2016 un an bun pentru litoralul bulgaresc

28 Views

Albena, din nou in primele opţiuni ale românilor

Specialiştii Travel Planner recomandă turiştilor să-şi cumpere pachete turistice în regim early booking nu doar pentru reduceri, ci şi pentru disponibilităţi

Care sunt preţurile medii pe care le plătesc românii pentru litoralul bulgăresc

Sezonul estival 2016 va fi unul foarte bun pentru litoralul bulgăresc. Se ştie că Bulgaria reprezintă una dintre puţinele destinaţii cu sute de hoteluri în regim all inclusive, căutată de familiile cu copii şi nu numai. Din cauza ieşirii de pe harta turismului a Egiptului şi Tunisiei, dar şi a retragerii masive a ruşilor de pe piaţa turcească, litoralul bulgăresc este din nou foarte căutat. S-au schimbat fluxurile de turişti, iar Bulgaria înregistrează creşteri mari dinspre Germania şi Rusia. Tocmai de aceea recomandăm turiştilor români să-şi cumpere pachete turistice în regim early booking nu doar pentru reduceri, ci şi pentru disponibilităţi, deoarece multe hoteluri au deja stop sales” – subliniază Sebastian Constantinescu, consultant în turism şi director general „Travel Planner”.

Majoritatea românilor se orientează, în acest an, către staţiunile din nordul litoralului bulgăresc, precum Albena, Nisipurile de Aur, Balcik. O creştere importantă a cererii, de circa 30-35%, atât în general, cât şi de pe piaţa românească, o înregistrează Albena, staţiune dedicată familiştilor. Ca noutate, din ce în ce mai multe hoteluri şi-au amenajat propriile aquapark-uri.

Din cauza cererii foarte mari, multe hoteluri de lanţ internaţional şi nu numai au început deja să elimine ofertele early booking, în special pentru perioada de vârf a sezonului, iulie-august. De asemenea, unele hoteluri populare au declarat stop sales, iar altele s-au închis pentru piaţa românească, datorită cererii mari de pe alte pieţe, precum Germania, Rusia sau chiar Polonia.

Românii, asemeni turiştilor germani, doresc hoteluri de calitate, majoritatea cererilor fiind pentru 4 si 5 stele all inclusive. Pentru perioada sărbătorilor de Paşte, cererea este foarte mare, mai ales datorită faptului că în acest an va fi pe 1 Mai. În staţiuni mai mici gen Duni, sau în cazul altor hoteluri bine cotate, locurile pentru Paşte s-au epuizat încă de la jumatătea lunii ianuarie.

TOPUL STAŢIUNILOR DE PE LITORALUL BULGĂRESC PENTRU 2016

Travel Planner a realizat un top al calităţii pentru staţiunile de pe litoralul bulgăresc, în funcţie de preferinţele turiştilor români. Acest top a fost efectuat pe baza unui sondaj realizat cu aproape 9000 de clienţi ai Travel Planner care şi-au expus impresiile. Litoralul bulgăresc este recomandat de 85% dintre turiştii Travel Planner. Puteţi analiza sondajele de opinie, realizate pentru tot litoralul bulgăresc, cât şi pentru fiecare staţiune în parte, alături de opinii şi impresii avizate, accesând următorul link: http://litoral-bulgaria.travelplanner.ro/impresii-vacanta-bulgaria.html

Iată ce note medii au revenit serviciilor de pe litoralul bulgăresc: Atmosferă – 8,3, Plajă – 8,2, Agrement – 8 şi Masă – 7,9. În ultimii doi ani, calificativele oferite de turiştii români litoralului bulgăresc au crescut uşor.

Topul calităţii staţiunilor:

  1. Duni – 8,61

  2. Sunny Beach – 8,37

  3. Albena – 8,22

  4. Nisipurile de Aur – 8

Topul circulaţiei turistice în staţiuni:

  1. Nisipurile de Aur

  2. Albena

  3. Sunny Beach şi Nessebar

Litoralul bulgăresc are şi avantajul mai multor hoteluri de lanţinternaţional. Printre brandurile întâlnite pe riviera din Bulgaria se numără: RIU, Sol Melia, Primasol, LTI, Sentido (deţinut de Thomas Cook), Iberostar şi Barcelo. Grupul Thomas Cook este interesat în continuare să deschidă mai multe hoteluri de concept.

