Brandul turistic promovat cu 5,5 mil lei prin materiale promotionale
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a lansat o licitatie publica pentru realizarea de obiecte si materiale promotionale cu rol in promovarea brandului turistic al Romaniei, in valoare de 5,5 milioane lei, fara TVA, potrivit NewsIn.
„Contractul este divizat pe loturi: Lotul 1 – Obiecte promotionale, cu o valoare estimata este de 5.499.700 lei, fara TVA si Lotul 2 – Materiale promotionale, cu o valoare estimata este de 14.405, lei fara TVA”, potrivit unui comunicat emis vineri de minister.
Finantarea este asigurata din fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional, Axa 5 – operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”.
Criteriul de atribuire al contractului este pretul cel mai scazut. Ofertantul trebuie sa depuna impreuna cu oferta tehnica si mostre pentru obiectele promotionale solicitate in caietul de sarcini, spun oficialii MDRT.
Toate obiectele si materialele promotionale vor fi inscriptionate cu elementele de identitate vizuala a brandului de turism, in conformitate cu recomandarile din Manualul de Brand, precum si cu cele prevazute in manualul de identitate vizuala ale Programului Operational Regional.