și Mijlocii, Epicor, FocusPlus, Fundația Sfânta Irina, Gedeon Richter, Glaxo, GTC, Hercesa, Immofinanz, International House, Maritimo Shoping Center, Marriott Hotel, Money Channel, Plaza România, Ploiești West Industrial Park, Portland Trust, REGIS, Unilever etc.
Despre Christian Tour:
Christian Tour, una din cele mai mari agenții de turism din România, a înregistrat în anul 2013 o cifră de afaceri de 45 de milioane de euro, cifră care o clasează în topul agențiilor de turism din România. Cu o istorie de 17 ani în piața de turism autohton, Christian Tour deține în acest moment 29 de agenții proprii în toată România, plus o filială la Chișinău și 168 de angajați, rămânând în continuare cel mai mare tour operator pe vacanțe de tip charter din România și lider de piață pentru numărul de turiști care au ales să călătorească cu acesta.