Christian Tour încheie Târgul de Turism cu vânzări de aproximativ 1,6 milioane de euro

  • Christian Tour la TTR 3
  • Christian Tour la TTR 2015 1
  • Christian Tour la TTR 2
  • ziua1-TTR-martie2015-romexpo
  • ziua1-TTR-martie2015-romexpo-67
  • ziua1-TTR-martie2015-romexpo-68
  • ziua1-TTR-martie2015-romexpo-69
  • ziua1-TTR-martie2015-romexpo-72
  • ziua1-TTR-martie2015-romexpo-73
  • ziua2-TTR-martie2015-romexpo-4
  • ziua4-TTR-martie2015-romexpo-21
  • ziua4-TTR-martie2015-romexpo-23
  • ziua4-TTR-martie2015-romexpo-81
  • ziua4-TTR-martie2015-romexpo-82
  • ziua4-TTR-martie2015-romexpo-83
31 Views

Cel mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă a vândut în cele patru zile ale ediției de primăvară a Târgului de Turism al României pachete pentru 5464 de turiști, în valoare de aproximativ 1,6 milioane de euro.
Christian Tour la TTR 3

„În ceea ce privește destinațiile preferate de români, Grecia rămâne favorita lor, detașându-se insulele Creta (Heraklion şi Chania), Rodos, Zakynthos, Lefkada și Corfu. Asta ne-a demonstrat și rapiditatea cu care s-au epuizat celebrele oferte de 1 euro cazarea pentru o săptămână de vacanță pentru multe destinații din Grecia. În primele zile ale târgului s-au vândut cele cca. 650 vacanțe de 1 euro pe care le-am pus la dispoziţia turiştilor noştri”, a declarat Marius Pandel, CEO al Christian Tour.
Christian Tour la TTR 2015 1

El a precizat: „Cea mai căutată destinație turcească rămâne Antalya, ea fiind preferată de familiile cu copii. Cele mai cerute hoteluri din stațiune sunt cele de 5* cu Ultra All Inclusive. Cât despre Spania, Mallorca și Tenerife devin tot mai interesante pentru turiștii români”, a subliniat CEO-ul celui mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă.
Christian Tour la TTR 2

Potrivit lui Marius Pandel, surpriza acestei ediții a Târgului de Turism al României au constituit-o croazierele. S-au vândut foarte multe locuri pentru grupurile de croazieră – pachet complet – organizate de Christian Tour, cele mai solicitate itinerarii fiind Brizele Mediteranei, Fiordurile Nordului și Capitalele Baltice. Cât despre circuitele culturale, foarte cerute au fost cele de pelerinaj în Israel și Iordania, cu precădere în perioada sărbătorilor pascale.

 De altminteri, la această ediție a târgului, românii nu au avut în vedere doar vacanța de vară, ci și destinațiile pascale, ca atare la standul Christian Tour s-au vândut numeroase pachete pentru Paște, în special în stațiunile de la munte și în cele balneoclimaterice: Valea Prahovei, Poiana Brașov, Băile Felix, Sovata și Vatra Dornei.

Vedetele ofertelor Christian Tour de la ediția de primăvară 2015 a Târgului de Turism al României au fost vacanțele de 1 euro în Paralia Katerini, Olympic Beach, Nei Pori, Thassos, Halkidiki, Parga, Lefkada, Corfu, Skiathos, Asprovalta, Ammoudia și Kamena Vourla, dar și prețul de 1 euro al biletelor de avion pentru copii și cazarea lor gratuită în Antalya, Kusadasi, Corfu, Zakynthos, Creta, Rodos și Kos.

Pe perioada târgului, reducerile au ajuns până la 80% și s-au acordat bonusuri pentru rezervări în funcție de numărul de persoane (“Plătești 1, merg 2!”) și de durata sejurului (“Plătești 7, stai 9 nopți!”,“Plătești 7, stai 14 nopți!”). Cât despre ofertele speciale Christian Tour de la Târgul de Turism al României, acestea au variat de la noi destinații (Tunisia, Egipt, Madeira) până la noi pachete de croazieră și circuite culturale.

Volumul mare de vânzări al Christian Tour de la evenimentul de profil (pachete pentru 5464 de persoane, vacanţe în valoare de aproximativ 1,6 milioane de euro) a fost stimulat nu doar de oferte, reduceri și bonusuri, ci și de activitățile interactive de la standul celui mai mare tour operator de vacanțe charter din piața autohtonă. Acolo ofertele au rulat non-stop pe videowall-ul gigant, numeroșii vizitatori s-au fotografiat alături de membrii familiei Suricescu – care au participat și la parade -, iar cei mici au avut parte de activități dedicate lor în spațiul special amenajat.

Christian Tour, una din cele mai mari agenții de turism din România, a înregistrat în anul 2014 o cifră de afaceri de 52 de milioane de euro, cifră care o clasează în topul agențiilor de turism din România. Cu o istorie de 18 ani în piața de turism autohton, Christian Tour deține în acest moment 29 de agenții proprii în toată România, plus o filială la Chișinău și 168 de angajați, rămânând în continuare cel mai mare tour operator pe vacanțe de tip charter din România și lider de piață pentru numărul de turiști care au ales să călătorească cu acesta.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...