InfoTravelRomania.ro va invita sa participati la TTR 2015 – Editia de primavara
ROMEXPO S.A. are placerea sa va invite sa participati, in perioada 12-15 Martie 2015 la cea de-a 33-a editie a: TARGULUI DE TURISM AL ROMANIEI Editia de Primavara
Prin organizarea unei noi editii a TTR, Romexpo isi propune sa creeze cadrul necesar dialogului de business, sa sprijine si sa promoveze mediul de afaceri din Romania, sustinand astfel companiile si politicile de dezvoltare ale acestora.
Ca si in anii precedenti, expozitia va prezenta cele mai noi tendinte din turism, fiind un eveniment adresat agentiilor de turism si touroperatorilor, unitatilor de cazare si de agrement, precum si prestatorilor de diverse servicii in turism sau autoritatilor de turism locale, nationale si internationale.
Asa cum v-am obisnuit, editia 2015 va asteapta cu lansari de pachete turistice si servicii inedite, informatii de ultima ora, totul intr-o atmosfera de business, propice comunicarii si networking-ului. Asadar, pentru anul 2015 va propunem ca modalitate de promovare si dezvoltare a produselor si serviciilor Dumneavoastra participarea in cadrul TTR. Pentru mai multe informatii despre acest eveniment, va invitam sa vizualizati prezentarea editiei din acest an la: www.targuldeturism.ro.
Motive de a participa la editia 2015:
· Veti beneficia de oportunitatea unica de a pune in valoare pachetele turistice, serviciile si produsele pe care compania dumneavoastra le comercializeaza;
· Veti intalni potentiali clienti si parteneri din domeniu, cu care veti avea ocazia sa incheiati contracte;
· Veti fi la curent cu investitiile din domeniu, dar si cu ultimele tendinte din acest sector, atat din Romania, cat si la nivel european;
· Pe durata targului/expozitiei vor fi organizate conferinte si seminarii, prezentari, demonstratii, concursuri si workshop-uri dedicate in special vizitatorilor specialisti;
· Evenimentul va fi promovat prin spoturi TV si radio derulate in mass-media centrala si de specialitate, prin articole in presa scrisa generalista si de specialitate, prin campanii online, outdoor si indoor, prin website-ul propriu si pe retele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn), cat si prin intermediul Ambasadelor romane in strainatate si a Camerelor de Comert si Industrie din Romania cu care avem deja incheiate acorduri de colaborare.