Oradea al doilea model al taxei de promovare turistica instituit in Romania

33 Views

In numele Federatiei Asociaţiilor de Promovare Turistica din România – FAPT , anuntam cu bucurie ca incepand de ieri  inregistram oficial al doilea model al Taxei de Promovare Turistica instituit in Romania, dupa cel implementat de Asociatia Litoral – Delta Dunarii (promotor), in cazul Taxei de Promovare Mamaia-Sat Vacanta, cu 3 ani in urma! Primaria Constanta a fost atunci prima autoritate publica locala din Romania care a inteles si adoptat propunerea pe care o faceam de 3 ani deja, mai multor primari de pe Litoral, de a implementa o Taxa de Promovare care sa fie platita de agentii economici cu activitate in turismul din statiune, dar care sa fie alocata spre utilizare Asociatiei de Promovare a Turismului Litoral-Delta Dunarii.

Declaratie Corina Martin, Presedinte Asociatia Litoral-Delta Dunarii si Presedinte FAPT : „Taxa de Promovare a statiunii Mamaia-Sat Vacanta a generat un buget care a permis Asociatiei Litoral-Delta Dunarii sa deruleze  campanii, evenimente si materiale de promovare de care Mamaia nu dispunea! Numai in acest an, Asociatia Litoral-Delta Dunarii si aeroportul Constanta au reusit sa atraga doua noi companii aeriene si  trei rute noi catre Litoral ! Avem o strategie locala de promovare si continuam sa ne dezvoltam! Sustinem propriile Conferinte de promovare in tarile pe care ne focusam si realizam materiale si evenimente de promovare de talie nationala si internationala! Facem astfel management de destinatie. Astazi inregistram o mare victorie la nivelul turismului romanesc. A doua Taxa de Promovare Turistica instituita de o primarie din Romania, iar principiul ramane acelasi, si anume : Bugetul va fi alocat Asociatiei pentru Promovarea Turismului Oradea!
APDT Oradea
Am convins in acesti ultimi ani 15 Consilii Judetene ( ALDD are doua Consilii Judetene in componenta!) si peste 100 de primarii din Romania sa adere sau sa constituie Asociatii de Promovare a Turismului alaturi de noi, operatorii privati din turismul local!

Felicitam pe aceasta cale colegii de la Asociatia de turism Oradea, primarul si intregul Consiliu Local Oradea, pentru ca urmeaza modelul nostru si pentru ca au dovedit ca se poate! Vom promova mai departe, prin Federatia Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania, Parteneriatul Public-Privat, motorul si cheia dezvoltarii si promovarii turismului romanesc.

Asa cum am declarat oficial, Federatia Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania ( FAPT) continua sa solicite infiintarea unui Minister al Turismului ( care sa faca numai reglementarea cadrului legal) si a Organizatiei Romane de Turism ( care sa administreze promovarea Romaniei, in parteneriat public-privat). Cerem oficial trecerea la REFORMA in TURISM.”

InfoTravelRomania.ro

Cine suntem si ce facem? Suntem un portal de turism ce prezinta piata turistica din Romania. Facem promovare online pentru orice companie din turism. Lansat in 18 iunie 2002, ajunge intr-un an in primile 5 portaluri de turism din Romania. Reusim sa ne pastram in top 15 de 22 ani de zile. Avem o medie de 2.500 de vizitatori unici/zi (aprilie - august ajunge chiar la 4.000 de vizitatori unici/zi). Din martie 2011 avem si acest blog care a depasit deja 2.600 de articole scrise.

You may also like...