TUI TravelCenter sau cum să creşti vanzările cu 121% într-un an de criză

  • dragos-anastasiu-dec2012
  • Autocar-nou-eurolines
  • Radisson-Blu-Hotel-Bucharest-
106 Views

O poveste de succes prezentată de Dragoş Anastasiu.

Dragi colegi,

Ne face o deosebită plăcere să vă invităm la conferinţa de presă de final de an a grupului Eurolines Romania – TUI TravelCenter.

Evenimentul se va desfăşura joi, 13 decembrie, incepând cu orele 11.30, în sala Caleano a hotelului Radisson Blu. Conferinţa va fi precedată de un welcome coffee şi se va incheia cu un light buffet & networking. Vă invităm să ramaneţi alături de noi pe toată durata evenimentului, deoarece am pregatit câteva surprize speciale dintre care menţionăm călătoria cu autocarul într-o locaţie (deocamdată) secreta şi cadouri din World of TUI!

Speakeri vor fi Dragoş Anastasiu – Preşedintele grupului Eurolines, reprezentantul brandului TUI TravelCenter România şi Cosmin Marinof – director de vânzări al Grupului Eurolines.

Moderator va fi Răzvan Pascu, blogger-ul de turism cu cea mai mare audienţă şi consultant în turism.

Într-un an greu, Grupul Eurolines (primul mare grup de travel creat în România, cu capital 100% românesc) a reuşit să se dezvolte şi să îşi mărească cifra de afaceri. Primul an complet de activitate a TUI TravelCenter (reprezentântul pe piaţa românească a celui mai important nume din industria turistică – TUI Travel) a determinat rezultate mult peste aşteptări – o creştere estimată de 121% pe partea de travel.

La conferinţa de presă, reprezentanţii Eurolines vor transmite câteva dintre secretele succesului şi cum se poate vorbi de dezvoltare pe vreme de criză în „Arena Leilor” din turism.

Iată câteva dintre temele Conferinţei de presă:

1. Rezultatele financiare ale Grupului Eurolines pentru 2012, planuri şi previziuni pentru 2013.
2. Extinderea reţelei Eurolines – TUI TravelCenter, în mall-uri si alte locaţii din România.
3. Prezentarea noii flote de autocare Eurolines – „demonstraţie” live!
4. Incoming-ul pentru România prin TUI. Cum este percepută ţara noastră de către touroperatorul numărul unu pe plan mondial?
5. Noul site cu touroperatori germani al Grupului Eurolines – TUI TravelCenter, cu demonstraţie live.

Iată care va fi programul evenimentului:

11.30 – 12.40 – Conferinţă de presă, întrebări – hotelul Radisson Blu

12.50 – Îmbarcare într-unul din noile autocare Eurolines. În autocar se va depăna povestea Eurolines, jurnaliştii vor putea pune întrebări. Oprire de 5 min, în faţa primei agenţii TUI TravelCenter de pe Bd. Bălcescu. Surprize.

13.20 – Se ajunge la hotelul Howard Johnson. Bufet şi networking până la orele 14.30.

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...