Cum a fost la Targul de Turism al Romaniei?
Ma asteptam la mai multi vizitatori la Targul de Turism al Romaniei, dar cred ca vremea , criza financiara, pretul biletului de intrare prea mare (15 lei), invitatia online desfiintata, invitatiile trimise prin posta foarte tarziu au facut ca numarul de turisti sa fie mai mic decat anul trecut.
Am retinut asa:
• 55 agentii de turism participante (membri ANAT), 16.000 de vizitatori, pav. 1-2-3-4 au fost dedicate agentiilor de turism , hotelurilor si reprezentantelor, pav. 5-6 RomHotel.
• Filadelfia a lansat o mascota draguta Fily si au prezentat unicul autocar cu TV + jocuri la scaune din Romania.
• Perfect Tour promoveaza Disneyland Paris, Craciun in Laponia si mai nou circuite.
• Paralela 45 a facut o mica petrecere pe 13 noiembrie cu dubla semnificatie: Alin Burcea 50 ani, Paralela 45 23 ani.
• Am vazut o carte interesanta „Brandul ospitalitatii” semnata de Cristian Caramida.
Mi-as fi dorit sa vad mai multa animatie, mai multa viata, culoare la Targul de Turism al Romaniei.
Mi-as dori sa vad in standul Turciei o dansatoare din buric, la standul Bulgariei borcane cu dulceata de trandafiri, la standul Ungariei o unguroaica intr-un jacuzzi cu multa spuma si petale de trandafir.
Un stand ar trebui sa aiba viata, gustari, experiente, dansuri, muzica, culoare… nu doar pliante si cataloage. Sa faci intr-un fel sa atragi vizitatorii catre tine.
Cum a fost pentru InfoTravelRomania?
A fost foarte bine, am avut cea mai buna pozitionare si vizibilitate de cand mergem cu stand la Targul de Turism al Romaniei organizat de Romexpo. Am promovat InfoTravelRomania, InfoTravelBulgaria, InfoTravelGrecia si InfoTravelTurcia; oferte de la Zahir Travel, Deea Travel International si hotelul Valea cu Pesti. Am fost vizitati la stand de: bloggeri de travel (Florin Arjocu – DrumLiber.ro, Sorin Rusi – Airlinestravel, Monica Anghelovici – PovestideCalatorie.ro, Roxana Farca – LumeaMare.ro, Georgiana Velea – blogdecalatorii.ro), colegi din presa de turism, ghizi de turism, dar si agentii de turism.
InfoTravelItalia a fost reprezentata de Alexandra Lazarescu, ghid de turism si jurnalist. In cadrul InfoTravelRomania tot Alexandra ne sustine si cu campania VREAU SA FIU TURIST IN ROMANIA.
Am petrecut ziua de duminica la standul Ungariei, unde impreuna cu Julia am dezbatut problemele turismului de sanatate si balneo, atat in Ungaria, cat si in Romania.
Am purtat o discutie interesanta cu agentia de turism EURODIN, in legatura cu realizarea site-ului www.infotravelexotice.ro, un proiect nisat pe vacante exotice cu exclusivitate pentru agentia de turism EURODIN.
Concluzii: Intotdeauna targul de turism din noiembrie este mai mic decat cel din martie, atat ca numar de expozanti cat si ca numar de vizitatori. Ramane in continuare cel mai important targ de turism din Romania, urmat de cel de la Cluj – Touristica si cel de la Brasov.
Alte opinii despre targ gasiti aici, aici, aici si aici.