Dezghetul premiilor a crescut vanzarile Paravion.ro cu 40% in primele 5 zile ale lunii august
COMUNICAT DE PRESA
Dezghetul premiilor a crescut vanzarile Paravion.ro cu 40% in primele 5 zile ale lunii august
Bucuresti, 6 august 2012: Vanzarile Paravion.ro au crescut cu 40% in primele zile ale lunii august, fata de aceeasi perioada a anului trecut, ca urmare a intrarii
Paravion.ro in calitate de e-partener in campania “Dezgheata premiile”. Acest succes se datoreaza atat apetentei internautilor pentru concursurile cu miza de peste 25.000 de euro, cat interesului lor pentru ofertele speciale Paravion.ro.
Paravion.ro a inregistrat o crestere de peste 25% fata de primul semestru al anului 2011, iar in primele 5 zile ale lunii august, cresteri cu 40% mai mari decat in aceeasi perioada a anului trecut, ca urmare a rezervarilor de bilete de avion, city break-uri si pachete charter. Calendarul nostru anti-canicula are inscrise curse charter in fiecare zi spre Spania, Grecia si Turcia, astfel:
luni – din Bucuresti spre Antalya, marti – din Bucuresti spre Creta, Rodos si Tenerife si din Cluj spre Antalya, miercuri – din Bucuresti spre Corfu, joi – din Bucuresti spre Antalya, vineri – din Bucuresti
spre Kos si Creta, Rodos, sambata
– din Bucuresti spre Antalya si duminica – din Bucuresti spre Santorini si Mallorca si din Bacau spre Antalya. Cele mai vandute destinatii sunt: Antalya, Tenerife si Rodos. Tarifele de vacante pentru o persoana pornesc de la 248 euro + taxe de aeroport, pentru 7 nopti cazare in camera dubla standard , bilet de avion si masa conform fiecarei oferte.
Cele mai vandute destinatii de city beak au fost: Praga Viena si Berlin. Oferta Paravion.ro pentru Praga porneste de la 265 euro, pentru Viena de la 252 euro/persoana, iar pentru Berlin, de la 275 euro/ persoana
– cuprinzand cazare in camera dubla de 3*, mic dejun, bilet de avion si taxe de aeroport. Vanzarile de bilete de avion low cost au crescut si ele cu aproximativ 30% in iulie 2012.
Remus Visan, Deputy Managing Director Paravion Tour: “O agentie de turism online este un business cu multiple particularitati.
Profilul si receptivitatea clientilor sunt foarte importante pentru succesul afacerii noastre.
Studiile noastre arata ca internautii apreciaza concursurile cu miza reala. Am decis sa participam la campania “Dezgheata premiile” pentru ca toti cei care achizitioneaza bilete de avion sau servicii turistice pe www.paravion.ro si le platesc cu un card VISA sa aiba sansa de a intra automat in competitia pentru una dintre cele 5 camere foto sub-acvatice Nikon Coolpix, una dintre cele 5 tablete
New-iPad, unul dintre cele 5 laptop-uri Sony VAIO sau automobilul FIAT 500 Lounge.
Oportunitatea ca orice client Paravion.ro care, in perioada 1- 31 august 2012, plateste cu un card VISA un serviciu turistic sa participe automat la tombola “Dezgheata Premiile” a fost imediat sesizata de internautii pragmatici.”