Asociaţia Litoral – Delta Dunării promovează litoralul şi Delta Dunării pe pieţele turistice internaţionale
În perioada 1-3 mai 2015, promovăm Mamaia şi Litoralul Românesc către pieţele din Turcia, Italia, Republica Moldova şi Israel.
Campania de promovare externa a Asociatiei Litoral – Delta Dunarii continua. In acest weekend derulam doua ample actiuni de promovare pe piata Turciei si a Italiei, prin organizarea in perioada 30 Aprilie – 3 Mai a unei vizite de documentare pentru doua grupuri de agenti de turism si jurnalisti din Turcia, Italia care vor promova litoralul romanesc, Mamaia si Delta Dunarii ca destinatie turistică în tările din care provin.
Dupa ce vor lua parte la traditionala parada de deschidere a sezonului estival, agentii de turism turci se vor intalni, in cadrul unei intalniri de networking, cu agentii de turism si hotelierii romani, urmand ca dupa ora 23.00 sa participe la deschiderea oficiala a Sezonului de Clubbing si un Tur de cluburi din statiunea Mamaia.
Pe langa aceste actiuni, programul vizitei acestora mai include, in data de 2 Mai, o vizita la cateva hoteluri din Mamaia, precum si vizita la atractii turistice din judeţul Tulcea şi Constanta – Muzeul de Istorie si arheologie, Marea Moschee, tur de Constanta, Eforie si Sud Litoral.
Pentru vizita de documentare a agentilor de turism straini am realizat brosuri de promovare a statiunii Mamaia ( brosura generala) si a cluburilor din statiune ( brosura ” Mamaia – Party till’dawn) , in limbile engleza, italiana si turca.
Vizitele de documentare sunt organizate in parteneriat cu companiile aeriene Turkish Airlines si Blue Air, care oferă transportul gratuit al participanţilor la infotripuri. Costurile de cazare şi deplasare ale acestora în Mamaia vor fi acoperite din fonduri ce provin din Taxa de promovare a Statiunii Mamaia si a Satului de Vacanta.
De asemenea, la evenimentele ce vor marca deschiderea sezonului estival 2015 vor participa Preşedintele Federaţiei de Promovare a Turismului din Republica Moldova, alături de care lansăm şi în Republica Moldova programul “Litoralul pentru toţi”, precum şi turoperatorii israelieni de la Meshek Wings.
In plus, în data de 2 mai, lansam impreuna ruta aeriana Constanta – Bergamo Milano, la aeroportul Mihail Kogalniceanu, impreuna cu compania aeriana Blue Air.
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării: „Este un weekend de forţă pentru Mamaia şi Litoralul Românesc, prin promovarea pe care noi o realizăm pentru turismul românesc, dar şi prin acţiunile pe care le derulăm în premieră pentru pieţele turistice din Turcia, Italia, Republica Moldova şi Israel. O campanie fără precedent, pe care continuăm să o derulăm, pentru a ne promova pe plan extern.”
Declaratie Meidan Butnaru, Director Operational si Comercial Meshek Wings: „Ne intereseaza in mod clar sa marim volumul operatiunilor noastre pe Litoralul romanesc in acest an, dupa succesul inregistrat de noi anul trecut, cand am lansat primul zbor charter din istoria care leaga Israelul de Litoralul Romanesc. Pentru acest sezon, am contractat 2 zboruri pe saptamana cu incepere de la 5 iulie si pana in 15 septembrie. Vorbim despre peste 3000 de turisti israelieni in statiunile Mamaia, Mamaia nord – Navodari si Eforie Nord, care intra in atentia noastra pentru prima oara. Volumul de vanzari de pachete de vacanta va depasi 1,5 milioane euro numai pentru serviciile de cazare si estimam incasari de inca 2 milioane euro pentru operatorii de pe Litoral pentru excursii, tururi locale, restaurante si cluburi, cazinouri si shopping.”