Paravion: Am primit în ultimele ore zeci de solicitări din partea turiștilor români care vor să se întoarcă din Istanbul
București, 12 ianuarie 2016: Paravion, cea mai mare agenție de turism online din România, a început să primească solicitări din partea turiștilor români aflați în Istanbul, pentru a se întoarce cât mai repede în țară, după explozia puternică de marți dimineață, soldată cu zeci de morți și răniți.
Potrivit informațiilor Paravion, imediat după explozia de azi dimineață, petrecută în apropierea Moscheii Albastre, obiectiv turistic recunoscut al Istanbulului, soldată cu cel puțin 10 morți și 15 răniți, turiștii români au început să reacționeze. Aceștia au luat de urgență legătura telefonic cu specialiștii Paravion pentru a găsi cea mai rapidă metodă de a se reîntoarce în țară.
Deși, deocamdată, companiile aeriene nu au anunțat nicio măsură în ceea ce privește reîntoarcerea cât mai rapidă a turiștilor, Paravion se pregătește intensiv pentru ajutorarea lor.
„Istanbulul este una dintre cele mai accesate destinatii de catre turistii romani, vorbim de ordinul miilor care il viziteaza anual. In momentul de fata analizam baza de date cu toti romanii care sunt deja acolo sau urmeaza sa plece catre Instabul in urmatoarele saptamani, pentru a fi 100% pregatiti operational. Am inceput, deja, sa primim telefoane pentru a se intoarce repede in tara si depunem toate eforturile pentru a gasi varianta optima si cea mai convenabila. Pana la acest moment, companiile aeriene nu au anuntat nimic in acest sens.”, declară Remus Vișan, Managing Director Paravion.
Potrivit presei internaționale, în dimineața zilei de 12 ianuarie a avut loc o explozie puternică în zona turistică a Istanbulului, cel mai probabil în urma unui atentat sinucigaș. Până la acest moment, explozia s-a soldat cu cel puțin 10 morți și 15 răniți.
Paravion este cea mai mare agenţie de turism online din România, care operează pe mai multe pieţe din Europa de Est şi în Turcia, oferind servicii precum rezervări de bilete de avion, vacanţe, închirieri auto şi hotel. Website-ul beneficiază de un call center disponibil 24 de ore din 24, precum și de soluții de securitate dezvoltate de Zitec si PayU.