Romanian Digital Travel Conference – editia a III- a

18 Views

Ne mai despart cateva ore de Romanian Digital Travel Awards. Din 11 aprilie, suntem oficial SOLD OUT,  toate cele 150 de locuri la editia a III-a Romanian Digital Travel Conference au fost ocupate. Vom avea parte de prezenta a numerosi factori de decizie din industria de turism si putem da ca exemple companii precum: Paralela 45, Eurolines Romania, Art&Craft, Autonom Rent-a-car, Danubius Travel, Hotel Iaki, Kronwell Hotel, Privo Hotel, Snagov Club, DAL Travel, Travelport Romania, Golden Tulip, Blue Air, Happy Tour, Radisson Blu, J’Info Tours, Intercontinental Hotel, ATRA Doftana si multe altele.

Cea mai importanta conferinta dedicata industriei de turism – Romanian Digital Travel Conference – a ajuns la editia a III- a

Bucuresti, 18 Aprilie – A  ramas o singura zi pana la cel mai important eveniment din Romania dedicat dezvoltarii afacerilor din domeniul turismului, folosind instrumentele marketingului online. A treia editie a Romanian Digital Travel Conference are loc marti, pe 19 aprilie, la Sheraton Hotel Bucharest.
Cover_FB_Petre_Dordea

In cadrul Romanian Digital Travel Conference vei afla cum sa folosesti instrumente gratuite sau foarte ieftine, pentru a-ti promova eficient serviciile, prin strategii de eficiente de marketing online.

Evenimentul va pune pe aceeasi scena un grup de specialisti in tehnologie si marketing cu o bogata experienta pe nisa turismului romanesc. Acestia te vor ajuta sa rezolvi o serie din problemele existente si vor veni cu solutii pentru a evita greselile costisitoare. Deasemenea, invitatii vor prezenta studii de caz si vor oferi numeroase informatii aplicabile.

Printre speakerii invitati se numara Cristi Ignat – Canopy, Madalin Mancila – Accent Travel, Matei Psatta  – Leo Burnett, Raluca Muresan – Trip to Romania, Alex Filip – Eventur & Bucharest City App,  Cristi Ursea – Designer, Adrian Horvat – 2 Parale, Ana Smadeanu – Seven Media, Eugen Potlog – Conectoo.

Panelul de speakeri include si un invitat surpriza, pasionat de calatorii, care va prezenta modul in care se percepe marketingul de travel de cealalta baricada, cea a clientului.

Obiectivul final al celei de-a treia editii va fi realizarea unei cercetari de piata, care va fi prezentat sub forma unui eBook si are ca scop o radiografiere complete a cat de digitalizate sunt agentiile de turism, unitatile de cazare si companiile aeriene din Romania.

Programul conferintei include teme precum:

Marketing is everything
Radiografia  calatorului digital al secolului 21
Strategia din travel dincolo de Google si Facebook
Personalizare si automatizare in Email Marketing
Campanii digitale pentru oameni, nu pentru powerpoint
Video – cea mai buna metoda de promovare online a destinatiilor turistice
Avantajele unui program de afiliere

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...