Bibi Touring estimează o cifră de afaceri de 4 milioane de euro din turismul intern
Bibi Touring estimează o cifră de afaceri de 4 milioane de euro din turismul intern
Bibi Touring Touroperator – membru al Christian Tour Group – a înregistrat, în ultimii doi ani, cea mai mare dinamică a creşterii între agenţiile de turism româneşti specializate pe turism intern, dublându-şi practic de la an la an cifra de afaceri. Astfel, dacă în 2012 cifra de afaceri a fost puţin peste 1 milion de euro iar anul trecut de aproape 2 milioane de euro, în acest an, touroperatorul ţinteşte un venit de circa 4 milioane de euro.
„Ne putem mândri că am ajuns în top 5 al touroperatorilor români specializaţi pe turism intern, după ani de zile de promovare a produselor turistice româneşti şi a derulării unor campanii eficiente de marketing. Secretul nostru a constat în faptul că ne-am dedicat 100% turismului intern şi am introdus, în premieră, concepte inovative pentru piaţa românească, precum Înscrierile timpurii pentru sezonul de vară, începând cu 2005, sau campania Bebe All Inclusive, în 2011.
De anul trecut, am început să aducem turişti din Republica Moldova, atât în staţiunile montane, cât şi pe litoralul românesc. Dinamica înregistrată de firma noastră reprezintă un stimul pentru piaţa turistică românească şi ne face să credem că turismul intern în general va înregistra o creştere. Românii încep să redescopere România şi să observe că are produse turistice accesibile la preţ şi de bună calitate. Poate că nu suntem numărul unu ca şi cifră de afaceri, însă cu siguranţă suntem singurul touroperator din top 5 care s-a dedicat exclusiv turismului intern”, subliniază Adrian Voican, director general Bibi Touring Touroperator.
Bibi Touring a promovat constant turismul românesc şi a crezut în potenţialul său. Cea mai mare parte a cifrei de afaceri provine din vânzările pachetelor turistice pentru litoralul românesc, urmate de pachetele turistice pentru staţiunile montane, balneare şi Delta Dunării. Programele Bibi Touring au convins mulţi turişti români să redescopere riviera românească, pe care nu o mai vizitaseră de ani de zile, şi au schimbat percepţia acestora în bine.
Investiţii de 1 miliard de euro pe litoralul românesc
De ce atrage din nou litoralul? Investiţiile hoteliere de pe litoralul românesc din ultimii 20 de ani sunt estimate la peste 1 miliard de euro, în ultimii ani începând să se vadă şi rezultatele. Pe de altă parte, riviera românească a Mării Negre este accesibilă pentru toate buzunarele. Tariful cei mai mic porneşte de la 132 lei/pers – sejur de 5 nopţi la hotel Prahova 1* din Neptun, iar tariful cel mai mare ajunge la 3.000 lei/pers – sejur de 5 nopţi la hotel Vega 5* din Mamaia. În acest an, litoralul românesc are 15 hoteluri în regim all inclusive: Mamaia – Phoenicia Holiday Resort, Best Western Savoy, Modern, Comandor, Amiral, Orfeu, Dorna, Complex Mercur Minerva, Victoria şi Majestic, Neptun – Complex 2D, Venus – Palace şi Mezotermale, Saturn – hotel Saturn, Vama Veche – Hotel Laguna.
În acest an Bibi Touring organizează, între 27 mai şi 1 iunie, cea de-a noua ediţie a propriului infotrip dedicat vizitării litoralului. Denumit în acest sezon MASTER INFO TRIP, va reuni peste 150 de specialişti de turism din trei ţări, şi va include în premieră, pe lângă litoralul românesc, şi Delta Dunării. Vom reveni curând cu amănunte.
Directorul general al Bibi Touring, Adrian Voican, subliniază că litoralul românesc este foarte ieftin în prima parte a lunii iunie datorită programului „Litoralul pentru toţi”, care se încheie pe 15 iunie. Potrivit vânzărilor, gradul de ocupare al hotelurilor deschise în perioada Rusaliilor, pe 8 şi 9 iunie, se va apropia de 100. Prognozele meteo anunţă, de asemenea, o vreme favorabilă.