Specialiştii Travel Planner au realizat o analiză a preţurilor medii pentru litoralul bulgăresc, pe care o regăsiţi în tabelul următor:

 

% recomandare

plajă

agrement

atmosferă

masă

Bulgaria in general

85%

8,2

8

8,3

7,9

Albena

89%

8,9

8

8,3

7,9

Nisipurile de Aur

86%

8,1

7,9

8.3

7,9

Sunny Beach

89%

8,6

8,3

8,6

8,2

http://litoral-bulgaria.travelplanner.ro/impresii-vacanta-bulgaria.html
pe baza a peste 8400 de impresii ale turiştilor
 

iulie – august

septembrie

 

5 nopţi

7 nopţi

5 nopţi

7 nopţi

3 stele

150 – 220 €

200-250 €

70 – 120 €

110 – 170 €

3 stele +

200 – 250 €

250 – 320 €

110 – 150 €

120 – 200

4 stele

200 – 270 €

250 – 350 €

130 – 200 €

200 – 250

4 stele +

300 – 400 €

300 – 450 €

200 – 300 €

250-280

5 stele

330 – 420 €

450 – 500 €

270 – 300 €

300 – 400

preţuri exprimate în euro per persoană pentru 5 sau 7 nopţi
intervalele oferite sunt pentru hotelurile disponibile în această perioadă

Majoritatea turiştilor care aleg litoralul bulgăresc provin din Germania, Rusia, România şi Polonia. Pentru Rusia, rezervările au luat o amploare mare, datorită evitării destinaţiei Turcia de către turiştii din această ţară, însă ruşii achiziţionează pachetele turistice în sistem last minute. Turiştii ruşi s-au concentrat pe hoteluri mai ieftine, de 2, 3 sau 4 stele, care nu se numără neapărat printre preferinţele românilor. Bulgaria se află, la ora actuală, pe locul 8 în topul preferinţelor turiştilor ruşi. Piaţa germană este, de asemenea, în creştere mare, touroperatorul Thomas Cook suplimentând considerabil, cu 50.000, locurile pe cursele charter către Varna şi Burgas.

Pe de altă parte, anul trecut, circa 250.000 de turişti români au ales litoralul bulgăresc. Pentru acest an, Travel Planner consideră că în prezent este greu de estimat numărul total de turişti români ce vor călători în Bulgaria, dar crede că nu vor fi schimbări importante. Bulgaria rămâne pe locul 2 în topul preferinţelor românilor pentru destinaţii externe, ca număr de turişti, după Grecia şi înaintea Turciei şi Spaniei.

Despre Travel Planner

Travel Planner este un proiect românesc, înfiinţat în 2008, o agenţie de turism specializată pe destinaţia Bulgaria. Din 2009, touroperatorul Travel Planner este membru al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT). “De 8 ani, oferim eficient şi în siguranţă vacanţe în Bulgaria, la un preţ convenabil. Deviza noastră este We Plan. You Travel, subliniază Sebastian Constantinescu, directorul general al Travel Planner.

Sebastian Constantinescu

Touroperatorul Travel Planner a obţinut, de-a lungul timpului, mai multe premii şi distincţii atât în România, cât şi în Bulgaria, precum locul 1 în topul Camerei de Comerţ şi Industrie a României la categoria agenţii de turism, timp de mai mulţi ani, locul 1 in topul naţional CNIPMMR, diplome şi certificate de excelenţă din partea partenerilor – lanţurile internaţionale Melia şi Iberostar, lanţul bulgăresc Grifid Hotels etc. (Bulgaria), Premii speciale pentru management eficient în dinamica de activitate a întreprinderii.

Site-ul Travel Planner are şi un forum de discuţii, de unde turiştii se pot documenta cu privire la calitatea hotelurilor şi a serviciilor. „98% din cei care ne-au scris (peste 9000), au recomandat serviciile noastre. Astfel suntem obligaţi să fim mai buni, dar ne place această provocare”, declară directorul general al Travel Planner.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *