TTO cel mai mare targ regional inca de la prima editie

33 Views

Targul de Turism al Olteniei are toate sansele sa devina cel mai mare targ regional inca de la prima editie.

Zona Olteniei, cu un mare potential turistic, are pentru prima data ocazia de a fi promovata regional  la Targul de Turism al Olteniei, organizat la Craiova in perioada 18 – 20 Martie 2016.
targ-turism-oltenia

Locatia unde se desfasoara evenimentul ,Centrul Multifuncţional (CM) Craiova, o clădire cu spaţii de peste 11.000 de metri pătraţi, comparabilă cu Romexpo, pe langa spatiul destinat expozantilor va oferi posibilitatea organizarii de conferinte si sesiuni dedicate industriei turismului.

Si-au anuntat prezenta din Oltenia dar si din restul tarii: agentii de turism, hoteluri si restaurante, companii aeriene, asociatii de turism, sisteme de rezervari, centre de evenimete, companii de asigurari,teatre si muzee,companii de recrutare in industria turismului.

Eforturile organizatorilor s-au concretizat si prin prezenta unor expozanti din afara tarii.Astfel vor fi reprezentate la targ tarile: Bulgaria ,Serbia si Spania.Operatorii romani vor avea posibilitatea de a-si promova ofertele turistice si peste hotare.

Chiar de la prima editie se estimeaza un numar foarte mare de vizitatori atat din orasul Craiova, cat si din toata regiunea Olteniei. Vizitatorii vor avea parte de o multime de oferte speciale pentru vacantele din 2016 ,vor putea participa la tombole si la sesiuni de prezentari si conferinte organizate in incinta targului.

Pentru grupurile organizate ce viziteaza targul, s-a pregatit si un tur al orasului Craiova, fiind incluse vizite la toate muzeele din oras cu intrarea gratuita.

Isi vor deschide portile muzeele: Muzeul de Arta,Muzeul Olteniei sectia de Stiinte ale Naturii,Muzeul Olteniei sectia de Istorie si Arheologie .

In incinta Muzeului Olteniei se poate vizita si Expoziția „Aurul și Argintul Antic al României” astfel ,vizitatorii vor putea afla povestea fabuloasă a Tezaurului Antic al României.

Tot la Targul de Turism, organizatorii vin cu elemente inedite care vor aduce cu siguranta un numar mare de vizitatori.

Va exista si o bursa a locurilor de munca in turism, ce va functiona pe toata durata targului. Expozantii pot profita de moment si pot recruta din randul celor care vor vizita targul si vor dori sa lucreze in industria turismului.

Deasemenea, Târgul de Turism al Olteniei, va prezenta, in incinta târgului, un nou obiectiv turistic dedicat orasului Craiova. Obiectivul va fi unul din principalele atractii ale târgului. Dupa terminarea targului va fi donat Primariei Craiova, cu propunerea de fi amplasat intr-un loc public si de valorificat ca si obiectiv turistic al orasului.

Este vorba despre un Pod al Indragostitilor, urmand exemplul unor constructii similare din marile orase: Paris, Koln, Sankt Petersburg, Londra, Roma, Venetia.

Lacatele dragostei vor fi incuiate si  prinse pe acest pod .Craiovenii care vor dori sa-si declare dragostea ce si-o poarta, inchizand-o printr-un lacatel, vor putea sa faca aceasta pentru prima data la Targul de Turism al Olteniei.

Astfel, iubirea lor va ramane vesnic ferecata, precum lacatul, iar acesta din urma o vie marturie peste timp ca o frumoasa poveste de dragoste ce a fost pecetluita cu aceasta ocazie.

Organizatorii estimeaza ca, prin ineditul sau,acest obiectiv va aduce un numar mare  de vizitatori la Targ, in mod special, din randul tinerilor. Expozantii sunt pregatiti sa valorifice acest moment cu oferte speciale de vacante pentru tinerii indragostiti si pentru luna de miere.

In parcarea din fata centrului expozitional, pe langa autocarele si microbuzele operatorilor agentiilor de voiaj, si-a anuntat  prezenta un expozant cu un balon cu aer cald.

Pe perioada targului vizitatorii vor putea vedea din balon panorama orasului .Se vor efectua ridicari pe verticala pana la aproximativ 100 m inaltime.Organizatorii ne-au marturisit ca interesul este foarte mare ,iar pentru prima zi s-au ocupat aproape toate locurile disponibile .

Sunt create astfel premisele desfasurarii unui eveniment de amploare ce poate deveni un reper important in eforturile operatorilor din turism din regiunea Olteniei de a se promova si a pune in valoare potentialul turistic al zonei.

InfoTravelRomania va prezenta in prima zi de la ora 13.00 sectiunea de ghizi.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...